Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, nou, uhm, net zoals wat ninnoc zei...ik ben bezig met meer van dit soort dingen, om er later een collage van te maken, onder de verzamelnaam ik sterf voor jou... dit is nog een klein deeltje daarvan ![]()
|
Verwijderd
|
heel erg doop,foto doet me n beetje denken aan die foto van dat meisje in de goederentrein die naar auswitz gaat, weet nie of iemand begrijpt welke ik bedoel, zelfde blik in dr ogen, erg bekende foto, kan je de letters niet beter in de kleurgroen doen als ook het aapje heefT?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind hem heel erg mooi!
Maar ik denk dat je beter 'door' kan zeggen inplaats van 'voor'. Met 'voor' lijkt het alsof het aapje het zelf wil. En bij 'door' heeft hij er zelf niks over te zeggen. Dan is hij het object van de handeling. Snappie? ![]() Maar verder is ie cool. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmm ik vind 'm zoals-ie nu is sterk, en ik vind 'door' veel minder sterk. 'Voor' gaat er meer tegen in. Maar ja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Op sterven; het leed dat zekerheid heet Tristia | 2 | 20-11-2004 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
'Ik hou van jou!' Riantje | 27 | 23-05-2004 17:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De amulet van Antar Twijg | 26 | 12-01-2004 06:15 | |
Psychologie |
Deze mail kreeg ik van wat eens een goede vriendin was JJzD | 12 | 18-12-2001 19:33 |