Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 23:35
never mind
never mind is offline
hallo!
Omdat ik dit jaar examen doe en volgend jaar in groningen ga studeren ben ik daar opzoek naar een leuke kamer. Is er nog iemand die dringend verlegen zit om een huisgenoot. Of verlaat er iemand heel toevallig na dit jaar zijn/haar groningse kamer? Of ken je iemand in deze situatie?

Ik ben opzich de ideale huisgenoot: ik rook niet, kan best opruimen, ben volgens mij gewoon gezellig, niet lawaaierig, heb geen apparte hobby's, noem maar op. In groningen ga in naar alle waarschijnlijkheid pedagogiek studeren, natuurlijk zal ik ook op zoek gaan naar een bijbaantje. In mijn huidige woonplaats heb ik al een baantje dus het financieren van een kamer zal op zich geen probleem worden.

Zou iedereen me willen pm'en/mailen met tips en kamers?

Hardstikke bedankt!

annet
Oud 12-02-2004, 16:29
knir
knir is offline
Bij deze schrijf ik me ook in

Ik ben hartstikke leuk, blablablabla heb al zooo vaak dit praatje gehouden dus heb er nu geen zin in. Gister weer kamer bekeken, weer mensen waar ik niet tussen pas. Ik had een deftones trui aan, vraagt die kerel wat voor muziek dat is. Dus ik subtiel: mwoaaah iets in de rock/metal hoek. Dus hij een nummer downloaden, keihard "back to school" draaien, en al die mensen keken me aan... gelukkig kan ik er wel om lachen Maar ik word er een beetje flauw van. Anyway, my point being, hand over the room and nobody gets hurt.

thanx in advance
Oud 12-02-2004, 21:20
AngelLena
AngelLena is offline
Ah... nog 2 die kennis maken met de hoge woningnood onder studenten in Groningen. Mensen, heel veel succes! Het enige wat ik als tip mee kan geven: eis helemaal niets, ga je inschrijven bij kamernet, de IN, plaats advertenties in dagblad van het noorden, plak briefjes op de prikborden van de hanzehogeschool (Zernike) en het RUG en reageer op ALLES.

Wacht hier niet te lang mee, kamers die nu vrijkomen dienen wel per 1 maart weer bewoond te worden, dus dat is voor jullie geen optie, maar inschrijven kan nooit kwaad.
Oud 12-02-2004, 21:21
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-02-2004 @ 21:20:
plaats advertenties in dagblad van het noorden,
vergeet de Groninger Gezinsbode niet
Oud 12-02-2004, 21:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 12-02-2004 @ 21:21:
vergeet de Groninger Gezinsbode niet
Laten we het algemeen houden: Lokale Kranten
Oud 12-02-2004, 21:49
never mind
never mind is offline
hoe zit het met de woningnood als je een wat grotere kamer zoekt (á 500 euro?) om daar met 2 vriendinnen in te wonen.
Is dat ook zo erg?
Oud 12-02-2004, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
never mind schreef op 12-02-2004 @ 21:49:
hoe zit het met de woningnood als je een wat grotere kamer zoekt (á 500 euro?) om daar met 2 vriendinnen in te wonen.
Is dat ook zo erg?
HAHA! Nog groter!!! Wees blij als je iets van rond de 10m2 kan krijgen voor een redelijke prijs. Als je samen wilt wonen moet je al bijna een bovenwoning huren van meer dan 30m2 (anders is het echt niet te doen met 2'en of 3'en) en ja, dan kom je wel ver boven die 500 euro uit, of je moet echt strontmazzel hebben.

Regels voor berichten