![]() |
||
Citaat:
Een relatie is geven en nemen. Als hij jou zo af en toe beft, jij hem zo af en toe pijpt en jullie deze 2 dingen zo af en toe ook dit laten zitten, dan sta je aardig quite, alleen zit jij met het risico geen orgasme te krijgen. Maar ik denk dat dat wel een reden heeft die te achterhalen is. Hele zooi staan hierboven al genoemd, misschien kan je eens gaan bekijken of daar iets tussen zit wat van toepassing kan zijn voor zover je dat nog niet gedaan had.
|
Ik weet niet wat ik lees: alleen zit jij met het risico geen orgasme te krijgen...
Doe eens niet zo negentiende eeuws! Weet je wel wat je nu zegt? Ja, of de vrouw wel of geen orgasme krijgt, dat is haar eigen pakkie aan, daar hoef je je als man geen zorgen over te maken. Als het haar lukt is het mooi meegenomen, maar ze moet vooral niet gaan zeuren dat ze perse wil klaarkomen. AngelLena, als ik met een jongen vrij, dan laat hij me maar mooi klaarkomen, op de manier die ik wil. Ik doe met hem immers hetzelfde? Dat is geen verplichting van hem, dat is normaal. Als je met iemand naar bed gaat, is het rete flauw om hem of haar net niet dat te geven wat hij/zij nodig heeft om klaar te komen, omdat jouw pet daar even niet naar staat. Tuurlijk, zelf klaarkomen, dat wil iedereen wel, maar nog even moeite doen om je partner ook aan zijn/haar gerief te brengen is dan opeens een onredelijke verplichting geworden die niemand je mag op leggen? Ik vind het niet veeleisend als ik ook klaar wil komen, ja sorry hoor, misschien ben ik wel teveel verwend. Maar als we het toch hebben over gelijk opgaan en in evenwicht zijn... Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 23:48. |
![]() |
|
Ik blijf er altijd bij dat je wat betreft seks niets MOET. Maar oké, dat gaat meestal op voor 'er nog niet klaar voor zijn'. Je moet van bepaalde dingen geen verplichting maken, maar er zit natuurlijk wel een subtiele grens tussen een keer geen zin hebben en er gewoonweg te lui voor zijn. Lui zijn hoort niet, je mag je best eens inspannen voor je seksleven.
Eens?
||
Citaat:
|
Alsof iemand beffen zo'n straf is!
En verder: juist als ze weer kan klaarkomen bij hem, door gebeft te worden, lukt het waarschijnlijk na een tijdje op een andere manier ook wel weer, omdat ze van die spanning af is. Ze weet namelijk dat als het met zijn vinger niet lukt, dan krijgt ze een lekker likje. Dan is ze veel meer ontspannen, dan hoeft het niet perse van die vinger en gaat ze er ook niet op liggen focussen. Klinkt paradoxaal, ik weet het, willen beffen om niet te hoeven beffen, maar het werkt wel. Maar ik blijf bij mijn principe dat je partner een ereschuld heeft om zich in bed voor je uit te sloven. |
![]() |
||
Citaat:
Daar zit wat in. Maar als je jezelf aanpraat dat het alleen maar lukt met dat likje, ja, volgens mij blijft dat dan ook zo. Is weer beetje dubbelzijdig. Zou ik toch eerst de variatie theorie eens uitproberen. Natuurlijk hoort ie zich uit te sloven, net als wij vrouwen dat ook voor hem moeten doen, maar betekent in mijn ogen niet dat daar verdere concrete verplcihtingen aan vast zitten. En daarin lopen onze meningen uiteen denk ik.
|
Verwijderd
|
"als hij me beft kom ik wel klaar. maar daar heeft hij gewoon niet altijd zin in. kan ik hem ook niet kwalijk nemen, ik heb ook niet altijd zin om hem te pijpen."
Dit zegt het toch al.. als die jongen nou niet iedere keer zin in beffen heeft, dan hoeft dat natuurlijk niet. Dan kun je wel zeggen dat ie z'n best moet doen (en dat doet hij ook gewoon, wat ik ervan begrijp) maar ik denk niet dat ze erg van dat beffen zal genieten als ze weet dat ie er die dag niet zo'n zin in had. Dingen moeten toch enigszins spontaan gebeuren, vind ik. Dan kun je wel zeggen dat het "rete flauw" is als hij haar niet iedere keer ( ![]() Maargoed, je hoeft je iig niet schuldig te voelen als je niet klaarkomt terwijl hij wel moeite doet. Geniet gewoon van alles wat hij doet, laat hem duidelijk merken waar het het lekkerst is, enz.. probeer samen dingen uit, geef aanwijzingen ![]() Heb je zelf een idee of er iets veranderd is, waardoor je eerst wel klaarkwam van vingeren en nu niet meer? Misschien kunnen jullie het iets zachter en spannender maken, waardoor het voor jou wat intenser is..? |
![]() |
|
![]() |
Dames, dames. Jullie standpunten zijn weliswaar niet verkeerd, maar ik denk dat jullie suggesties crazygirlsascha niet veel verder zullen helpen.
Metalgirl, Madel en punkygirl geven, zo vermoed ik, de oorzaak aan. Als het een verplichting moet worden om elkaar een orgasme te geven dan is de lol er snel af toch? Wat crazygirlsascha (en alle anderen die dit probleem hebben) echt nodig hebben (volgens mij dan) is een begripvolle, geduldige partner, en zelf ook over een aardige dosis geduld beschikken. Vervelend als je niet klaarkomt, maar het is niet het einde. Ga, als het je stoort, wegen zoeken om wel een orgasme te krijgen. Doe het met je zelf, verleid hem om het bij je te doen, desnoods op een andere manier, leer hem een andere techniek, daag hem uit je te beffen, kortom: speel er mee. Maar forceer niets, want je kunt op de langere termijn gewoon aanvoelen dat het dan scheef loopt.
|
wijze woorden van mijn meisje:
hey, ik heb het ook gehad vooral in het begin, maar als je je zeg maar niet de hele tijd bezighoud met klaarkomen lukt het sowieso eerder. Je moet proberen je te ontspannen en je vriend het werk laten doen. ![]() Dus dat is wat zij zegt ik heb hier natuurlijk weinig wijsheden over...
|
![]() |
We hebben het in een ander topic over openheid jegens elkaar; ik denk dat het ook helpt om eerlijk en open tegen elkaar te zijn.
Als je partner iets doet wat je niet lekker vindt zeg het hem of haar dan; niet laten doorgaan met klunzen. Dat heb ik in mijn eerste relatie gehad en leidt alleen maar tot frustraties. Maar seks is geen wedstrijd, zie het als een spel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
niet meer klaarkomen door aftrekken Owen | 9 | 23-08-2013 03:54 | |
Seksualiteit |
tweede keer niet meer kunnen klaarkomen damaetas | 30 | 06-08-2013 19:40 | |
Seksualiteit |
Ik kom niet meer klaar Rerisen Phoenix | 16 | 27-02-2007 18:09 | |
Seksualiteit |
Eerst wel, maar nu niet meer klaarkomen Yana | 34 | 28-11-2005 22:41 | |
Seksualiteit |
Niet kunnen klaarkomen.. ervaring? mizz-unknown | 39 | 31-01-2004 22:10 | |
Seksualiteit |
Hebben jullie soms ook last van een tijdje niet kunnen klaarkomen? alanis | 13 | 24-04-2003 14:30 |