Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() óf raspatatje speciaal met een frikandel speciaal en kipnuggets.
|
Mn lievelingseten (wat dat is daar ben ik nog niet helemaal over uit, dat ligt ook aan het moment)
Heel veel chocola (gezond hoeven we dan toch niet meer te doen ![]() Misschien voor de verandering es iets als kaviaar of zo, heb ik dat ook nog es ooit in mn leven op...ff teren nog op kosten van de staat haha. Hmm, misschien dat ik dan ook wel es harde drugs kan gaan gebruiken of me vol kan zuipen..ff een spirituele LSD ervaring opdoen vlak voor mn dood hehe of mn geest vernauwen en verdoven met alcohol.....en als ik daar dan aan dood ga heb ik geluk... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vooraf een salade met warme geitekaasjes en gebakken spekjes (vergeet de azijn er niet bij te serveren natuurlijk
![]() Als hoofdgerecht.. sja.. das moeilijk dus ik wil 1 van de volgenden: Lasagna / Blote kindjes in het gras (is iets met bonen etc) / Zuurkoolstamppot / 'Juinensaus' (uiensaus officieël) / Hutspot / Een broodje shoarma met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel knoflook (sja, als je de dag erna er toch niet meer bent.. ![]() En als toetje.. uhm.. Chocolademousse óf crème brulée óf sneeuwpudding óf een zelfgemaakte milshake met fruit uit onze tuin ![]() ![]() Oh en dat alles begeleid door een fles heerlijke koude cola light! Alhoewel, 'light' heeft dan ook geen nut meer.. doe maar gewone cola! ![]() Nu maar hopen dat ik binnenkort de voorafgenoemde gerechten niet om bovenstaande reden moet nuttigen... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
:
-champignonsoep (zoals k t zelf altijd maak met melk enzo dr door) - pizza (1 uit de pizzeria) - daarbij zou ik een heleboel lipton ice tea drinken - als toetje zo`n heerlijk mona toetje...frambozen met rode bessensaus... ![]() goh...zo`n galgenmaaltijd lijkt me wel wat..! hehe ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk een 30-gangen menu ofzo met echt van alles een beetje. Een beetje McDo, een beetje boerenkool met worst, een beetje macaronischotel, een beetje wraps, een beetje salade. Zodat ik alles nog een laatste keer kan proeven. En als toetje tutti-frutti. Ook van alles wat dus maar vooral een grote bak chocolademousse en ijs.
|
![]() |
|
Vooraf pompoensoep, hoofdgerecht aardappelpuree met lekker jus, kipfilet en sperzieboontjes, en voor dr bij klein stukje pizza en lasagna, en als toetje: tiramisu, appeltaart, baklava, bitterkoekjespudding en heel veel chocolaaa.........en dan moet je er even bij denken dat ik t allemaal op zou kunnen.......
Damn, je zou er bijna de doodstraf voor gaan aanvragen ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder nog een rijsttafel zoals mijn vader die maakt, de heerlijke kippesoep van mijn oma, de gevulde champions van mij moeder, de raspatat met joppiesaus van de snackbar(+ frikandel speciaal), de appelflappen van mijn opa, de hongaarse goulash van mijn tante, de gamba's en inktvis van mijn oom, de kalkoensalade van mezelf..... hmmm, ik geloof dat ik voor dat galgenmaal maar een hele dag ga uittrekken... ![]() ![]() |
![]() |
|
|