Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ze zeggen dat alle gebruikers van hun programma 1 statische ip krijgen, en dat het daardoor onmogelijk is om uit te zoeken wie het heeft gedaan. Je connect naar hun en surft met hun ip verder ik weet ook niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar dat beweren ze wel |
![]() |
||
Citaat:
bedoel je niet gewoon proxy? dat werkt, op een zeker niveau, maar zelfs dan kun je IP nog achterhalen maar zoals ik net al zei, waar wil de TS het IP van verbergen? Want ik heb 't nu wel over site's bezoeken, maar mss wil de TS wel weten hoe je in ICQ je IP kan verbergen oid
||
Citaat:
Net zoals een thuisnetwerk met een proxyserver. Je connect naar de server, en je surft verder met de ip van de server. Dus als wij met zn 2en gaan hacken en gebruik maken van hun dienst, dan kunnen zij niet weten of ik dat was of dat jij dat was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste Java programma's zijn lelijk, maar dat heeft volgens mij te maken dat ht meoeilijk is in Java iets mooi te maken (teminste, dat heb ik gehoord). En over het algemeen is Java trager en kost meer resources dan met van mij part Delphi gemaakte programma's. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen ik het testte draaide JAP interface prima op mijn systeem (Duron 800 met 256 RAM). Heerlijk die platformafhankelijkheid btw. Ik ken maar 1 Java applicatie die ik behoorlijk traag vind draaien en dat is Freenet. Maar de clone, ENTROPY, is ook traag. En het is logies...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |