Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() z'n spoken word albums zijn ook ganz goed.
||
Citaat:
Biafra is vooral goed in t overtuigen van mensen. However.....hij belicht altijd slechts 1 kant van het verhaal en daarom vind ik hem ontzettend irritant(z'n spoken word). Beide zijn overigens aandachtsgeile mediahoeren ![]() Waardering voor hun muziek heb ik zeker(ik HOU van Flag en de DK's). Helden! Maar voor de rest heb ik t niet zo op Jello nu.
|
![]() |
||
Citaat:
De hele band is nu commercieel en heeft helemaal niets "punks" meer om zich heen. Ik vind het sneu dat ze voor het grote geld zijn gegaan en dan ook nog eens Jello Biafra (oude zanger dus) aanklagen voor Royalties omdat hij zogenaamd miljoenen aan de band zou hebben verdiend. Ik vind het sneue prutsers en luister er dus niet MEER naar.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Muziek |
"Oprichter albertheijn fan van Dead Kennedys?" MikeyMo | 1 | 27-01-2005 22:27 | |
Muziek |
Dead Kennedys zonder Jello MarsVolta | 11 | 05-09-2004 16:24 | |
Muziek |
dead kennedys in patronaat pipimädchen | 29 | 03-08-2004 19:12 | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 | |
Muziek |
playlisten marla singer | 9 | 26-09-2002 21:36 |