Advertentie | |
|
![]() |
|
leven is ongezond:
je hebt zuurstof nodig om te leven, maar zuurstof verouderd (laat maar eens een broodzak open liggen) uiteindelijk ga je er zelfs dood aan, wat is ongezond als ik dik zou zijn, wat ongezond is maar ik ben gelukkig, ben ik dan niet gezonder dan iemand op gewicht, en als ik rook en ik ben ontspannen ben ik dan niet net zo gezond als iemand met stress die niet rookt dus hier hebben we een stelling met 2 relatieve dingen -lekker -ongezond je kan er geen definitie voor geven die voor eenieder geldt, conclusie op deze stelling kan geen juist antwoord gegeven worden wat ik lekker vind vind een ander vies, wat ik ongezond vind vind de ander wel meevallen, dan heb je nog te maken met hoe veel je nuttigt enz enz
|
![]() |
zet voortaan de stelling in de titel aub.
pakkende, lokkende titels kiezen wordt dan wel bij de nederlandse les aangeraden voor een betoog en dergelijke, maar op een internetforum is de duidelijkheid belangrijker. had me bijvoorbeeld in deze een klik naar een oninteressante thread bespaard. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |