Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 15:00
Verwijderd
Omdat ik vanaf 1 september 2004 Pedagogische Wetenschappen ga studeren in Nijmegen en ik 2,5 uur met de trein reizen er vandaan woon, zoek ik een kamer!

Gedeeld sanitair en keuken geen probleem, kamer hoeft niet groot te zijn, buiten centrum is óke en een maximale prijs van 300 euro per maand all-in.

Wél schoon!

Bedankt iig
Advertentie
Oud 01-02-2004, 12:29
MyDyingSic
MyDyingSic is offline
Al ingeschreven bij sshn? Moet je zsm doen! (www.sshn.nl)
Wat je verder kan doen...briefjes ophangen in uni, supermarkt. Advertentie in Gelderlander, zoveel mogelijk mensen in Nijmegen leren kennen en dan viavia een kamer vinden... maar dat schiet ook allemaal nog niet echt op. Goed dat je nu al bent begonnen met zoeken, dan heb je vast rond augustus een kamer.
En doe mee aan de intro, is echt supergezellig en leer je keiveel mensen kennen!
Oud 01-02-2004, 14:47
Jarahh
Jarahh is offline
Ik zoek hetzelfde
Ben vanaf half okotober ingeschreven bij SHNN.
Oud 01-02-2004, 14:57
MyDyingSic
MyDyingSic is offline
als je vanaf okt staat ingeschreven heb je wel snel een kamer (als je reisurgentie heb en in 1e categorie staat tenminste).
Oud 02-02-2004, 14:15
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
MyDyingSic schreef op 01-02-2004 @ 15:57:
als je vanaf okt staat ingeschreven heb je wel snel een kamer (als je reisurgentie heb en in 1e categorie staat tenminste).
Ik woon in Middelburg (of all places ) en dat is iets meer dan 2,5 uur met de trein dus ik zit, denk ik zo, wel in de eerste categorie. Kan iemand me ook uitleggen hoe dat dan gaat met zo'n kamer van de SSHN??
En iemand die misschien woont of gewoond heeft in één van de complexen van de SSHN??
Oud 02-02-2004, 15:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
inschrijven bij direct wonen en in het klooster aan de 'van olden barneveldtstraat'. Elke dinsdag tussen 5 en 7 voor 10 pleuro. Daar komen vrij vaak kamers vrij.
Oud 06-02-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
MyDyingSic schreef op 01-02-2004 @ 15:57:
Ik stond vanaf nov 2002 ingeschreven, maar ik hoor niks meer van die SSHN; ik had ook urgentie (weet niet precies in welke cat, moest 1 uur en 3 kwartier reizen). Maar ja ik mss dat het wel sneller kan allemaal, omdat ik nu een kamer heb, ga ik ook niet meer achter de SSHN aan.

Citaat:
Jarahh schreef op 02-02-2004 @ 15:15:
En iemand die misschien woont of gewoond heeft in één van de complexen van de SSHN??
Nou ja ik dus niet, maar ik ken wel een aantal mensen die wonen in een complex van de SSHN. Opzich prima wonen hoor. Mijn zus heeft het iig naar haar zin daar.
Oud 06-02-2004, 18:22
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 06-02-2004 @ 12:04:
Ik stond vanaf nov 2002 ingeschreven, maar ik hoor niks meer van die SSHN; ik had ook urgentie (weet niet precies in welke cat, moest 1 uur en 3 kwartier reizen). Maar ja ik mss dat het wel sneller kan allemaal, omdat ik nu een kamer heb, ga ik ook niet meer achter de SSHN aan.
Oei, beter houden ze wel contact met mij.... ik heb me niet voor niets ingeschreven.
Oud 06-02-2004, 18:25
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
birthmark schreef op 02-02-2004 @ 16:23:
inschrijven bij direct wonen en in het klooster aan de 'van olden barneveldtstraat'. Elke dinsdag tussen 5 en 7 voor 10 pleuro. Daar komen vrij vaak kamers vrij.
Wat is direct wonen en bij dat klooster moet je persoonlijk langs komen of kan dat ook via internet of telefonisch??
Oud 06-02-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Jarahh schreef op 06-02-2004 @ 19:22:
Oei, beter houden ze wel contact met mij.... ik heb me niet voor niets ingeschreven.
Ik zou wel even kijken of je er niet zelf achter aan moet ofzo... want je moet erg lang reizen, en dan is het wel erg fijn om een kamer te hebben!!
Ken je mensen in Nijmegen? Ik zou tegen iedereen zeggen dat je een kamer zoekt, zo heb ik ook een kamer gekregen!!
Oud 06-02-2004, 18:57
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 06-02-2004 @ 19:48:
Ik zou wel even kijken of je er niet zelf achter aan moet ofzo... want je moet erg lang reizen, en dan is het wel erg fijn om een kamer te hebben!!
Ken je mensen in Nijmegen? Ik zou tegen iedereen zeggen dat je een kamer zoekt, zo heb ik ook een kamer gekregen!!
Het zou zeker erg fijn zijn om een kamer te hebben , ik vertel iedereen die ik ken zo'n btje dat ik ga studeren en er zijn wel wat mensen die daar wonen die voor me rondkijken.
Nu alleen nog even slagen
Oud 07-02-2004, 14:40
Verwijderd
tja woon in Den Helder 2 uur en 3 kwartier, dus eerste reisurgentie. Heel vervelend, dat ik niet per 1 november stond ingeschreven bij SSHN, maar de overmaking was kwijt geraakt in bij de post. Nu kom ik een paar maanden later aan de beurt.

Maar uh. Dat direct wonen, waar zit dat? Heb je een adres ofzo?
Oud 08-02-2004, 21:07
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Acey schreef op 07-02-2004 @ 15:40:

Maar uh. Dat direct wonen, waar zit dat? Heb je een adres ofzo?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Oud 09-02-2004, 12:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 06-02-2004 @ 19:25:
Wat is direct wonen en bij dat klooster moet je persoonlijk langs komen of kan dat ook via internet of telefonisch??
Bij het klooster moet je zelf langskomen

en direct wonen weet ik ook niet precies....Het kan zijn dat het in de smetiusstraat zit...
Oud 10-02-2004, 14:35
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-02-2004 @ 13:25:
Bij het klooster moet je zelf langskomen

en direct wonen weet ik ook niet precies....Het kan zijn dat het in de smetiusstraat zit...
Tja, ik kom niet dagelijks in Nijmegen, dus dat klooster is voor mij niet echt een oplossing...
Thanx iig.
Oud 13-02-2004, 18:57
*gaapt*
*gaapt* is offline
www.directwonen.nl

site van direct wonen, inschrijven kan via internet

inschrijven kost wel 45 euro en als je een kamer vindt via hen, moet je als bemiddelingskosten een maand huur betalen.
Oud 13-02-2004, 21:13
Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 02-02-2004 @ 15:15:
Ik woon in Middelburg (of all places ) en dat is iets meer dan 2,5 uur met de trein dus ik zit, denk ik zo, wel in de eerste categorie. Kan iemand me ook uitleggen hoe dat dan gaat met zo'n kamer van de SSHN??
Als het goed is heb je een brief van de SSHN gehad waarin je aanmelding bevestigd wordt en waarin staat in welke urgentiecategorie je zit. Ik zat afgelopen jaar in de hoogste urgentiecategorie, had me in februari ingeschreven en heb precies een jaar later een kamer aangeboden gekregen. Ik woon er nu een week en 't bevalt prima tot nu toe Wel heel anders dan waar ik 't afgelopen halfjaar woonde (bij een hospita, echt superrustig vergeleken hierbij, maar dus ook minder gezellig omdat ik daar minder aanspraak had).
Oud 17-02-2004, 16:50
hopefully
hopefully is offline
hoihoi,

Ik ga ook naar Nimegen toe komend jaar! Heb me ook ingeshcreven bij de sshn, maar pas op 9 december, dus voor september heb je dan zeker geen kamer meer (heb mailtje ontvangen van de sshn, waarschijnlijk rond december pas)... dus ben nu ook wel beneiuwd naar hoe en wat.
Heeft het zin om zegmaar in de voorjaarsvakantie een dag naar Nijmegen te gaan en daar dan briefjes op te hangen of is dat nog veel te vroeg? Iemand tips?
o, zit trouwens in 1e categorie reisurgentie...

nou doeidoei
en wie weet tot ziens!

hopefully
Advertentie

Regels voor berichten