Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ook vind ik 'Looking Good' kijk ik wel eens als ik er aan denk. Omdat ik vind dat ze het haar leuk knippen enz, en leuke kleding uitzoeken altijd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik lees de Elle, Elle girl en de Cosmopolitan vaak. En af en toe de rest van de bekende modebladen. Ik lees ze om ideeen op te doen, na-apen en plaatjes te kijken. Meer vanwege tijdverdrijf. Collums en real life stories boeien me niet zo. Mode- en beautytips lees ik wel.
Mode programma's vind ik altijd wel leuk om te zien. De make-overs bij Looking Good vind ik meestal wel geslaagd. Maar bij de Modepolitie is dat soms minder. Ik zou zelf geen make-over willen ondergaan (althans, niet op tv). Ik zou dat liever bij andere mensen willen doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik lees alleen modebladen in tijden van nieuwe collecties. Ik ben altijd wel benieuwd welke trends voorspeld worden, en welke ook daadwerkelijk aanslaan.
|
Zoals je al wist ben ik redelijk verslaafd aan modebladen, maar ik ga afkicken
![]() Elle vind ik eigenlijk niet zo boeiend, al koop ik em toch elke keer. Alleen plaatjes kijken is leuk vind ik. Dan nog de cosmo, elle girl, cosmogirl is er geloof ik ook al ![]() Puur tijdverdrijf eigenlijk, en soms haal ik er nog wel eens wat leuks uit. Anders scheur ik reclamepostertjes eruit en plak die op mn muur. ![]() Leuke kleurtjes ![]() Naar modeprogramma's kijk ik niet, er zit toch wel een verschil tussen de mode in dat soort programma's en die in de bladen, en ik vind die in de bladen veeel leuker |
![]() |
|
Ik vind Elle, Elle girl en Avantgarde de leukste bladen en soms neemt m'n broer een engelse Vogue voor me mee
![]() Avantgarde vind ik erg leuk vanwege de modepagina's en fotografie, Elle ook. Vogue bestaat eigenlijk alleen maar uit plaatjes kijken voor mij ![]() En Elle girl vind ik gewoon een leuk blad om te lezen. |
![]() |
|
![]() |
Ik lees de Ellegirl, Starstyle, en soms de Elle en de Vogue. Om inspiratie om te doen en de laatste roddels te lezen, maar ook om de geweldige fotografie en make-up.
Modeprogramma's.. vroeger keek ik altijd Tease, dat was zoo heerlijk kitch. Nu.. Modepolitie vind ik echt niks, en Make me beautiful vind ik veel te ver gaan, maar ik kijk wel eens catwalkshows die op tv worden uitgezonden (op Italiaanse tv ofzo) gewoon omdat het er zo cool uitziet, niet om inspiratie op te doen ofzo. (Ik ga niet met een blote tepel lopen ![]()
|
Elle, Starstyle, Blvd. en de cosmopolitan
voor de foto's vooral, die knip ik vaak uit en plak ze ergens op/in. ik doe er ook inspiratie uit op voor tekeningen, of voor iets wat ik wil kopen.. ik zou heel graag van die enorm dikke italiaanse/engelse modebladen met enorm veel foto's willen hebben, die wel 8euro ofzo kosten ![]()
|
Zijn er eigenlijk mannenmodebladen.
Ik ben er nog niet naar op zoek gegaan ofzo, maar ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord. En ik bedoel geen homoblad met een kledingrubriekje maar echt iets als de cosmo enzo(ik heb er een paar gelezen in de bus naar rome, van meisjes in de bus, maar ik onthou die namen van al die bladen nooit)
|
Verwijderd
|
Heel af en toe koop ik de vogue voor de laatste voorspellingen. Daarnaast lees ik regelmatig de stijl-stukjes in het parool. De man koop ik ook wel eens, maar daar staan weinig interessante dingen in. De squeeze vind ik leuker, maar dat blad gaat niet over mode alleen. Ik koop geen bladen voor de laatste collecties. Die zijn ook na te kijken op de website van elle en van de vogue.
|
![]() |
|
Ik lees GQ, The Face, Esquire, Man, Vogue Homme voor de mode. Ook voor tijdverdrijf natuurlijk. Een groot deel van mijn werk bestaat uit wachten, wachten, en nog eens wachten; aan boord in het vliegtuig tussen de service door, op luchthavens, in bussen, treinen, vertraginkje hier, vertragingkje daar, enfin, je kent het wel. Ik lees dus alles wat los en vast zit, en koop me helemaal suf aan tijdschriften. Over het algemeen koop ik DE bladen meestal in Engeland/Schotland. Zijn namelijk goedkoper en dikker.
|
![]() |
|
![]() |
[rant]Uh. Ik zie het nut van mode en trends mbt uiterlijk niet in. Wat ik wel 'ns doe is op internet kijken of ik iets leuks zie maar datgeen dat ik zie of koop zie ik niet als mode/trends en ik hoop ook niet dat het een mode/trend wordt. De methode is een ander verhaa. Voor mij zou het modeblad welke een uitgebreide uiteenzetting plaatst over het feit dat modebladen overbodig zijn het zijn; het uit de mode zijn. Waarvoor is papier nog nuttig in deze tijd? Het is out of line, goed voor de openhaard. Toegegeven, voor bureaucratische rompslomp zoals belastingen, stemmen, en wellicht andere praktijken is het veiliger. Echter, in deze moderne maatschappij hebben een aantal slimme pieten nieuwe methodes ontwikkelt om informatie te vergaren. Sneller, eenvoudiger, interactiever, naderhand geen afval en in de toekomst met waterstof ook milieuvriendelijker. Het is hetzelfde als steenkool gebruiken in het olie-tijdperk maar dat kun je een SJ-er, waar het van stikt in deze maatschappij, beter niet aan zijn cq. haar neus hangen ivm tradities. Blijft staan: welk bedrijf gaat over zichzelf verkondigen dat-ie uit de mode is? Daar zit 'm het probleem: dat doet een modeblad niet. RTL4 modepogramma's zullen ook niet verkondigen van TV uit is. Eigenbelang blijft staan. Op deze manier blijven zij allemaal conservatief achter zichzelf aan hobbelen, tot het moment komt dat zij worden ingehaald door verlichte trendsetters. Nee bedankt, dit rondje sla ik over.[/rant]
|
![]() |
Ik heb nog stapels oude Engelse modebladen, die vind ik nu even interessanter. Ik knip & scheur en plak plaatjes in mijn dagboek. Maar dat gaat niet over mode, dat gaat meer over versiering.
Ik zwoor altijd bij Tease. Ge-wel-dig programma. Met Marlies Dekkers! Vreselijk dat het niet meer komt. Al die andere programma's vind ik stom en saai. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de Elle ben ik lid, maar meestal koop ik ook nog de Vogue, de Avantgarde, en de Cosmopolitan. Als ik me echt verveel ook weleens de starstyle of de celebrity maar die vind ik toch een beetje fancy-achtig.
De squeeze heb ik ook ontdekt tijdens mijn uitje met Bart en Kenneth, best leuk, vooral sommige foto's. ![]() De blvd neem ik vaak mee van het werk van mijn broer, net zoals de Beach, al is dat niet een echt modeblad. |
![]() |
|
![]() |
die bladen lees ik eigenlijk nooit. Of ik moet ze ergens tegenkomen dan vind ik wel leuk om ze te lezen.
Die programma's kijk ik wel. Looking Good vind ik erg leuk, maar de Modepolitie minder.. zulk afkraken dat ze daar doen!! Extreme Makeover is ook leuk! Hoe kan een mens veranderen! |
![]() |
|
![]() |
Die modebladen lees ik soms als ik ze van iemand krijg of ze ergens zie liggen (bijde tandarts ofzo). Ik vind ze zelf eigenlijk wat duur om ze te kopen.
Modeprogramma's kijk ik weleens, maar dan niet om de kleding, maar meer om te kijken hoe erg die precentatrices die mensen kunnen ompraten. Soms straalt het er gewoon van af dat die mensen het echt helemaal niks vinden wat ze aangemeten hebben gekregen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Link (modevakblad) niet alleen voor de mode, maar vooral de foto's zijn geweldig. Verder Blvd. ook vanwege de foto's maar ook leuke artikelen.
Ik kijk wel naar Lookinggood, maar alleen vanwege de styliste, heeft altijd zulke leuke kleren aan en daar kijk ik dan weer van af ![]() De Modepolitie vind ik vreselijk, wat geeft hen het recht om anderen zo aan te spreken en tot "slechts geklede Nederlander" te benoemen. Dat programma is te triest voor woorden. Dat was het. ![]()
|
![]() |
Cosmopolitan en Elle lees ik het meest. Daarnaast Marie Claire, Starstyle en Vogue. Meestal koop ik ze in het engels of frans, om op een leuke manier nog iets voor school te doen. En ik vind de engelse schrijftaal ook leuker dan de nederlandse. Maar ik heb ook wel nederlandse bladen liggen omdat die engelse zo duur zijn in Nederland.
|
![]() |
|
Ik lees eigenlijk nooit dat soort bladen, ik hou meer van de revu, panorama en verdacht dat soort bladen. Maarja dat werd eigenlijk niet gevraagd, ik heb wel eens vogue ofzo gelezen, maar het is beetje oppervlakkig blad. But thats my opinion.
|
Heb een abonnement op de Cosmopolitan, maar had achteraf liever een van de Marie Claire gehad. De Cosmo heeft echt onzinnige rubrieken en ben ik zo doorheen gebladerd.
Ik lees iedere maand Cosmo + Marie Claire, meestal Celebrity, af en toe buitenlandse Vogue, Cosmo of Marie Claire o.i.d. De andere bladen zoals Elle, Avantgarde, Nouveau enz. heb ik ook een tijdje gekocht, maar zijn toch echt meer voor oudere vrouwen. (zie de anti-rimpelcreme tests ![]() Ik vind de columns van Saskia Noort altijd leuk om te lezen, ik dacht dat ze staan in de Marie Claire. En interviews met Nederlandse tv-vrouwen ![]() Ik vind het jammer dat er lange perioden dezelfde reclames in de bladen staan, die een groot aantal blz. vullen. Na 2 keer heb ik ze echt wel gezien.. En het is jammer dat als je 2 bladen gelezen hebt, de anderen niet meer zo leuk zijn om te lezen omdat er vaak hetzelfde in terug komt als bij de anderen. Ik krijg altijd zin om kleding en verzorgingsproducten te kopen als ik een modeblad gelezen heb. Ik krijg er echt goede zin van en krijg zin dingen te ondernemen zoals leuke uitstapjes (staan soms leuke ideetjes in de bladen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart Topic #87 Miracle | 496 | 27-02-2007 22:11 | |
Lifestyle |
modebladen voor mannen? CryptapiX | 53 | 20-05-2004 12:58 | |
Psychologie |
internetgeneraties Verwijderd | 26 | 26-11-2003 12:36 | |
Lifestyle |