Advertentie | |
|
![]() |
|
het zit zo: die wijfen hebben al zo veel vriendjes gehad dan haar en nou willen ze het graag weten of zij dat wel eens gedaan heeft... en dan denk ik: laat ze gaan het zijn een stel h**rtjes bij elkaar, ze denken dat ze iedereen kan krijgen!
Maar waarom laten ze een ander niet in hun waarde? als zij dat niet wil waarom zou ik moeten zeggen: EN NOU MOET JE UM OP DE BEK PAKKEN!.?
|
![]() |
Stel de diepzinnige vragen wat ze als meisjes van 15 zouden willen bereiken met zoenen...of ze zich altijd al kuddedieren hebben gevoeld...of ze werkelijk intiem zijn door het zoenen of dat intimiteit volkomen ontbreekt omdat ze verder niks te melden hebben aan de desbetreffende persoon...of ze uberhaupt wel brains hebben of dat hun volledige doen en laten gebasseerd is op interne driften om hun gedrag te laten bepalen door wat andere vinden...
Blijkbaar zijn ze onzeker over het feit of ze wel cool genoeg zijn voor een vriendje dat niet enkel uit is op zoenen... Dat soort figuren zijn zo kansloos, eigenlijk zou je ze gewoon recht in de ogen moeten aankijken en keihard beginnen te lachen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet zorgen dat (noemtgeennamen) dingetje meer zelfvetrouwen heeft, want als linda zeikt van blabla zegt ze niks trug dus zeg ik wel is wat terug ma ze moet een grotere bek krijgen en een beetje voor zichzelf opkomen en laat ze toch lekker zeiken het komt van zelf wel
@hetpersoontjewaarhetovergaat: Ja ik kan me voorstellen dat je niet met bastiaan wil zoenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Zielige persoontjes hoor
![]() Dus als ik jou vriendin was zou ik me er gewoon niks van aantekken en dat stelletjes dozen negeren. Moet pas echt zoenen als je er zelf aan toe bent en niet als andere vinden dat het tijd wordt dat jij eens gaat zoenen. Gewoon belachelijk.
|
Hoe ontzettend zielig kunnen die meiden zich gedragen?
Ik zou niet echt weten wat jij of je vriendin er tegen kunnen doen. Misschien negeren. .. Ik weet het niet. Maar ik vind het belachelijk en ben het zeker met je eens als je zegt: 'baas over eigen lichaam!' Je moet zelf bepalen wanneer jij vind dat je toe bent aan zoenen etc.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat vinden ze volges mij weer stoer om zo genoemd te worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach. ze is 15. Laat der toch zelf beslissen wat ze wel en niet wilt. Hoe ze het gepest kan laten stoppen weet ik uiteraard niet, maar wie weet hebben die meisjes zelf nog niet gezoend, of kunnen ze der helemaal niets van
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() !!! ![]() moet ze gaan zoenen omdat die trutjes dat willen?! (die jongentjes van tegenwoordig. het is toch echt te gek voor woorden ![]() dat moet ze zelf weten, dat ze het niet wil, en ze heeft GROOT gelijk ! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
Of is het er gewoon nog niet van gekomen? In dat eerste geval zou ik ook wel eens een opmerking maken, in het tweede weet ik niet.
|
Verwijderd
|
Ach. Wat valt er eigenlijk over te zeggen? Het is gewoon een triest pesterijtje. Ook al heeft zij besloten dat ze met zoenen en seks wil wachten tot ze getrouwd is, dan is dat nog haar goed recht. Als die vriendinnen het alleen maar doen om haar te sarren moet je ze gewoon even flink afbekken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, op zich is 15 helemaal geen slechte leeftijd om wél te zoenen... maar ach, als zij dat niet wil, dan doet ze dat toch lekker niet. Die meisjes uit je klas zijn vast erg makkelijk te negeren of anders uit te lachen. En het helpt ook wel om gewoon heel rustig en eerlijk te reageren op hun getreiter; dan vinden ze er al helemaal niets meer aan.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben 16 en heb ook niet gezoend..
Dat heeft niets met het feit te maken dat ik het niet durf of niet wil, maar omdat ik zo mn principes heb. Ik zoen niet met een meid als ik er niets mee heb. Ik vind zoenen als snel iets intiems en niet iets wat je met de eerste de beste doet. Ik weet dat het tegenwoordig heel normaal is om elk weekend tijdens het uitgaan weer een andere persoon onder te kwijlen maar dat is niet echt mijn ding. Als die meid dat ook heeft snap ik dat dus 100% (o ja toch? 0_o) en maakt het niet uit welke leeftijd je hebt. Er zijn meiden en jongens die 3 jaar jonger zijn dan ik ben en al sex hebben gehad. So what.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm lekker kansloos, puur uit mijn point of view, ik zou geen uitgelubberde meid van 20 willen die al 10 vriendjes versleten heeft, dus die vriendin van jou maakt later meer kans, gezien dat ik denk dat de meeste jongens zo erover denken.
Laat die konijntjes toch lekker, die belanden vanzelf wel achter de ramen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar Vogelvrij | 49 | 29-04-2005 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |