Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah ja.
Ik verlies niet zo snel de hoop in een opgaaf. Als ik geloof dat ik iets kan geef ik de hoop niet op. Maar ik kan wel opgeven. Maar andere keren geef ik de hoop op maar geef ik verder niet op. Ga ik gewoon door. Ik kan niet zo snel een voorbeeld vinden...
|
ik probeer altijd de uitdaging uit te gaan. vanmiddag ben ik nog voor een vriend op zoek geweest anar een logo van een auto waarvan er nog maar 15 bestaan, nergens gevonden helaas, zelf t merk was onbekend voor iedereen.
Als iemand ooit van het automerk Suère heeft gehoord en daarvan aan t logo kunenn komen, please mail me: wolterberens@hotmail.com
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geef niet snel op, alleen is de verleiding groot op dit moment (nog vier belangrijke examens te gaan en doodmoe), maar ik weet dat slagen haalbaar is, dus hou ik vol.
Ik kan me inbeelden dat mensen die niet beloond worden voor wat ze doen, m.a.w. je hebt heel veel gestudeerd en je bent toch niet geslaagd, sneller geneigd zijn op te geven. Ik had nooit gedacht dat ik erin zou slagen deze studie op een behoorlijke wijze te volgen, ik ben namelijk een verschrikkelijke perfectionist en werk dus traag. Ieder examen is weer een overwinning. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe snel typ jij? MiBe | 17 | 27-12-2012 18:28 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
hoe snel geef je op in de liefde? blablabla38 | 22 | 04-07-2005 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Seksualiteit |
hoe snel heb jij een erectie en kom je? BlackVoid | 41 | 01-06-2004 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |