Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 01:16
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik kan t niet meer...
ik raak wel heeel opgewonden maar de laatste tijd als mn vriend me vingert kom ik niet meer. voorheen wel altijd..
iemand een idee hoe dit komt en hoe ik eindelijk weer een orgasme krijg???
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 07:59
metalgirl
metalgirl is offline
Je moet je niet focussen op het orgasme. Als het een keer niet lukt (om wat voor reden dan ook) dan ben je geneigd om de volgende keer heel hard je best te doen om klaar te komen. En dat is juist de orgasm-killer... Als je vriend je gaat bevredigen, denk dan: hm ik ga lekker genieten. Meer niet!!

En als het dan nog niet lukt... Filmpje, verhaaltje, langer voorspel, voor het vingeren eerst minutenlang plagen, oraal, vibrator, jij zelf enzovoort. Maar ook dan geldt: focus je niet op het orgasme! Komt het: heel fijn! Komt het niet: volgende keer beter, maar je hebt in ieder geval genoten.
Oud 26-01-2004, 11:58
*Madel*
*Madel* is offline
Kan altijd gebeuren dat het gewoon niet wil lukken. En zoals metalgirl al zei moet je je dan niet gaan focussen op het orgasme maar er gewoon van genieten. Het kan dan altijd alsnog komen maar ook als het niet gebeurd vergaat de wereld niet

Gewoon ervan genieten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 12:01
AngelLena
AngelLena is offline
Focussen idd, kan een heel belangrijk punt zijn, niet doen dus, maar kan ook zijn dat je vriend niet genoeg variatie inbrengt waardoor het te gewoontjes is geworden zodat je er wel opgewonden van kunt raken en het erg lekker kan vinden, maar het je niet tot een hoogtepunt kan brengen.
Oud 27-01-2004, 16:24
crazygirlsacha
als hij me beft kom ik wel klaar. maar daar heeft hij gewoon niet altijd zin in. kan ik hem ook niet kwalijk nemen, ik heb ook niet altijd zin om hem te pijpen.
tis alleen zo jammer dat als we allebei geil zijn hij de enige is die echt een lekker hoogte punt bereikt..
als hij me vingert en ik kom niet voel ik me
a schuldig omdat ie zo veel moeite doet
b klote omdfat ik ook wel weer es een keer wil komen

plus dat t pijn doet na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ontspannen. en genieten..
Komt vanzelf wel weer..
Oud 29-01-2004, 16:07
juno
juno is offline
Nou, dan beft-ie je maar mooi wel. Hoezo, ik heb daar niet altijd zin in? Als dat nou de enige manier is waarop je klaar kunt komen! Dat heeft hij maar voor je over hoor. Zul je hem horen als jij hem telkens niet in je wil laten , omdat je daar niet altijd zin in hebt en hij dus niet meer kan klaarkomen...

Het is geen gunst dat hij je laat klaarkomen, zo van als je het niet kunt door vingeren dan heb je pech gehad want meer moeite wil hij er niet voor doen. Eigen schuld dikke bult?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 27-01-2004 @ 17:24:
als hij me beft kom ik wel klaar. maar daar heeft hij gewoon niet altijd zin in. kan ik hem ook niet kwalijk nemen, ik heb ook niet altijd zin om hem te pijpen.
tis alleen zo jammer dat als we allebei geil zijn hij de enige is die echt een lekker hoogte punt bereikt..
als hij me vingert en ik kom niet voel ik me
a schuldig omdat ie zo veel moeite doet
b klote omdfat ik ook wel weer es een keer wil komen

plus dat t pijn doet na een tijdje
ezel, beffen is het leukste wat er is
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-01-2004 @ 17:15:
ezel, beffen is het leukste wat er is
konijn, das niet waar
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 29-01-2004 @ 18:18:
konijn, das niet waar
Zullen we wedden?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:39
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 29-01-2004 @ 19:31:
Zullen we wedden?
om een potje met zn vriendin.....
Oud 29-01-2004, 21:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 29-01-2004 @ 17:07:
Nou, dan beft-ie je maar mooi wel. Hoezo, ik heb daar niet altijd zin in? Als dat nou de enige manier is waarop je klaar kunt komen! Dat heeft hij maar voor je over hoor. Zul je hem horen als jij hem telkens niet in je wil laten , omdat je daar niet altijd zin in hebt en hij dus niet meer kan klaarkomen...

Het is geen gunst dat hij je laat klaarkomen, zo van als je het niet kunt door vingeren dan heb je pech gehad want meer moeite wil hij er niet voor doen. Eigen schuld dikke bult?
Ik weet niet of ik het met je eens ben. Ben jij ook niet degene die altijd zegt dat sex geen verplichtingen met zich meedraagt? Op deze manier leg je dat haar vriend juist wel op.

Een relatie is geven en nemen. Als hij jou zo af en toe beft, jij hem zo af en toe pijpt en jullie deze 2 dingen zo af en toe ook dit laten zitten, dan sta je aardig quite, alleen zit jij met het risico geen orgasme te krijgen. Maar ik denk dat dat wel een reden heeft die te achterhalen is. Hele zooi staan hierboven al genoemd, misschien kan je eens gaan bekijken of daar iets tussen zit wat van toepassing kan zijn voor zover je dat nog niet gedaan had.
Oud 29-01-2004, 23:45
juno
juno is offline
Ik weet niet wat ik lees: alleen zit jij met het risico geen orgasme te krijgen...

Doe eens niet zo negentiende eeuws! Weet je wel wat je nu zegt? Ja, of de vrouw wel of geen orgasme krijgt, dat is haar eigen pakkie aan, daar hoef je je als man geen zorgen over te maken. Als het haar lukt is het mooi meegenomen, maar ze moet vooral niet gaan zeuren dat ze perse wil klaarkomen.

AngelLena, als ik met een jongen vrij, dan laat hij me maar mooi klaarkomen, op de manier die ik wil. Ik doe met hem immers hetzelfde?

Dat is geen verplichting van hem, dat is normaal. Als je met iemand naar bed gaat, is het rete flauw om hem of haar net niet dat te geven wat hij/zij nodig heeft om klaar te komen, omdat jouw pet daar even niet naar staat. Tuurlijk, zelf klaarkomen, dat wil iedereen wel, maar nog even moeite doen om je partner ook aan zijn/haar gerief te brengen is dan opeens een onredelijke verplichting geworden die niemand je mag op leggen?

Ik vind het niet veeleisend als ik ook klaar wil komen, ja sorry hoor, misschien ben ik wel teveel verwend. Maar als we het toch hebben over gelijk opgaan en in evenwicht zijn...

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 00:03
Nona
Nona is offline
Ik blijf er altijd bij dat je wat betreft seks niets MOET. Maar oké, dat gaat meestal op voor 'er nog niet klaar voor zijn'. Je moet van bepaalde dingen geen verplichting maken, maar er zit natuurlijk wel een subtiele grens tussen een keer geen zin hebben en er gewoonweg te lui voor zijn. Lui zijn hoort niet, je mag je best eens inspannen voor je seksleven.

Eens?
Oud 30-01-2004, 07:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-01-2004 @ 01:03:
Ik blijf er altijd bij dat je wat betreft seks niets MOET. Maar oké, dat gaat meestal op voor 'er nog niet klaar voor zijn'. Je moet van bepaalde dingen geen verplichting maken, maar er zit natuurlijk wel een subtiele grens tussen een keer geen zin hebben en er gewoonweg te lui voor zijn. Lui zijn hoort niet, je mag je best eens inspannen voor je seksleven.

Eens?
Klopt, maar ik vind niet dat je je vent mag verplichten om je te beffen zodat je in ieder geval klaar kan komen. Als je dat namelijk niet meer lukt zonder dat is daar een reden voor. Vroeger wou het altijd wel. Focussen en variatie is daarin waarschijnlijk zeer belangrijk. Is er van focussen te veel of van variatie te weinig, ja, dan lukt het niet meer. Dan zou ik daar eerst eens iets aan doen voordat ik zou gaan zeuren dat ie me bij elke sexbeurt moet beffen omdat ik anders niet klaar kan komen.
Oud 30-01-2004, 14:02
juno
juno is offline
Alsof iemand beffen zo'n straf is!

En verder: juist als ze weer kan klaarkomen bij hem, door gebeft te worden, lukt het waarschijnlijk na een tijdje op een andere manier ook wel weer, omdat ze van die spanning af is. Ze weet namelijk dat als het met zijn vinger niet lukt, dan krijgt ze een lekker likje. Dan is ze veel meer ontspannen, dan hoeft het niet perse van die vinger en gaat ze er ook niet op liggen focussen.

Klinkt paradoxaal, ik weet het, willen beffen om niet te hoeven beffen, maar het werkt wel.

Maar ik blijf bij mijn principe dat je partner een ereschuld heeft om zich in bed voor je uit te sloven.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 30-01-2004 @ 15:02:
Alsof iemand beffen zo'n straf is!

En verder: juist als ze weer kan klaarkomen bij hem, door gebeft te worden, lukt het waarschijnlijk na een tijdje op een andere manier ook wel weer, omdat ze van die spanning af is. Ze weet namelijk dat als het met zijn vinger niet lukt, dan krijgt ze een lekker likje. Dan is ze veel meer ontspannen, dan hoeft het niet perse van die vinger en gaat ze er ook niet op liggen focussen.

Klinkt paradoxaal, ik weet het, willen beffen om niet te hoeven beffen, maar het werkt wel.

Maar ik blijf bij mijn principe dat je partner een ereschuld heeft om zich in bed voor je uit te sloven.
Voor sommige jongens kan het dat idd zijn ja.

Daar zit wat in. Maar als je jezelf aanpraat dat het alleen maar lukt met dat likje, ja, volgens mij blijft dat dan ook zo. Is weer beetje dubbelzijdig. Zou ik toch eerst de variatie theorie eens uitproberen.

Natuurlijk hoort ie zich uit te sloven, net als wij vrouwen dat ook voor hem moeten doen, maar betekent in mijn ogen niet dat daar verdere concrete verplcihtingen aan vast zitten. En daarin lopen onze meningen uiteen denk ik.
Oud 30-01-2004, 17:27
Verwijderd
"als hij me beft kom ik wel klaar. maar daar heeft hij gewoon niet altijd zin in. kan ik hem ook niet kwalijk nemen, ik heb ook niet altijd zin om hem te pijpen."

Dit zegt het toch al.. als die jongen nou niet iedere keer zin in beffen heeft, dan hoeft dat natuurlijk niet. Dan kun je wel zeggen dat ie z'n best moet doen (en dat doet hij ook gewoon, wat ik ervan begrijp) maar ik denk niet dat ze erg van dat beffen zal genieten als ze weet dat ie er die dag niet zo'n zin in had.
Dingen moeten toch enigszins spontaan gebeuren, vind ik.

Dan kun je wel zeggen dat het "rete flauw" is als hij haar niet iedere keer () beft.. maar dat lost niet zoveel op.

Maargoed, je hoeft je iig niet schuldig te voelen als je niet klaarkomt terwijl hij wel moeite doet. Geniet gewoon van alles wat hij doet, laat hem duidelijk merken waar het het lekkerst is, enz.. probeer samen dingen uit, geef aanwijzingen

Heb je zelf een idee of er iets veranderd is, waardoor je eerst wel klaarkwam van vingeren en nu niet meer? Misschien kunnen jullie het iets zachter en spannender maken, waardoor het voor jou wat intenser is..?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:06
Francesco
Francesco is offline
Dames, dames. Jullie standpunten zijn weliswaar niet verkeerd, maar ik denk dat jullie suggesties crazygirlsascha niet veel verder zullen helpen.

Metalgirl, Madel en punkygirl geven, zo vermoed ik, de oorzaak aan. Als het een verplichting moet worden om elkaar een orgasme te geven dan is de lol er snel af toch?

Wat crazygirlsascha (en alle anderen die dit probleem hebben) echt nodig hebben (volgens mij dan) is een begripvolle, geduldige partner, en zelf ook over een aardige dosis geduld beschikken.

Vervelend als je niet klaarkomt, maar het is niet het einde. Ga, als het je stoort, wegen zoeken om wel een orgasme te krijgen. Doe het met je zelf, verleid hem om het bij je te doen, desnoods op een andere manier, leer hem een andere techniek, daag hem uit je te beffen, kortom: speel er mee. Maar forceer niets, want je kunt op de langere termijn gewoon aanvoelen dat het dan scheef loopt.
Oud 03-02-2004, 17:07
Francesco
Francesco is offline
Overigens - ode aan Alicia Silverstone die in feite hetzelfde zei als ik.
Oud 03-02-2004, 17:12
.boris
.boris is offline
wijze woorden van mijn meisje:
hey, ik heb het ook gehad vooral in het begin, maar als je je zeg maar niet de hele tijd bezighoud met klaarkomen lukt het sowieso eerder. Je moet proberen je te ontspannen en je vriend het werk laten doen.

Dus dat is wat zij zegt ik heb hier natuurlijk weinig wijsheden over...
Oud 03-02-2004, 17:22
Francesco
Francesco is offline
We hebben het in een ander topic over openheid jegens elkaar; ik denk dat het ook helpt om eerlijk en open tegen elkaar te zijn.

Als je partner iets doet wat je niet lekker vindt zeg het hem of haar dan; niet laten doorgaan met klunzen.

Dat heb ik in mijn eerste relatie gehad en leidt alleen maar tot frustraties. Maar seks is geen wedstrijd, zie het als een spel.
Oud 14-02-2004, 16:20
crazygirlsacha
Citaat:
Francesco schreef op 03-02-2004 @ 18:22:
We hebben het in een ander topic over openheid jegens elkaar; ik denk dat het ook helpt om eerlijk en open tegen elkaar te zijn.

Als je partner iets doet wat je niet lekker vindt zeg het hem of haar dan; niet laten doorgaan met klunzen.

Dat heb ik in mijn eerste relatie gehad en leidt alleen maar tot frustraties. Maar seks is geen wedstrijd, zie het als een spel.
als t pijn begint te doen zeg ik dt wel gewoon hoor...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten