Advertentie | |
|
![]() |
|
Denk dat je de iMP series van iRiver eens moet bekijken, die maken volgens mij wel goede MP3 Cd spelers.
Verder ligt 't er vooral aan hoeveel je besteden wilt, maar goede headphones krijg je eigenlijk nergens bij wat je ook koopt; die moet je gewoon los kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flash e.d. + klein - weinig opslagcapaciteit (hoewel er tegenwoordig ook al met 1,5 tot 3 gig uitkomen...zijn wel wat duurder) HD + veel opslagcapaciteit (zelf heb ik 10 gig, er zijn er tegenwoordig al met 80) - groot, zwaar (hoewel ze tegenwoordig een stuk kleiner zijn... alleen zo klein als flash zullen ze neit snel worden) CD + geen cd's omzetten - cd's wisselen - 1 cd tegelijk De vraag die je je moet stellen is eigenlijk wat wil je er mee doen, welke eisen stel je eraan, dus o.a. hoevele muziek wil je erop, in wleke situaties zal je het ding(etje) gebruiken? Als je dat meld, kan ik je wel aanbevelen welke soort je het beste kunt nemen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kwaliteit is ook goed, kan hard genoeg, alleen geen shuffle, maar doordat je met zo'n ding zovaak nieuwe muziek erop zet heb je er geen last van... En hij werkt meteen als de PC USB ondersteund, dus geen extra drivers wel nodig.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maare, verkoop 'm dan maar aan mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zwijmel: http://www.archos.com/products/prw_500450.html m'n budget laat het toe... maar ik vind het zonde als ik die oude nog heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kost tussen de 45 en 90,- (ligt aan het type) en deze zijn net zo goed als de duurdere.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe (dure/goede?) geluidsintallatie Rhinus | 38 | 06-08-2006 22:11 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |