Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat de trance-stijl van TE meer een hardere variant is... Zweven en los gaan! ![]() Maar het zal idd een prima feestje zijn. Alleen een beetje duur (volgens mij). |
![]() |
|
![]() |
Voor de volledigheid ff de lineup:
Trance Energy 31 Januari 2004 Jaarbeurs Utrecht 21:00 - 07:00 Entree: €37,- Mainstage Johan Gielen Ferry Corsten Rank 1 Marcel Woods Misja Helsloot Clubstage Erik de Koning Jochen Mac Zimms G-Spott Stephen Lester Claassens Jose Jean Hardstage Joop Mark Norman Max B Grant Don Diablo Pavo Cosmic Gate Valt me overigens op... Pavo nu ook al op TE? Hardstyle komt echt op ieder feest terug lijkt het... Zonde. Ik ga zelf niet denk ik. Moet meer op me centen letten.
|
![]() |
Ferry Corsten komt 29 januari (das een donderdag) naar Rotterdam (Hmh), daar ga ik lekker naar toe.
Overigens wel leuke line-up. Plus side-act van 3d69.be . Deze 3d-act wordt verzorgd door de voormalig eigenaar (nog steeds wel eigenlijk, lang verhaal) van de Zillion te Antwerpen, toch wel de meest vooraanstaande discotheek van de benelux tot op 2 jaar geleden.
||
Citaat:
![]() als je van de stijl houd die de dj's draaien zal t vast een best feestje worde... al word er een TE gegeven met namen die ik geweldig vind, ging ik er ook heen, maar dat zal nooit gebeuren, daarom ga ik er niet heen.. ...ervanuitgaand dat ik van hardhouse hardcore en early rave hou ![]()
||
Citaat:
Ik ben zelf net naar Innercity geweest en wil weer naar Sensation White, dus voor mij geen Trance Energy op 31 januari. Alhoewel er goede dj's draaien daar, maja ik wil mijn goede voornemen voor 2004 toch wel in ere houden ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat meer mensen hier zeggen, TE is altijd hetzelfde (m.u.v. een paar namen, zoals Misja Helsloot en Ferry Corsten), ik vind er niets bijzonders meer aan... maar mensen die toch gaan, zweef ze...! ![]()
|
De line-up staat mij gewoon echt niet aan... ben 2 keer op TE geweest en nu heb ik het wel gezien. Alleen Don Diablo zou ik wel willen zien, die gast was goed op IC.
Nee, het duurt wel weer ff voordat er een feestje aankomt die al die euro's waard is...
|
als ik nog een kaartje kan krijgen ga ik zeker heen. Tis wel de bedoeling en ik zou echt balen als ik niet kan. 1e keer TE en het lijkt me wel leuk.
![]()
|
ik twijfel alleen nog over hoe laat we gaan mn vriend wil pas laat aanrijden maar ik wil niet daar keilang in de rij staan want we proberen digicam mee te nemen en we moeten de auto niet te ver weg hebben staan voor t geval ie niet mee naar binnen mag (kga niet keiver lopen in die kou en zeker niet nu ik ziek ben) mn vriend zegt dat ik mn jas niet mee naar binnen moet nemen hij zegt dat t grote ellende is bij de jaarbeurs (bij impulz klopte dat en nromaal gesproken doeik niet moelijk maar nu ik dus grieperig ben wel .... is het echt zon ellende daar???) maar kep nu 2e dag griep en lijkt me dus niet verstandig za in de kou geen jas aan t doen.... hoe laat gaan jullie (d emensen die gaan dus
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
toch wel dus.. mijn vriendjuh is van mening dat het altijd slecht geregeld is en ok qlimax april vorig jaar in heerenveen was BIG SHIT
![]() en impulz misschien ook toen heb ik m dus niet aangedaan MAAR heb wel zon 10min door de kou moeten lopen (t vroor echt heel erg) en dat ben ik dus nietmeer van plan dan maar ff in de rij staan vooral nu ik nog steeds niet helemaal opgeknapt ben.. kga er niet voor thuisblijven die stomme verkoudheid ![]() enne waarschijnlijk halen we t einde niet hoor dat is alleen tenzij we echt vroeg zijn maar ikd enk dat we laat aanrijden ![]() en dan nog gaan we meestal wel half uurtje of 15min eerder voor tijd weg ivm drukte.... maaar ondanks alles tochwel zin in vanaaf ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey paap.. ben op dit moment de liveset van Ferry aan het luisteren, het klinkt wel heel erg stoer hoor!!
Wat voor soort setje draaide Pavo dan ? vooral toen die BT - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix) draaide, ging de jaarbeurs vast lekker uit zijn dak!!
|
Misschien ben ik een softie geworden, maar ik vond dat er over het algemeen hard gedraaid werd. Zelfs As the rush comes bij Gielen klonk hard over die speakers.
![]() Misja Helsloot vond ik best wel goed; hij had alleen soms wat mixen waarvan je dacht "WTH pruts je nou?". Verder leuk. ![]() Rank1, Corsten & Gielen draaiden eveneens leuk & goed imo; Gielen draaide voor mij wat bekendere platen wat natuurlijk ook wel leuk was. ![]() Bij Rank1 sloeg de naald wel een paar x over bij een bepaalde plaat ![]() Aankleding vond ik mooi, een grote variatie aan lasers, lampen & schermen ed. Bewegende Trussen doen het altijd goed, alhoewel het "ruimteschip" van TE9 toch wat indrukwekkender was. De 'tussenstukjes' hadden wel wat origineler gekund, ze waren gewoon elke x hetzelfde. Voorgaande jaren hadden ze bij elke DJ een comleet verhaal met verschillende (licht)effecten ed. Ik vond daarnaast wel dat er een boel 'oudere' mensen waren... In mijn belevenis waren die 2 jaar geleden nogal zeldzaam, maar nu werd je echt doodgegooid met 40+'ers, die soms meer lieten zien dan je lief was. De wat jongere dames zagen er grotendeels mooi uit, alhoewel er een boel tussen zat wat niet 'mijn smaak' was. No offence. ![]() Bar was goed; goedkoper dan voorgaande jaren. ![]() Al met al een leuk feestje, ik heb me goed vermaakt, en het was leuk om de sfeer weer eens mee te maken. ![]()
||
Citaat:
Kreeg je cam trouwens mee naar binne? meestal mag t niet maar je hebt welis van die soepele mannetje staan daar..
|
een tegenvaller met vorig jaar. Mainstage viel tegen, een gielen die gewoon aan prutsen was. Gauw bij weggegaan weer.
Begin van de avond bij me trouwe clubje lexion doorgebracht, Afscheid genomen van onze Jose en richard (g-spott). Daarna vertrokken naar hardstage. Waar ik wederom een teleurstelling kreeg. Zoveel zin in cosmic gate, misschien iets teveel van verwacht. Max B was fijn. Maar over het algehele feest moet ik zeggen dat ik liever de opstelling van vorig jaar weer zie. Je moest verder lopen om bij de zalen te komen ,maar er was ook voldoende plaats om te feesten en dan was bij hardstage absoluut niet het geval. Daarnaast vond ik ook de aankleding beetje raar. Niet overal even logisch nagedacht, een vip tribune plaatsen voor een groot geel blok, zodat je de dj amper ziet, daar heb je niet veel aan. Ben blij dat ik niet mijn vipkaarten had opgehaalt, had ze zo weer kunnen wegdonderen ![]() Het stond gewoon niet lekker, en ergens achterin blijkt na afloop nog een verborgen zaaltje te zitten. Neej, geen succes deze indeling/opbouw. Zoals nielz zei over de leeftijd, klopt.. Het is of jong, of oud. Er zijn der zoveel geen 18 (daar waar vooral T.E erg berucht om staat, het is gewoon erg commmercieel). Er mag flink geshowdt worden vind ik, vind dat te weinig zich kleden op een feest. Beetje moeite graag ! Maar hou dan graag even rekening met je figuur, want het meisje met 10 vetrollen in alleen een bh is lelijk. En een oud vrouwtje met hangende borsten zonder bh is ook geen succes. ![]() OVer de prijs valt gewoon weinig te zeggen, 2 euro vind ik gewoon een keurig bedrag. En het ligt er maar net aan welke bar je ging, je hebt mensen die gewoon totaal onlogisch deden. Maar och, daar kan ik me nog keertje overheen zetten. Er word inderdaad over het algemeen harder gedraait, het publiek maakt het er ook zelf naar. Het moet harder en harder (voor de meeste dan hé..) Maar over het hele feest gesproken mis ik gewoon iets. Ik (en met mij andere) mis iets in de sfeer. Het is het gewoon allemaal net niet. Voor mij volgend jaar geen trance energy meer ook. Heb het er 2 jaar leuk gehad ,maar ik ga wel naar de echte feesten ,want het spijt me maar Trance Energy haalt het gewoon niet ![]() Leuk gevoel over gehouden naar gisteren ,met absoluut zijn hoogte punten. Alleen ik wil meer dan trance energy kan bieden ![]()
|
Ik vond het heel gezellig. Ferry Corsten vond ik af en toe een beetje tegen vallen maar Misja was echt super, Joop, Don Diablo, Rank 1, Johan Gielen, allemaal super!!
![]() Wat ik jammer vond was de chill-out. Je kan niet simpelweg een dunne mat neerleggen en een paar(niet eens leuk sfeervol) lampen ophangen en verwachten dat je daar lekker gaat chillen. Ik heb gehoord dat het de vorige keren beter was(zo'n busje waar je in en op kan zitten en een Spin, zo'n kermis-apparaat.Dat brengt gezelligheid vind ik), wel jammer. Er waren idd veel oude mensen. Aardig wat dames op leeftijd gezien die dachten dat ze wel even in minirok en doorschijntopje konden rondlopen zonder voor lul te staan. *kots*. Naja, je kan niet alles hebben. Ik vond het heel gezellig, geen gekloot gehad ofzo(met organisatie of andere mensen), volgende keer ga ik zeker weer. ![]()
|
we hebbe m gelukkig in een kluisje mogen leggen hadde geen jas bij en hebben zon 15-20min moten lopen om bij de ingang te komen vanaf parkeerplek.. dus dat was een opluchting maar we hebben ook gigantische file gehad in utrecht dat we zoiets hadde van laat die fotos maar derek zien ze dat we m pakken en gooien ze ons buiten (omdat ik had beloofd m te laten liggen)
verder was t wel tof wel hardere muziek dan verw8.. dat was wel koel dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder vond ik het leuk, gezellige sfeer enzo, muziek niet echt mijn smaak maar dat mocht niet baten ![]() alleen die toetsweek daarna.. ![]() ![]()
|
![]() |
gielen en rank1 draaiden erg lekker vond ik, net als misja helsloot (hoog zweefgehalte
![]() verder iets teveel mensen... wel 1 voordeeltje; dr waren vroeg in de avond al veel mensen dus niet dat het pas om 1.00 pas vol liep wat je op andere feesten nogal ns hebt. zaalindeling vond ik wel rielext. de zalen lagen lekker dicht bij elkaar; je hoefde dus niet via allemaal vage 1-richtingswegen naar n andere zaal toe zoals vorige jaren. volgend jaar weer |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sensation White & Black 2005 Mr.Oizo | 125 | 24-07-2005 11:23 | |
Lifestyle |
BIECHT OP!!!! Big nono's in/uit je leven! Verwijderd | 364 | 22-06-2005 18:08 | |
Muziek |
goede drum 'n' bass Dittohead | 90 | 06-05-2005 23:05 | |
Muziek |
Beste trance/hardstyle droppiej | 125 | 05-11-2004 15:42 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Lifestyle |
Waar vind ik topic Verwijderd | 500 | 18-02-2004 12:44 |