Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 19:45
professor2
professor2 is offline
ik moest in de pw week een pw maken maar ik was ziek ik heb het toen ingehaald gister vond ik ineens mijn pw op het bureau van de leraar want mij lerares had daar het vorige uur les gehad was waarschijnlijk van plan het na te kijken en is het vergeten(ik had dus een andere les) ik heb het toen in me tas gestopt wat moet ik nu doen ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 19:48
Bloompje
Bloompje is offline
Euhm jah... ik denk dat je dan wel een probleempje hebt, als jij het proefwerk teruggeeft aan de leraar denkt hij vast als je een hoog cijfer hebt dat je het gejat en verbeterd hebt...

Misschien de volgende les onopvallend op het bureau terug kwakken?
Oud 12-02-2004, 19:51
professor2
professor2 is offline
ik heb het deze vak deze periode niet eens als ik het onopvallend terug kwak kan ik net zo goed eerst met de zelde pen meeen goed cijfer geven ze heeft er nog niet naar gekeken alsi k het gewoon hou dan moet ik het waarschijnlijk over doen denk ik opzich geen ramp
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:55
Bloompje
Bloompje is offline
Ze komt er heus wel achter dat ze het kwijt is enz, nooit zelf cijfers derop gaan zetten, daar krijg je alleen maar meer problemen.

Dan zou ik het toch voor me houden en wachten tot ze naar je toe komt om te vragen of je het als nog over wil doen...

ow jah en gebruik es leestekens, tis erg onduidelijk om te lezen.
Oud 12-02-2004, 19:57
professor2
professor2 is offline
dislexies ik heb nooit gesnapt waar die dingen voor dienen of waarje ze moet zetten sorry

ik wil geen cijfers erop zetten maar met de zelfde pen en het boek erbij mijn antwoorden wat aanvullen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:59
Bloompje
Bloompje is offline
Nooit doen, je weet de vragen toch niet meer?

En ik vind het moeilijk me in te beelden dat je met dyslexie geen punten en hoofdletters zou kunnen gebruiken..
Oud 12-02-2004, 20:14
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 12-02-2004 @ 20:59:
Nooit doen, je weet de vragen toch niet meer?

En ik vind het moeilijk me in te beelden dat je met dyslexie geen punten en hoofdletters zou kunnen gebruiken..
ik weet de vragen nog wel die zaten er namelijk bij de verleidng is zo groot

dat jij je dat niet kunt voorstellen is jammer voor jou
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:16
Bloompje
Bloompje is offline
Nou dan zou ik zeggen: zoek het dan meer ff uit, ik heb je geprobeerd te helpen....
Oud 12-02-2004, 20:18
professor2
professor2 is offline
ik dank je daarvoor
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:24
Balance
Balance is offline
Ik heb een aantal maanden hetzelfde probleem gehad.
Ik ben toen naar de docente toe gestapt en heb eerlijk verteld wat er gebeurd was. Zij zei me dat ik hem dan moest herkansen.
Ik vroeg of ik niet gewoon een 1 mocht krijgen (het telde slechts 2% mee ), maar dat mocht niet van d'r. Toen zei ik dat ik toch geen herkansingsbriefje wilde verspillen aan weging 2 en uiteindelijk heeft ze me gematst en mocht ik hem gratis mondeling herkansen. Toen had ik een 8
Voorwaarde was wel dat zodra d'r iemand zou gaan zeuren (klasgenoten, schoolleiding of wie dan ook), ik alsnog een herkansingsbriefje in moest leveren.
Oud 13-02-2004, 15:53
professor2
professor2 is offline
ik ben er al uit ik gooi het pw gewoon weg en dan omt ze wel naar me toe zeggen dat ze hem kwijt is en moet ik hem overmaken
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:19
The0
The0 is offline
Ten eerste geloof ik niet dat dit serieus is onder de trend van 'dislexies ik niet weten wat leestekens is', maarja:

Heb ik zelf ook gehad, uiteindelijk verraden door 2 mensen uit mijn klas. Eerlijk bekend, blabla. Verslag moeten schrijven, brief naar ouders (die er overigens nooit gekomen is omdat ik al verteld had dat ze het allemaal al lang wisten).

Uiteindelijk kwam er een her-toets waarbij eindcijfer was:
50% fraude+50% her= cijfer

Oud 13-02-2004, 17:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
professor2 schreef op 12-02-2004 @ 20:51:
ik heb het deze vak deze periode niet eens als ik het onopvallend terug kwak kan ik net zo goed eerst met de zelde pen meeen goed cijfer geven ze heeft er nog niet naar gekeken alsi k het gewoon hou dan moet ik het waarschijnlijk over doen denk ik opzich geen ramp
Je kunt het gewoon in haar postvakje (laten) stoppen met daarop een geel memobriefje: gevonden in lokaal ###

Dat werkt altijd!
Oud 13-02-2004, 17:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
The0 schreef op 13-02-2004 @ 17:19:
Ten eerste geloof ik niet dat dit serieus is onder de trend van 'dislexies ik niet weten wat leestekens is', maarja:

Heb ik zelf ook gehad, uiteindelijk verraden door 2 mensen uit mijn klas. Eerlijk bekend, blabla. Verslag moeten schrijven, brief naar ouders (die er overigens nooit gekomen is omdat ik al verteld had dat ze het allemaal al lang wisten).

Uiteindelijk kwam er een her-toets waarbij eindcijfer was:
50% fraude+50% her= cijfer

bij ons beweerde iemand een pws te hebben ingeleverd, maar de docent wist hier niks meer van. Een kopie had de leerling niet meer, ook niet op de computer. Uiteindelijk heeft die leerling de docent voor de beroepscommissie gehaald en daar bleek dat de leerling gelogen had. Hij sprak zichzelf tegen en werd daarmee onder druk gezet. Toen kwam het dus uit.
dat is al een aantal jaar terug, maar d'r blijkt dus wel wat d'r kan gebeuren als je te erg vasthoudt aan een gelogen verhaal.
Oud 13-02-2004, 18:14
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Er is eigenlijk niks mis met wat vals spelen en wat te verbeteren
Oud 15-02-2004, 14:32
professor2
professor2 is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 13-02-2004 @ 19:14:
Er is eigenlijk niks mis met wat vals spelen en wat te verbeteren
wel een grote pak kans dan
Met citaat reageren