Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het irritanter als je een overvolle bus in komt..en de buschauffeur zeikt steeds doorlopen,doorlopen terwijl er niet verder doorgelopen kan worden...natuurlijk kom ik dan terecht bij een groep irritante gillende sukkels, die heel de tijd irritante opmerkingen maken, vervolgens stopt de bus bij een school voor moeilijk opvoedbare kinderen,dan is het helemaal een ramp, die kinderen verzieken alles voor iedereen, vechten in de bus, schreeuwen duwen en zijn bijdehand
![]()
|
ik heb daar ook altijd last van... trouewns als de bus overvol is dan blijf je wel gewoon staan omdat je simpel weg geen ruimte heb om te vallen...
het meest irritantte vind ik als je ligt te slapen (ik reis per dag 4 uur met de bus ong) dat ze je dan wakker gaan maken meisje moet je er niet uit zo... terwijl je naar het eindpunt moet... |
![]() |
||
Citaat:
maar het evenwicht verliezen gaat nog even goed (of slecht) als in m'n allereerste busrit. ![]() (erger. ![]()
|
geen last van hoor. Bij mij kijkt die bus chauffeur in zijn achteruit kijk spiegel of ik al zit en dan pas gaat hij rijden.
maar ja, ik moet er dan ook bij zeggen dat ik die chauffeurs een beetje te vriend hou en zo af en toe een praatje met ze ga maken ![]()
|
Verwijderd
|
... ja en als je dan met je smoel op het raam geplakt zit, hopeloos grijpend naar enige houvast, staat meneer chaufeur alweer op de rem voor de volgende halte. Een paar mensen stappen uit zodat er weer een paar plaatsen vrijkomen, niet te ver van je vandaan dus veilig. Zit je eindelijk, blijft deze acherlijke chuafeur de bus zo besturen dat als je op de plaats van bestemming aankomt je kleding scheef zit en je draaierig en misselijk over straat waggelt, met moeite de kots inhoudende. Leuk en "ontspannend" zo'n busritje....
ik snap wat je bedoeld ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het niet zo'n probleem. Gewoon even beetje opletten en je evenwicht bewaren.
![]() Wat ik erger vind is dat de buschauffeur vaak ook gewoon wegrijdt als wat oudere mensen instappen, vind dat die op zijn minst de kans moeten krijgen om even rustig te gaan zitten. Ik heb ook al vaak gehad dat ik op krukken liep, met moeite die bus in, maar zelfs dan krijg ik vaak niet eens de kans om rustig een plekje te zoeken, vind dat ze met zulke dingen wel rekening kunnen houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die dus is misplaatst ![]() Hoe kun je nu weten als je er nooit las van hebt gehad dat het niet iirtant is?
|
Hm ik heb een aantal keren vreemde mensen moeten vastgrijpen en werd ook wel eens in de schoot geworpen van een gozer.
Het is genant en irritant ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Tas Gevonden! bracelance | 10 | 25-08-2005 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Klotedag DarkCat | 3 | 05-09-2002 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |