Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 17:41
Euphemia
Euphemia is offline
Een vriendin van mij word gepest omdat ze nog niet wil zoenen. Ze heeft wel eens een x gezoend maar bij elke verkering heeft durft ze het niet goed. Ze is 15 en zelf vind ik: Baas over je eigen lichaam. Maar die wijfen bij haar op school treiteren haar omdat ze nooit geloven dat ze een x gezoent heeft. Zelf komt ze daar niet eerlijk voor op omdat ze ervoor schaamt (denk ik).
Hoe kunnen we die tuttebolletjes stoppen met treiteren en hoe denken jullie erover???

alvast bedankt!
Oud 29-01-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 29-01-2004 @ 18:41:
Een vriendin van mij word gepest omdat ze nog niet wil zoenen. Ze heeft wel eens een x gezoend maar bij elke verkering heeft durft ze het niet goed. Ze is 15 en zelf vind ik: Baas over je eigen lichaam. Maar die wijfen bij haar op school treiteren haar omdat ze nooit geloven dat ze een x gezoent heeft. Zelf komt ze daar niet eerlijk voor op omdat ze ervoor schaamt (denk ik).
Hoe kunnen we die tuttebolletjes stoppen met treiteren en hoe denken jullie erover???

alvast bedankt!
Lieverdjes,

Ik weet niet wat dat voor een oppervlakkige huppelkutten zijn, maar die moet je streng negeren. Zulke typers halen je alleen maar naar beneden. Mensen moeten je respecteren om wie je bent. Zo, jij bent jij en dat hebben ze maar te nemen. Lekker puh-uh!

Als het niet helpt om ze gewoon te negeren, kun je altijd nog 1 van hun vriendjes pakken.. maar dat kun je maar beter doen als je heeeeeeel desperate bent!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:59
miekmuis
miekmuis is offline
Wat een hopeloze kindertjes zeg. Laat je vriendin lekker trots op zichzelf zijn dat ze haar eigen waarde weet te bewaren en niet zwicht voor het huidige slet regime.
Oud 29-01-2004, 18:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
echt ziekelijk
hoe laag
maarja.. je kan niks anders doen dan je er weinig van aantrekken
of de supertip van Pietjeuh gebruiken
Oud 29-01-2004, 18:01
Euphemia
Euphemia is offline
het zit zo: die wijfen hebben al zo veel vriendjes gehad dan haar en nou willen ze het graag weten of zij dat wel eens gedaan heeft... en dan denk ik: laat ze gaan het zijn een stel h**rtjes bij elkaar, ze denken dat ze iedereen kan krijgen!
Maar waarom laten ze een ander niet in hun waarde? als zij dat niet wil waarom zou ik moeten zeggen: EN NOU MOET JE UM OP DE BEK PAKKEN!.?
Oud 29-01-2004, 18:08
Sithan
Sithan is offline
Stel de diepzinnige vragen wat ze als meisjes van 15 zouden willen bereiken met zoenen...of ze zich altijd al kuddedieren hebben gevoeld...of ze werkelijk intiem zijn door het zoenen of dat intimiteit volkomen ontbreekt omdat ze verder niks te melden hebben aan de desbetreffende persoon...of ze uberhaupt wel brains hebben of dat hun volledige doen en laten gebasseerd is op interne driften om hun gedrag te laten bepalen door wat andere vinden...

Blijkbaar zijn ze onzeker over het feit of ze wel cool genoeg zijn voor een vriendje dat niet enkel uit is op zoenen...

Dat soort figuren zijn zo kansloos, eigenlijk zou je ze gewoon recht in de ogen moeten aankijken en keihard beginnen te lachen...
Oud 29-01-2004, 18:16
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
belachelijk zeg! ik kan geen advies geven omdat ik zelf gewoon terug bek, jammer dat je vriendin dat niet durft/doet
Oud 29-01-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 29-01-2004 @ 19:01:
het zit zo: die wijfen hebben al zo veel vriendjes gehad dan haar en nou willen ze het graag weten of zij dat wel eens gedaan heeft... en dan denk ik: laat ze gaan het zijn een stel h**rtjes bij elkaar, ze denken dat ze iedereen kan krijgen!
Maar waarom laten ze een ander niet in hun waarde? als zij dat niet wil waarom zou ik moeten zeggen: EN NOU MOET JE UM OP DE BEK PAKKEN!.?
Dat laatste was niet serieus.. dan verlaag je jezelf alleen maar tot hun niveau.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:36
Euphemia
Euphemia is offline
Ach op een dag draaien we een x de rollen andersom... laten we hun met de mond vol tanden staan! Alleen weet niet hoe!
Oud 29-01-2004, 18:38
Euphemia
Euphemia is offline
Ik zit er niet mee maar ik wil gewoon dat mijn vriendin een x normaal door school kan lopen zonder die achterlijke vragen. Ik wil haar alleen maar helpen. Maar mij word het niet gevraagd.
Oud 29-01-2004, 18:48
Floortje
Floortje is offline
Je moet zorgen dat (noemtgeennamen) dingetje meer zelfvetrouwen heeft, want als linda zeikt van blabla zegt ze niks trug dus zeg ik wel is wat terug ma ze moet een grotere bek krijgen en een beetje voor zichzelf opkomen en laat ze toch lekker zeiken het komt van zelf wel

@hetpersoontjewaarhetovergaat: Ja ik kan me voorstellen dat je niet met bastiaan wil zoenen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:55
Bruut
Bruut is offline
haha wat een onzin zeg.. zou die lui echt zwaar negeren!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:08
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Maar waarom laten ze een ander niet in hun waarde?
Waarom wel als ze toch over zich laten lopen?
Oud 29-01-2004, 19:13
Verwijderd
Jullie zijn maar weinig gewend... Gewoon negeren of uitlachen natuurlijk. Wat een domme sletterige meelopertjes zeg, daar sta je toch met gemak boven?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:33
Luna
Luna is offline
Citaat:
het zit zo: die wijfen hebben al zo veel vriendjes gehad
En daar zijn ze trots op op hun 15e? Sorry, maar dáár zouden ze zich voor moeten schamen. Het lastige is dat dit soort 15jarige pubermeisjes niet willen luisteren naar wat anderen te zeggen hebben dus het beste wat je kunt doen si ze gewoon negeren, ze komen er (hopelijk) nog wel achter wat voor oppervlakkige dozen het zijn...
Oud 29-01-2004, 19:56
*Madel*
*Madel* is offline
Zielige persoontjes hoor Het is heus geen schaamte om op je 15e nog nooit gezoend te hebben en het is erger als je op je 15e als 10 vriendjes heb versleten

Dus als ik jou vriendin was zou ik me er gewoon niks van aantekken en dat stelletjes dozen negeren. Moet pas echt zoenen als je er zelf aan toe bent en niet als andere vinden dat het tijd wordt dat jij eens gaat zoenen. Gewoon belachelijk.
Oud 29-01-2004, 19:58
hellion
hellion is offline
vrij kansloos als je het mij vraagt... laat die wijven gewoon lullen, negeer ze zoals velen hier al hebben gezegd...meer tips zou ik je niet kunnen geven...
Oud 29-01-2004, 20:02
Euphemia
Euphemia is offline
Dank je voor jullie tips. Ik hoop dat zij hier ook wat aan heeft! Zodat zij niet het gevoel dat ze er niet alleen voor staat..
Dank je!!
Oud 29-01-2004, 20:03
Maarten
Maarten is offline
Pff, ik zou me nooit wat aantrekken van zulke lamlendige speekselsoppers ;p
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:05
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
DiGiTracker Pff, ik zou me nooit wat aantrekken van zulke lamlendige speekselsoppers ;p
Haha ja dat zijn ze inderdaad en zijn nog geen spat veranderd!
Oud 29-01-2004, 20:09
Maarten
Maarten is offline
Mensen willen dat jij zoals zij bent omdat ze dan slechts zichzelf hoeven te begrijpen.

Luie varkens!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:14
Euphemia
Euphemia is offline
Jah en dan nog zo'n vraag te bedenken op een glimlachende manier... zo zwak!
Oud 29-01-2004, 20:16
Euphemia
Euphemia is offline
maar ze doen het op een manier zo van: als je het antwoord nou niet geeft geef ik je een klap! tenminste daar kickt ze denk ik op, want zodra zij niks zegt zeikt ze maar door!
Oud 29-01-2004, 20:24
Maarten
Maarten is offline
Vrouwen he...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:31
sandra 1988
sandra 1988 is offline
eeey stephanie thnx....
ben heel bij hier mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 20:41
Cinamon
Cinamon is offline
Hoe ontzettend zielig kunnen die meiden zich gedragen?
Ik zou niet echt weten wat jij of je vriendin er tegen kunnen doen. Misschien negeren. .. Ik weet het niet.
Maar ik vind het belachelijk en ben het zeker met je eens als je zegt: 'baas over eigen lichaam!'
Je moet zelf bepalen wanneer jij vind dat je toe bent aan zoenen etc.
Oud 29-01-2004, 20:51
pudding met vel
pudding met vel is offline
ik vind t echt top van dr zij heeft tenminste respect voor haar eigen lichaam!

ik denk dat die stomme snolletjes er zelf ooit achter zullen komen hoe onbeschrijfelijk achterlijk ze doen... (na hun 3e abortus of zo... sorry, kon t niet laten )
Oud 29-01-2004, 21:24
boer
boer is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 29-01-2004 @ 21:46:
belachelijk zeg! ik kan geen advies geven omdat ik zelf gewoon terug bek, jammer dat je vriendin dat niet durft/doet
hoe noemen ze dat hier ook alweer, breezerslet toch?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 29-01-2004 @ 22:24:
hoe noemen ze dat hier ook alweer, breezerslet toch?
Ik geloof t ook
Maar dat vinden ze volges mij weer stoer om zo genoemd te worden
Oud 30-01-2004, 07:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Negeer die meiden, dat is het beste wat je kunt doen. Wat wil je anders doen? Eindeloos tegen ze in gaan? Pff, waar haal je de energie vandaan.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 10:18
L1
L1 is offline
nu treed voor mij deze zin in werking: niet nadenken, gelijk slaan
Oud 30-01-2004, 12:42
Euphemia
Euphemia is offline
Slaan kan misschien een oplossing zijn, maar zowat de hele school kennen die dames. dus dat heeft ook geen zin, we houden het bij negeren.

alsnog thnx voor de tips!!!
Oud 30-01-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 29-01-2004 @ 18:41:

alvast bedankt!
kom op zeg, ze is 15, zoenen kan toch best dan? je kunt het ook overdrijven.. het is haar ontmaagding niet
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:50
Otis
Otis is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-01-2004 @ 15:49:
kom op zeg, ze is 15, zoenen kan toch best dan? je kunt het ook overdrijven.. het is haar ontmaagding niet
maar met die ontmaagding moet ze ook al opschieten hoor, ze is al 15
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
ach. ze is 15. Laat der toch zelf beslissen wat ze wel en niet wilt. Hoe ze het gepest kan laten stoppen weet ik uiteraard niet, maar wie weet hebben die meisjes zelf nog niet gezoend, of kunnen ze der helemaal niets van
Oud 30-01-2004, 15:30
yoepi
yoepi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-01-2004 @ 15:49:

!!! !!!

moet ze gaan zoenen omdat die trutjes dat willen?!
(die jongentjes van tegenwoordig. het is toch echt te gek voor woorden )
dat moet ze zelf weten, dat ze het niet wil, en ze heeft GROOT gelijk ! !
leuk he, die smilies

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:22
Euphemia
Euphemia is offline
Bertbart: Blijkbaar heb je het verhaal niet goed doorgelezen! Het gaat om dat gepest omdat ze iets niet wil, niet om ontmaagding!
Oud 30-01-2004, 17:24
telluriet
telluriet is offline
VMBO zeker? Standaardopmerking, maar het moet gezegd worden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:26
Euphemia
Euphemia is offline
Sorry maar het gaat dit x niet over een niveau...
Oud 30-01-2004, 17:37
fractuur
fractuur is offline
Zoals ik het les zijn het de sletten van de school die dr pesten, of niet? Laat ze links liggen, negeer ze, en ze vinden vanzelf een andere afleiding.
Toptip van Pientjeuh trouwens!
Oud 30-01-2004, 17:39
Verwijderd
puberaal gedrag.....

Be smart, be yourself.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:10
De Veroorzaker
Citaat:
Euphemia schreef op 30-01-2004 @ 18:22:
Bertbart: Blijkbaar heb je het verhaal niet goed doorgelezen! Het gaat om dat gepest omdat ze iets niet wil, niet om ontmaagding!
ja is het dat ze het niet wil? vertelt ze dat ook te pas en te onpas, dat ze niet wil zoenen omdat ze er nog niet klaar voor blabla enz blabullshitbla
Of is het er gewoon nog niet van gekomen?
In dat eerste geval zou ik ook wel eens een opmerking maken, in het tweede weet ik niet.
Oud 30-01-2004, 21:13
Verwijderd
Ach. Wat valt er eigenlijk over te zeggen? Het is gewoon een triest pesterijtje. Ook al heeft zij besloten dat ze met zoenen en seks wil wachten tot ze getrouwd is, dan is dat nog haar goed recht. Als die vriendinnen het alleen maar doen om haar te sarren moet je ze gewoon even flink afbekken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:06
Verwijderd
Nouja, op zich is 15 helemaal geen slechte leeftijd om wél te zoenen... maar ach, als zij dat niet wil, dan doet ze dat toch lekker niet. Die meisjes uit je klas zijn vast erg makkelijk te negeren of anders uit te lachen. En het helpt ook wel om gewoon heel rustig en eerlijk te reageren op hun getreiter; dan vinden ze er al helemaal niets meer aan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:10
De Veroorzaker
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 22:13:
Ach. Wat valt er eigenlijk over te zeggen? Het is gewoon een triest pesterijtje. Ook al heeft zij besloten dat ze met zoenen en seks wil wachten tot ze getrouwd is, dan is dat nog haar goed recht. Als die vriendinnen het alleen maar doen om haar te sarren moet je ze gewoon even flink afbekken.
Ligt eraan, als zij tegen iedereen roept hoe geweldig goed ze wel niet is dat ze op haar 15e nog niet gezoend heeft en dat iedereen die dat wel doet maar een slet is, krijg je een beetje een straight edge idee. Dat is irritant dus mag je haar pesten (middelbareschoollogica)
Oud 02-02-2004, 01:27
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
Otis schreef op 30-01-2004 @ 15:50:
maar met die ontmaagding moet ze ook al opschieten hoor, ze is al 15
ownage reply
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 06:20
Verwijderd
Ik ben 16 en heb ook niet gezoend..
Dat heeft niets met het feit te maken dat ik het niet durf of niet wil, maar omdat ik zo mn principes heb.
Ik zoen niet met een meid als ik er niets mee heb. Ik vind zoenen als snel iets intiems en niet iets wat je met de eerste de beste doet.
Ik weet dat het tegenwoordig heel normaal is om elk weekend tijdens het uitgaan weer een andere persoon onder te kwijlen maar dat is niet echt mijn ding.
Als die meid dat ook heeft snap ik dat dus 100% (o ja toch? 0_o) en maakt het niet uit welke leeftijd je hebt.

Er zijn meiden en jongens die 3 jaar jonger zijn dan ik ben en al sex hebben gehad. So what....
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 06:35
Verwijderd
Hmm lekker kansloos, puur uit mijn point of view, ik zou geen uitgelubberde meid van 20 willen die al 10 vriendjes versleten heeft, dus die vriendin van jou maakt later meer kans, gezien dat ik denk dat de meeste jongens zo erover denken.

Laat die konijntjes toch lekker, die belanden vanzelf wel achter de ramen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 10:30
Stefanie
Stefanie is offline
Liever dat het pas later komt als je dr klaar voor bent en het zelf ook echt wil dan dat je dingen doet waar je achteraf spijt van krijgt! In 1 woord kan ik die meiden omschrijven: TRIEST!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 12:07
marlies
marlies is offline
N e g e r e n
Reageren

Regels voor berichten