Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 18:13
Verwijderd
Hey,

Ik had ooit het spel Black & White op m'n pc maar nu hebben we dus een nieuwe pc en ik heb het spel nu opnieuw geinstalleerd, ik heb de Black & White deluce versie, ook met expansion van creature isle
Ik was dus vrolijk aan het gamen en probeerde het gister op te starten en hij doet het dus @!$!#$^% plots niet

Ik krijg het zwarte schermpje voor m'n neus dat hij gaat laden, soms krijg ik dan een scherm met opties waar je kunt kiezen, klik ik dan op "play Black & White"
Dan lijkt het of hij gaat laden, je hoort de geluiden, er flits een scherm en dan gaat alles weer dicht

Kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 18:44
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-05-2004 @ 19:13 :
Kan iemand mij helpen?
Ja
Oud 15-05-2004, 18:53
Verwijderd
ja dat helpt, je geeft dan wel antwoord op m'n vraag maar zo bedoelde ik dat uiteraard niet
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 22:41
Bleater
Bleater is offline
Post eerst je systeem specs, en geef ff duidelijker aan wat voor fouten je krijgt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Installeer de laatste patch
Oud 15-05-2004, 23:32
Titus
Titus is offline
lukt het hele spel niet meer?
heb je eerst je oude profile in het nieuwe spel gedropt en ben je het toen gaan spelen? Want dat kun je namelijk niet doen.
Black and White is een van de spellen waar je eerst heel veel moeten k*tten met saves, profiles etc voordat je met je oude saves weer verder kunt.
Het kan dus dat het spel niet werkt omdat je die saves eroverheen hebt gegooid. Maar als je dat helemaal niet gedaan hebt weet ik het niet. Misschien je driver een keer updaten?
Oud 16-05-2004, 02:42
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-05-2004 @ 19:53 :
ja dat helpt, je geeft dan wel antwoord op m'n vraag maar zo bedoelde ik dat uiteraard niet
Dan moet je hem beter formuleren.
Oud 16-05-2004, 12:05
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Mikai schreef op 16-05-2004 @ 00:05 :
Installeer de laatste patch
Fout fout fout

De laatste patch is 1.3

Die is uitgebracht voor een of andere 'Glove'

Als je die niet hebt werkt het hele spel niet

Je moet dus 1.2 installeren

Als het goed is moet ie het dan doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 17:35
Preaper
Preaper is offline
Had dan eerst even je creature en saves gebackupped...
Oud 16-05-2004, 21:36
Obi Wan
Obi Wan is offline
Heb je WinXP?
Heb je 1.2 al geinstalleerd?

1.3 is uitgebracht speciaal voor een 'Glove', dat is een muis in de vorm van een handschoen.. als je dat apparaat niet hebt doet het spel het ook niet.

Als je het spel opstart na de installatie (dus versie 1.0) en je hebt WinXP dan doet hij het idd niet..

Als je 1.2 al hebt geinstalleerd en hij doet het dan nog niet op WinXP dan weet ik het zo ook niet.. ik heb vernomen dat het bij sommige mensen nog niet werkte na die patch maar het zou het dan moeten doen..

Dus..

Herinstalleer het spel, download patch 1.2 en installeer die en als ie het dan nog niet doet dan zou ik even een mailtje sturen naar EA Games
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:38
Obi Wan
Obi Wan is offline
Oh voordat ik het vergeet, als je na de 1.2 patch nog hetzelfde hebt dan moet je even de nieuwste drivers van o.a. je video kaart downloaden voor je het mailtje naar EA stuurt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:37
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 16-05-2004 @ 22:36 :
Preaper:

Je hebt nog niets nuttigs aan dit topic bijgedragen, en je kunt wel gaan zeuren van "dan had je dit kunnen doen of dat moeten doen" daar heb ik kortgezegd geen bal aan.
Ik vroeg om hulp niet om gezeur...
Je vroeg of iemand je kon helpen. Ik antwoorde je vraag. Daar had je geen genoegne meer, dus wie zeurt er hier nu eigenlijk?
Je had alleen even kunnen nadenken voordat je het er opnieuw opdonderde, want ik neem aan dat je niet alles kwijt wou. Daar wijs ik je enkel op.
Flauw dat je je nu op mij moet afreageren, omdat je zelf baalt dat je alles kwijt bent. Ik breng je het nieuws, ik maak het niet.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:48
Reynaert
Reynaert is offline
Hondsvot.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:51
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Renard schreef op 16-05-2004 @ 23:48 :
Hondsvot.
Oud 16-05-2004, 22:51
Verwijderd
Beter lezen Preaper, nieuwe pc, het spel heeft hier nog nooit opgestaan, ik baal niet dat ik alles kwijt ben want alles staat nog netjes op de pc en werkt perfect... dus ik reageerde niet zo omdat ik sjagereinig was omdat ik alles kwijt was.
Ah en natuurlijk was jou eerste reply op mijn post erg bijdehand en totaal nutteloos.

Het spel deed het eerst gewoon, met patch 1.1. op winxp en hield dr toen mee op, wist ik dus niet ... heb nu 1.2 geinstalleerd en hij werkt weer als vanouds.
Iedereen: bedankt voor de hulp, en tijd.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:55
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 16-05-2004 @ 23:51 :
Beter lezen Preaper, nieuwe pc, het spel heeft hier nog nooit opgestaan, ik baal niet dat ik alles kwijt ben want alles staat nog netjes op de pc en werkt perfect... dus ik reageerde niet zo omdat ik sjagereinig was omdat ik alles kwijt was.
Ah en natuurlijk was jou eerste reply op mijn post erg bijdehand en totaal nutteloos.
Je zei in je (immidels verwijderde) post dat je B&W opnieuw had geinstalleerd en dat je baalde dat je alles kwijt was.

Mens, je zit zelf posts te verwijderen, en durft dan nog te beweren dat je mij de les kunt lezen?
Oud 16-05-2004, 23:05
Verwijderd
Nee ik meen gezegd te hebben dat ik zou balen als ik alles opnieuw moest installeren en opnieuw te beginnen, lol ik beweer niet dat ik je de les kan lezen hou toch op joh
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 03:37
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 17-05-2004 @ 00:05 :
Nee ik meen gezegd te hebben dat ik zou balen als ik alles opnieuw moest installeren en opnieuw te beginnen, lol ik beweer niet dat ik je de les kan lezen hou toch op joh
Stel dat dat echt waar was, waarom heb je die post dan verwijderd?

En nee, je beweert niet met woorden mij de les te lezen, maar door je daden.
Oud 17-05-2004, 10:59
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 16-05-2004 @ 23:51 :

Het spel deed het eerst gewoon, met patch 1.1. op winxp en hield dr toen mee op, wist ik dus niet ... heb nu 1.2 geinstalleerd en hij werkt weer als vanouds.
Iedereen: bedankt voor de hulp, en tijd.
Geen probleem, had toevallig zelf laatst ook hetzelfde probleem dus had ik er al naar gekeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten