![]() |
|
![]() |
Ik download redelijk veel films, en haal de subs van ondertitels.nl. Ik ben er vanmorgen nog op geweest. Maar nu komt er een melding over brein. Maar mijn vraag is of hij nu permanent weg is ?
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 18:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De data zelf (who cares over de site, dat doet er niet zo toe) kan op Freenet geplaatst worden ofzo. Hopelijk hebben derden verstandig eraan gedaan om dergelijke dingen te mirroren. De website kun je gewoon onder GPL vrijgeven dat gebeurd ook met BitTorrent frontends. Het is wel slim om een grote eend te nemen. Dat valt het meest op en haalt het nieuws. Denk aan Napster en KaZaA; AudioGalaxy gebeuren is stukken minder bekend. Daarom is het decentraliseren belangrijk.
"Het betekent ook schade voor de rechtmatige eigenaren van dat werk." Zegt zo'n eikel van Brein. Nou, wat voor schade dan precies? Het is illegaal, dat weet ik, maar ik zie niet in waarom dat schade (verlies) zou veroorzaken? Fijn dat je het de lezer ook ff uitlegt, heh, of moet ik het maar voor waar aannemen omdat jij van Brein zo Slim bent, met je onbewezen blaat, om zo de publieke opinie te manipuleren. Lul. Op naar de vele "lyrics sites"...
|
Verwijderd
|
Aanval op site van Brein
Uitgegeven: 12 februari 2004 20:47 Laatst gewijzigd: 12 februari 2004 21:12 Een groep mensen heeft de aanval geopend op de site van Stichting Brein. Dat melden bronnen op internet, waaronder volkomenkut.com. De site van Brein is momenteel niet meer te bereiken. Reden voor de aanval is de gezamelijke actie van Stichting Brein (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland) en de FIOD donderdag om de website Ondertitels.nl uit de lucht te halen. Tot voor kort was het mogelijk daar ondertitels in allerlei talen te downloaden voor onder gekopieerde films. Brein maakte donderdag ook bekend dat er tegen die site strafrechtelijke acties zijn ondernomen. Bron: Http://www.nu.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dat progje is er een fucking TEXTBOOK EXAMPLE van, dipshit. dus loop niet te ouwehoeren dat je weet 'wie' er ddost, pismanneke ![]() lol @ fade ;p |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |