Advertentie | |
|
![]() |
|
Vorige zomervakantie. Ik ging alleen met mn moeder naar Rusland voor 3 weken. Ze is daar geboren en kent allemaal mensen. Dus ze ging langs bij al die mensen en ik zat er voor niks bij aangezien ik amper Russisch kan en die mensen amper Engels
![]()
|
![]() |
Wintersport in 2002, de vakantie was leuk maar op de terugweg kregen wij (vader, moeder en ik) ruzie met m'n oom, tante en oma om een broodje en een kopje koffie ofzo... nouja tis weer goedgekomen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De zomervakantie 3 jaar geleden.. we gingen met 3 vriendinnen (das zowiezo al niet slim natuurlijk, maar ach) naar zuid-frankrijk, kamperen.
Nou we zaten nog maar in de bus onderweg naar frankrijk; belt het vriendje van 1 van m'n vriendinnen dat hij haar eigenlijk niet meer ziet zitten. Dus die heel de vakantie lopen janken en huilen en ze wilde niks doen en uuuren aan de telefoon met die jongen gehangen (alsof het niks kost he?! ![]() Nou probeer er dan nog maar 'ns een leuke vakantie van te maken... ![]() |
![]() |
|
Dat is al een paar jaar geleden. Opzich was het geen supervervelende vakantie, die heb ik eigenlijk nooit meegemaakt. Het was wel de minst leuke vakantie ooit. Dat was in Denemarken, ergens in the middle of nowhere met de hele vakantie wind en regen. Terwijl toen in Nederland de zon scheen
![]()
|
Verwijderd
|
Geen vakantie die ik meteen wil vergeten, maar ik was een paar jaar geleden in Cadzand Bad op vakantie, en daar kreeg ik na een aantal dagen een zandkorrel in mn oog. Ik heb vanalles geprobeerd om dat ding eruit te krijgen, en dat ging gewoon niet. De dokter daar was ook erg onbereikbaar, en toen zijn we uiteindelijk een paar dagen eerder naar huis gegaan, en heb ik thuis bij de dokter die korrel uit mn oog moeten laten halen..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
paar jaar geleden in Duitsland..
We kwamen op de camping en het was de saaiste camping die ik ooit gezien heb (of misschien was dat die van vorig jaar, toen ik met een vriendin en ouders meeging die vervolgens de hele vakantie hebben zitten te maken...) maar iig, kregen we na 4 dagen een telefoontje: opa dood ![]() |
![]() |
|
Bij ons zijn het meer kleine dingetjes die tegen vallen.
In Luxemburg hele lang geleden stikte het van de vlieg..je sloeg dr in 1 klap meteen een stuk of 25 neer en ze bleven maar komen ![]() In Denemarken stonden we in een kuil..Dus toen het begon te regenen dreef ons tentzeil op al dat water..we dreven dus half de tent uit =\ Agelopen vakantie zijn we naar Schotland geweest. Het enige nadeel an die vakantie was dat we hem 11 dagen eerder hebben moeten beeindigen vanwege het feit dat mn vade rniet meer op of neer kon met zn rug.. |
![]() |
|
Toen ik een week naar Barcelona ging waarvan ik 5 dagen
ziek was, baalde ik ontzettend... Verder kan ik niet echt op hele erge dingen komen oid, ben wel altijd met leuke mensen ed op vakantie gegaan. (en dat heeft voor mij toch behoorlijk veel invloed op hoe de vakantie is ed.) ![]()
|
![]() |
Twee jaar geleden, Zuid-Frankrijk.
Het regende 10 van de 13 dagen de hele dag, ik was ziek, liep voortdurend rond in 3 truien over elkaar en nog had ik het koud, m'n ex-vriend was mee en we hadden veel ruzie, de camping was erg leuk voor kinderen maar niet echt voor ons, de tent was niet helemaal waterdicht en we stonden ook nog eens op de enige schaduwplaats van heel de camping. Tja op die 3 dagen dat het lekker weer was, wilden we wél in de zon kunnen zitten, dat kon dus niet.
|
Anderhalf jaar terug Mallorca.
Ik en m'n vader hadden beiden buikgriep. Bij m'n vader ging het halverwege de vakantie over, maar hij werd opnieuw ziek. Ikzelf bleef heel lang ziek en droogde uit, waardoor ik niet meer kon lopen enzo. Toen ik eindelijk de laatste dagen weer beter werd, brak er noodweer uit. Heel de straten liepen over en restaurantjes stonden in het water. Maar ondanks dat alles toch ook nog wel heel veel lol gehad.
|
Verwijderd
|
2 jaar geleden in Frankrijk was echt alles behalve leuk.
Een 'vriendin' van me ging met mn ouders en mij mee op vakantie, maar op vakantie was ze héél anders als thuis. Ze zat me alleen maar af te kraken, en ik deed niets goed in haar ogen. Ze had een ander meisje op de camping leren kennen waarmee ze veel omging, die ik dus absoluut niet mocht. Ik ging veel met Engelsen om, en met 2 Nederlandse jongens, en die mocht zij dus niet. We zagen elkaar eigenlijk alleen maar bij het eten en slapen, en dat was maar beter ook ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
2 jaar geleden. We gingen met onze vriendengroep, 12 man, ongeveer de helft jongens en de helft meiden. Eén meisje en een jongen hadden het net twee maanden uit, en daar waren ze nog niet echt overheen, en het ging ook uit tussen mijn toenmalige vriend en mij, en wel de eerste avond.
De rest van de week was het superslecht weer, dus zaten we ook nog de hele week met z'n allen in een tentje met elkaar opgescheept.
||
Citaat:
Mijn betere vakanties verliepen ook wel anders ![]()
|
hmm mijn verschrikkelijkste vakantie was ook mijn leukste vakantie...
wij gingen al jaren naar dezelfde camping vanaf mijn 6 tot mijn 14 en er waren meer jongeren die er al jaren kwamen dus vertrouwde ploeg ook waren er mensen voor 1 jaar en altijd was het weer gezellig... ik was 14 en mocht uitgaan, ik heb daar echt een gezellige tijd gehad elk weekend had ik een ander. maar een dieptepunt in die vakantie was dat ik door een wijf ben in elkaar geslagen die 6 jaar ouder dan mij was ik heb nog weken angstaanvallen gehad daardoor wij zijn toen van die camping weggegaan omdat ik me er totaal niet meer op mijn gemak voelde dus naar een andere camping toe daar was ik nog geen dag of ik kreeg zware keelontsteking (lekker 40 graden koorts terwijl het buiten 42 graden is... hele caravan onder gekotst... toen naar een dokter die geen engels sprak maar die mij zo`n paardenmiddel heeft gegeven dat ik binnen anderhalve dag alweer op waterskie`s stond... Ik had heel vaak keelontstekingen in die tijd werden eigenlijk alleen maar zwaarder en erger maar in nederland had ik altijd 3 weken nodig er bovenop te komen wat het misschien ook mijn leukste vakantie maakt is dat het de laatste vakantie was die ik ooit met mijn vader zou meemaken omdat hij 3 maanden daarna is overleden aan een hartaanval... trouwens dat meisje wat mij toen heeft in elkaar geslagen ik kreeg een brief van een jongen die daar zat en wat bleek dat wijf had daar iemand neergestoken en is op een gegeven moment helemaal geflipt en ging met barkrukken gooien. dus achteraf denk ik weleens dat ik nog aardig geluk heb gehad ik wist trouwens dat ze altijd een mes op zak had daar liep ze altijd stoer mee te doen...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Neuksaaiks #1653 Verwijderd | 500 | 10-05-2012 18:54 | |
De Kantine |
Werd jouw vakantie overwegend gedomineerd door pieken of dalen? herby | 50 | 18-08-2004 15:30 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 | |
Drugs & Alcohol |
drugsonderzoek over jongeren shasita | 34 | 27-12-2001 19:15 |