Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ik geloof niet dat ik daar erg veel problemen mee zou hebben, zolang hij of zij maar fatsoenlijk Nederlands spreekt. Ik heb wel een Marokkaanse tandarts. Dat is af en toe wel vervelend, want zijn Nederlands is niet écht supergoed. Maar ergens vind ik het wel apart.. Ik kan er niet echt mee zitten.
|
mijn blanke arts vandaag, die vroeg wanneer ik dan hoofdpijn had.. terwijl ik al 4 jaar bij hem kom, omdat ik altijd hoofdpijn heb
echt lekker zo'n man die zich voorbereid op zn patienten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, stond in de krant dat mensen alleen al om zijn naam de dokter hadden afgewezen.
Belachelijk. Ik heb vorige maand twee onderzoeken gehad door een vrouw die uit ehm.. ik ben al vergeten waar ze vandaan kwam, kun je nagaan hoe belangrijk ik het vond. (In ieder geval een oostblokland, ze was met een Nederlandse arts getrouwd). Zolang ze maar wel verstaanbaar Nederlands praten maakt het me echt niks uit.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
VWO |
(kunst)geschiedenis Mashhhh | 47 | 30-05-2006 21:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Achterlijke cultuur, says who? IGRA | 3 | 04-05-2004 20:44 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mijn vriend heeft iets aan zijn lever Komkommertje | 40 | 26-08-2003 13:22 | |
ARTistiek |
ANSI/ASCII aRTz dystopia | 22 | 25-12-2002 16:56 |