Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik eerlijk moet zijn vin ik de sjaal nog et minst mooi. Beetje voorspelbare plooien
![]() Ga zo door!
||
Citaat:
netjes.
||
![]() |
Citaat:
|
Ah kijk, die tweede is netjes...
Nog steeds geen vector, maar wel mooie vectorstijl, en goed mee gewerkt... Die eerst vond ik (ook natuurlijk door gebrek aan AA) wat te rommelig overkomen.
|
Verwijderd
|
De eerste is geen vector maar bitmap tracing of raster art.
Het ziet er ook nogal rommelig uit en heeft te kronkelige lijnen. Niet echt een stijl waar ik van hou. De 2e is nog steeds geen vector want het is niet gemaakt in een vectorbased programma (illustrator/flash/coreldraw) maar in een raster/pixel based prog. Maar goed, dat wist je al las ik ![]() De 2e ziet er wel al wat strakker uit, misschien kan je nog proberen iets meer met schaduw/lichtval, details in het gezicht te werken. Het is nu nogal flets. De haarlijn is veel te kartelig. Wat voor tools gebruik je in paint shop pro om de lijnen mee te trekken? Verder vindik dat je wel oke bezig bent ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind inderdaad de tweede een stuk mooier dan de eerste. Bij de eerste vind ik de sjaal niet erg mooi. Hij lijkt een beetje vreemd te zitten ofzo, kweet niet precies wat er aan scheelt maar kvind hem niet zo mooi.
Verder knap gemaakt. Kben absoluut niet artistiek dus misschien is het wel een domme vraag, maar kan iemand me uitleggen hoe zoiets word gemaakt? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het werk dat in dit topic staat is geen vector, omdat het dus in een prog is gemaakt zonder vector mogelijkheid. Het is gemaakt met het potloodje en de lasso. Dus ze traced de lijnen en kleurt daarna de vlakjes in met het emmertje. Daarom ziet de eerste er ook zo ribbelig uit, het is met een potloodje omgetrokken en doordat je met een muis werkt is het gewoon heel onnauwkeurig. Met vectorpen kan je elke lijn heel mooi recht zetten of gebogen zonder deuken. In photoshop heb je ook het pengreedschap, maar dit werkt allemaal op raster en pixel dus ook kwaliteitsverlies als je het schaalt. maar ja, verder weet ik het niet. het is gewoon een techniekje, die je effe onder de knie moet krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind niet dat er rede is om mij niet te vertrouwen, zeker niet omdat dit nou niet echt bepaald moeilijk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |