Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 18:13
FrantiC
FrantiC is offline
hey peepz...
mijn boyfriend en ik hebben een leuk appartement gevonden in tenerife... met alles bij de hand enzo, goed gelegen.. in tenerife dus. probleem is dat er een aantal mensen zeggen dat tenrife geen plek is om heen te gaan in de zomer, dat het leuker is in het voor en na seizoen..
nou ben ik dus wel benieuwd of iemand hier wel eens in het hoogseizoen iop tenerife geweest is, en wat jullie er van vonden??
Oud 06-02-2004, 20:46
Lindatje
Lindatje is offline
Ben niet in de zomer op tenerife geweest maar weet wel dat het een super mooi eiland is; bloemeneiland.

In de zomer kun je er ook goed heen hoor; minder oudjes dan haha. Ook qua op stap gaan. Dat kan het hele jaar door. Alleen kan het in de winter wel drukker zijn maar volgens mij valt dat wel mee. Gran Canaria is hetzelfde verhaal. Ben daar in de winter geweest en daar zeiden ze juist dat het met jongeren in de zomer drukker is. Op Tenerife zal dit niet veel verschillen. tenerife is gewoon altijd super.
Oud 07-02-2004, 07:57
Balance
Balance is offline
wat een onzin.
ik ben er in het hoofdseizoen geweest en het was er heel leuk. Ik was toen nog niet van de leeftijd dat ik uitging, maar ik weet wel dat ik heel veel discotheken en bars enzo heb gezien.
Het strand was alleen wel super druk. Een beetje Scheveningen als het in Nederland warm is, zeg maar.
Maar verder is 't er echt top hoor.
Oud 09-02-2004, 14:26
S@nne :)
S@nne :) is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-02-2004 @ 08:57:
wat een onzin.
ik ben er in het hoofdseizoen geweest en het was er heel leuk. Ik was toen nog niet van de leeftijd dat ik uitging, maar ik weet wel dat ik heel veel discotheken en bars enzo heb gezien.
Het strand was alleen wel super druk. Een beetje Scheveningen als het in Nederland warm is, zeg maar.
Maar verder is 't er echt top hoor.
Woehoe! Beter! Ik ga ook naar de Tenerife !
Oud 15-02-2004, 11:23
joooooooh
joooooooh is offline
Tenerife is echt hartstikke tof! Ik ben er vorig jaar heen geweest en ga dit jaar weer!

Regels voor berichten