Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 08:55
Krekker
Krekker is offline
Ik had tot nu toe mijn internet explorer instellingen zo staan dat hij automatisch een adsl verbinding maakte via mn alcatel speedtouch 330 bij het opstarten. Dat ging allemaal heel goed, maar eergisterenavond deed hij dat opeens niet meer. Ik krijg dan een venster dat er geen verbinding is met internet en dat kan ik kiezen voor off-line werken (wat ik dus niet wil) en opniew proberen een verbinding te leggen. Als ik op het laatste klik krijg ik gewoon een pagina van "this page could not be found" oid. De verbindingsinstellingen van IE zijn allemaal goed volgens mij. Ik vind het ook vreemd dat het zomaar gebeurde. Niks geïnstalleerd of iets.

Help!!! Ik wil niet telkens het icoontje van dat aparte programmaatje aan willen klikken om verbinding te maken.

PS: Drivers en proggies van modem heb ik al opnieuw geïnstalleerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 09:37
Manuzhai
Manuzhai is offline
Als je via Start > Run/Uitvoeren > cmd (of command voor Win 98/ME) de opdracht "ping 62.108.1.65" geeft, krijg je dan wel packets terug?
Oud 18-02-2004, 11:06
Krekker
Krekker is offline
Volgens mij heb ik het niet echt duidelijk uit kunnen leggen (zoals altijd). Ik kan wel verbinding maken met internet, maar niet door op het pictogram van internet explorer te dubbelklikken.

Ik weet dat het een beetje mierenneuken is, maar mn vader irriteert zich er aan en geeft mij de schuld van het probleem.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:28
flippje
flippje is offline
aha,
wil je msn wel? of alleen je browser stopt ermee?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:12
Krekker
Krekker is offline
Ik vind het echt heel vaag, maar opeens deed hij het weer gisteren ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten