Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 18:08
Ypci
Ypci is offline
(GEZOCHT DUS!!) als je mij hierbij kan helpen ben je mijn persoonlijke held van de aankomende weken. Ik moet namelijk een profielwerkstuk maken weetjewel... huhuhuh.. moet over weekje af en heb nog niks... (help? aub??)
YP.
Citaat:
Time you enjoy wasting is not wasted
Oud 11-02-2004, 18:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

Wat de dinges?
Oud 11-02-2004, 18:18
Verwijderd
Had je maar eerder moeten beginnen, ik ga jouw huiswerk niet maken
Oud 11-02-2004, 18:24
Ypci
Ypci is offline
ehm jah dus daar heb ik heel erg veel aan dankje.. hou anders gewoon je bek dicht als je niks zinnigs te melden hebt ik vraag of je me kan helpen. Wat heb ik nou aan dit soort kutgezeik? En dat ik nog niks heb, ligt niet aan het te laat beginnen.
Oud 11-02-2004, 18:24
fractuur
fractuur is offline
Een profielwerkstuk in een week???

Beetje ziek bezig vind je niet? Zo laat zou ik er nog niet eens aan beginnen..
Oud 11-02-2004, 18:25
Ypci
Ypci is offline
ohja en het gaat dus over de fabriek in eindhoven...
Oud 11-02-2004, 18:26
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ypci schreef op 11-02-2004 @ 19:24:
ehm jah dus daar heb ik heel erg veel aan dankje.. hou anders gewoon je bek dicht als je niks zinnigs te melden hebt ik vraag of je me kan helpen. Wat heb ik nou aan dit soort kutgezeik? En dat ik nog niks heb, ligt niet aan het te laat beginnen.
Met dit soort reacties vraag je er zelf om. Je had het kunnen voorzien. En natuurlijk ligt het er niet aan het laat beginnen dat je nog niets hebt. Het komt alleen maar zo over.
Oud 11-02-2004, 18:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Zeg, je kan ook normaal reageren hoor.

Ik zal even vertellen waarom men flauw reageert.

1. Niemand begrijpt je eerste post. Wat moet je nou?
Een PWS maken over een zeepfabriek?
Met zo'n onderwerp zet je je voor l*l.

2. Door er een week voor het af moet zijn aan te beginnen zet je je ook voor l*l.

3. Niemand begrijpt waar je nou hulp bij nodig hebt.
Oud 11-02-2004, 18:31
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-02-2004 @ 19:26:
Zeg, je kan ook normaal reageren hoor.

Ik zal even vertellen waarom men flauw reageert.

1. Niemand begrijpt je eerste post. Wat moet je nou?
Een PWS maken over een zeepfabriek?
Met zo'n onderwerp zet je je voor l*l.

2. Door er een week voor het af moet zijn aan te beginnen zet je je ook voor l*l.

3. Niemand begrijpt waar je nou hulp bij nodig hebt.
1. Wat weet jij over die zeepfabriek? Zometeen heeft het belangrike historische waarde oid. Doe eerst even navraag voordat je een ander terechtwijst.

2. Einvestanden. Maar schrijf dan gewoon lul. Staat wat beter.

3. Dat is is makkelijk: info/sites/boeken over een zeepfabriek de Lelie.
Oud 11-02-2004, 18:33
Ypci
Ypci is offline
Waar vraag ik nou zelf om? wat ijl je? sorry hoor maar ik ga wel mensen zoeken die wel kunnen helpen. IK vind jou ook heel erg lief en behulpzaam en ik zal nog es een keertje hier om hulp vragen. Zijn jullie nou maar lekker orrigineel hetzelfde en gezellig gezamelijk depressief, dan ga ik me druk maken over andere dingen. Puberale puistenknijpertjes...
Ik moet normaal reageren? op zoiets? Ik vraag alleen of mensen überhaubt wat info hebben over de zeepfabriek omdat ik een profielwerkstuk moet maken. Het enige wat ik weet is dat het ooit in de kanaalstraat heeft gestaan en later verhuisd is naar de tramstraat. Als iemand ook maar IETS weet, reageer dan alsjeblieft, HOU anders je bek dicht! ik heb niks aan dit gezeik over>. had je maar eerder moeten beginnnen. ZO'n forum is toch om geholpen te worden of ben ik nou echt zo bot?"NEE DUS!!
Oud 11-02-2004, 18:39
Quantes
Quantes is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=746614

Ik vind dat je wat meer moet toelichten en bovendien is s.com geen verzoekplatenstation (u roept, wij helpen)
Oud 11-02-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ypci schreef op 11-02-2004 @ 19:33:
Waar vraag ik nou zelf om? wat ijl je? sorry hoor maar ik ga wel mensen zoeken die wel kunnen helpen. IK vind jou ook heel erg lief en behulpzaam en ik zal nog es een keertje hier om hulp vragen. Zijn jullie nou maar lekker orrigineel hetzelfde en gezellig gezamelijk depressief, dan ga ik me druk maken over andere dingen. Puberale puistenknijpertjes...
Ik moet normaal reageren? op zoiets? Ik vraag alleen of mensen überhaubt wat info hebben over de zeepfabriek omdat ik een profielwerkstuk moet maken. Het enige wat ik weet is dat het ooit in de kanaalstraat heeft gestaan en later verhuisd is naar de tramstraat. Als iemand ook maar IETS weet, reageer dan alsjeblieft, HOU anders je bek dicht! ik heb niks aan dit gezeik over>. had je maar eerder moeten beginnnen. ZO'n forum is toch om geholpen te worden of ben ik nou echt zo bot?"NEE DUS!!
Je zou wel iets vriendelijker kunnen doen, zo ontneem je de meeste mensen al de zin om te helpen, ook de mensen die je anders misschien wel hadden geholpen. Je slaat dus je eigen ruiten in, niet echt slim.

We gaan nu verder zonder schelden (met name TS dus), anders gaat de topic dicht. Lees de forumregels door en je weet dat je zelfs op 'zo iets' normaal dient te reageren. Kun je dat niet, dan is dat jouw probleem.

Eerder beginnen was idd handig geweest, maar goed, dat heb je niet gedaan. Is die fabriek nu dicht? Zo nee, ga er naar toe of bel of wat dan ook. Zo ja, ga naar de plaatselijke bieb of het VVV of vraag een oude inwoner van de plaats waar dat ding stond om informatie. Maar goed, dat had je zelf ook kunnen verzinnen.
Oud 11-02-2004, 18:59
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Denk je nou echt dat je op deze manier veel helpers krijgt? Je hebt duidelijk verkeerd gepland, dat is stom. Dat wordt dus geen examen dit jaar...
Oud 11-02-2004, 19:45
Ypci
Ypci is offline
Ik ben eerder begonnne alleen moeten we met dit profielwerkstuk samenwerken. het vv, het stadarchief al afgeweest en ook al naar de bieb. uitkomst tot nu toe nog nihiel en toen kwam mijn "maatje" vandaag met post voor mij>> hij schreef een brief waarin stond dat hij van onderwerp wilde veranderen. Het gaat dus weer lekker geweldig met de communicatie EN ik heb nu dus nog minder tijd! Daarom ben ik zo, en daarom reageer ik zo op reacties van "had je maar eerder moeten beginnnen"het enige wat ik vraag is informatie over die fabriek, verder niks. Ik heb liever geen reacties dan de hele tijd dit gekloot, zoals ik al eerder zei dus. Ik ben volop bezig, met de schad e in te halen, maar ik kom zo dus helemaal niet verder!EEn van mijn laatste redmiddelen zijn dus scholieren, en zelfs hier krijg ik een hoop gezeik alleen over dat ik niet zo bot moet doen, nou sluit dan maar dit topic met geijl over me eigen ruiten inslaan! Ik zoek gewoon mensen die me kunnnen helpen en als je me niet kan helpen help je me al helemaal niet door te zeggen dat ik eerder moest beginnen. eerder als vandaag kon ik dus ook echt niet aan de slag! Maar ik wilde alleen info en al dit soort geijl vanuit mijn kant jullie besparen! blijkbaar moet ik eerst mijn situatie tot in de details uitleggen voordat ik een klein beetje info loskrijg onder jullie.is mijn vraag nu echt zo ingewikkeld??
(deze vraag hoef je echt niet te beantwoorden dus) het enige wat ik wil weten is>> heeft iemand info over de zeepfabriek, heel misschien?? heel toevallig??
Oud 11-02-2004, 20:54
Verwijderd
De mensen hier kennen de achtergrond niet en er valt ze wat dat betreft dus ook niks te verwijten.

Iets loskrijgen over zo iets onbekend is ook nogal lastig. En ja, als je bepaalde reacties niet wilt, dan kun je dat voorkomen door de situatie uit te leggen. (Er zijn nogal veel mensen die zelf geen flikker uitvoeren en dan denken dat mensen hier het wel ff voor ze zullen doen, mensen kennen jou niet, hoe moeten ze weten dat het bij jou anders is als je het ze niet verteld?) Met scheldwoorden strooien heeft iig geen zin, dat is een ding wat zeker is.
Oud 11-02-2004, 21:02
El Kim
El Kim is offline
Een paar tips:

1) Leer de Nederlandse taal.

2) Wees beleefd.

3) Wees duidelijk.

4) Voor info kan je ook googlen.

*zoekresultaten* Of er iets tussen zit weet ik niet, dat zoek je zelf maar uit.

Waarom doe ik dit eigenlijk

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 21:04.
Oud 11-02-2004, 21:52
thunder110
thunder110 is offline
Verander alsjeblieft van onderwerp.
Je bent al naar het stadsarchief geweest, hebt natuurlijk ook al gezocht op google en je weet alleen dat de zeepfabriek van de Kanaalstraat naar de Tramstraat verhuisde.

Je hebt nu nog helemaal niks, met een nieuw onderwerp ook niet.
Oud 12-02-2004, 06:34
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
moeten die heetgebakerde mavo'ertjes tegenwoordig ook al profielwerkstukken maken?
Oud 12-02-2004, 09:20
Stefanie
Stefanie is offline
Als je nou van onderwerp veranderd kun je mijn pws wel krijgen...
Oud 12-02-2004, 12:26
autodropje
autodropje is offline
Ik heb zo'n idee dat dit nergens heen gaat en ik acht de kans dat iemand hier iets weet over die zeepfabriek dusdanig klein dat ik denk dat dit topic beter dicht kan om meer geruzie te voorkomen.

Regels voor berichten