Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ooit een Degoe gehad (familie van de gerbil ongeveer hetzelfde) bij mij rekte hij zich welles uit met 1 van z'n achterpootjes maar dat is niet wat je bedoelt denk ik (zoiets kun je wel onderschijden) en van dat rollen op zijn/haar rug dan willen ze misschien een zand bad hebben, kun je kopen in bussen in de dierenwinkel moe' je in 'n bak mikken en dan gaan ze er in rollen (om de vacht in conditie te houden of zoiets)
Wel post even hoe 't verder gaat met je diertje |
![]() |
|
Ik geloof dat hij nu wel weer normaal loopt. En dat rollen heb ik ook nog niet gezien. Hij heeft een bodembedekking van zand en zaagsel, dus opzich is dan een zandbad overbodig. Hij waste zich wel vaker, maar nu zag het er gewoon naar uit, net of hij pijn had ofzo, hij lag dan soms heel stil op z'n rug.
Ik hoop dat het weer goed blijft gaan... Ik heb vandaag nog niet zo heel lang naar hem zitten kijken. Gister later in de avond, begon hij gelukkig al wel met knagen, terwijl hij dat eerder die avond niet deed.
||
Citaat:
![]() De mijne zou ook uitgedroogd kunnen zijn. We hebben nu een tijdje een nieuw drinkwatersysteem. En hij snapt nog niet helemaal hoe het werkt. Soms helpen we hem wel, en soms lukt het hem ook wel. Gister hebben we hem dan ook weer geholpen ermee. Misschien dat hij daarom weer beter is.?
|
Net zat hij weer apatisch voor zich uit te staren. Toen heb ik door een beetje te rammelen aan het gaas hem laten lopen. Hij liep toen weer zo eng, slepend met z'n achterpoten. Terwijl hij daarna weer gewoon loopt.
![]() Moet ik hiermee naar de dierenarts.. of weet iemand iets anders?
Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 15:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|