Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een aantal maanden hetzelfde probleem gehad.
Ik ben toen naar de docente toe gestapt en heb eerlijk verteld wat er gebeurd was. Zij zei me dat ik hem dan moest herkansen. Ik vroeg of ik niet gewoon een 1 mocht krijgen (het telde slechts 2% mee ![]() ![]() Voorwaarde was wel dat zodra d'r iemand zou gaan zeuren (klasgenoten, schoolleiding of wie dan ook), ik alsnog een herkansingsbriefje in moest leveren.
|
![]() |
Ten eerste geloof ik niet dat dit serieus is onder de trend van 'dislexies ik niet weten wat leestekens is', maarja:
Heb ik zelf ook gehad, uiteindelijk verraden door 2 mensen uit mijn klas. Eerlijk bekend, blabla. Verslag moeten schrijven, brief naar ouders (die er overigens nooit gekomen is omdat ik al verteld had dat ze het allemaal al lang wisten). Uiteindelijk kwam er een her-toets waarbij eindcijfer was: 50% fraude+50% her= cijfer ![]()
||
Citaat:
Dat werkt altijd!
||
Citaat:
dat is al een aantal jaar terug, maar d'r blijkt dus wel wat d'r kan gebeuren als je te erg vasthoudt aan een gelogen verhaal.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELP!! Ninalove | 2 | 02-11-2010 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een dún zesje Ieke | 0 | 02-02-2004 16:51 | |
De Kantine |