Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Al ingeschreven bij sshn? Moet je zsm doen! (www.sshn.nl)
Wat je verder kan doen...briefjes ophangen in uni, supermarkt. Advertentie in Gelderlander, zoveel mogelijk mensen in Nijmegen leren kennen en dan viavia een kamer vinden... maar dat schiet ook allemaal nog niet echt op. Goed dat je nu al bent begonnen met zoeken, dan heb je vast rond augustus een kamer. En doe mee aan de intro, is echt supergezellig en leer je keiveel mensen kennen!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken je mensen in Nijmegen? Ik zou tegen iedereen zeggen dat je een kamer zoekt, zo heb ik ook een kamer gekregen!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu alleen nog even slagen ![]()
|
Verwijderd
|
tja woon in Den Helder 2 uur en 3 kwartier, dus eerste reisurgentie. Heel vervelend, dat ik niet per 1 november stond ingeschreven bij SSHN, maar de overmaking was kwijt geraakt in bij de post. Nu kom ik een paar maanden later aan de beurt.
Maar uh. Dat direct wonen, waar zit dat? Heb je een adres ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
en direct wonen weet ik ook niet precies....Het kan zijn dat het in de smetiusstraat zit...
||
Citaat:
Thanx iig.
|
www.directwonen.nl
site van direct wonen, inschrijven kan via internet inschrijven kost wel 45 euro en als je een kamer vindt via hen, moet je als bemiddelingskosten een maand huur betalen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hoihoi,
Ik ga ook naar Nimegen toe komend jaar! Heb me ook ingeshcreven bij de sshn, maar pas op 9 december, dus voor september heb je dan zeker geen kamer meer (heb mailtje ontvangen van de sshn, waarschijnlijk rond december pas)... dus ben nu ook wel beneiuwd naar hoe en wat. Heeft het zin om zegmaar in de voorjaarsvakantie een dag naar Nijmegen te gaan en daar dan briefjes op te hangen of is dat nog veel te vroeg? Iemand tips? o, zit trouwens in 1e categorie reisurgentie... nou doeidoei en wie weet tot ziens! hopefully |
Advertentie |
|
|
|