Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 20:45
no pain n death
no pain n death is offline
Altijd de prijs van de gameboy advance games te hoog gevonden? Genoeg ervan om telkens weer 45 euro neer te leggen voor een spel dat je zo uitgespeeld hebt?

Dan is hier de oplossing: de XG-flash 1 set!

De set bestaat uit:
- originele verpakking (het apparaat is slechts 1 keer gebruikt om de juiste werking ervan te testen)
- usb 2.0 kabel
- linker (apparaatje waar de card in moet)
- 256 mb card
+ gratis cd-rom met handleiding, games, andere software en videoclips.
+ gratis 'Crystal lens' (een lens ter bescherming tegen krassen en tevens een vergrootglas voor op de gba)

Met de set kun je heel eenvoudig gba games kopieren, zelfgemaakte games afspelen op je gba, videoclips van maximaal een half uur, mp3's en afbeeldingen op je gba zetten en gedownloade games afspelen op je gba.

Hoe dat allemaal in zijn werk gaat staat allemaal op de cd-rom. Je hebt dus gelijk een draagbare mp3- en videospeler EN JE HOEFT NOOIT MEER SPELLEN TE KOPEN!!!

(Het betreft een volkomen legaal product, geschikt voor gameboy advance en gameboy advance SP, welk helaas niet in Nederland in winkels verkocht wordt. De set wordt wel op enkele Nederlandse websites verkocht waar de prijs zo rond de €70/80,- hoger ligt dan mijn startprijs)

Nog vragen? PM me dan!

Kopen? Check: klik hier

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 20:50.
Advertentie
Oud 08-03-2004, 20:55
Verwijderd
Ik betwijfel of het legaal is..
Aangezien het modificeren van een console ook niet legaal is..
Oud 08-03-2004, 21:05
Oakleaf
Oakleaf is offline
Boeien, sinds wanneer doe jij alles legaal
Oud 08-03-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oakleaf schreef op 08-03-2004 @ 22:05:
Boeien, sinds wanneer doe jij alles legaal
Ik loop er niet te koop mee
En bied het ook niet op andermans site te koop aan..
Oud 08-03-2004, 21:08
Oakleaf
Oakleaf is offline
Mag wel van mij hoor

Psst: Wat heb je
Oud 08-03-2004, 21:22
AngelLena
AngelLena is offline
ziet eruit als reclame...
Oud 08-03-2004, 21:23
DMC
DMC is offline
Citaat:
********** schreef op 08-03-2004 @ 21:55:
Aangezien het modificeren van een console ook niet legaal is..
Is dat zo?? Ik weet in iedergeval dat het bijvoorbeeld in Australië niet illegaal is een console te modificeren, zolang er geen illegale gekopieerde spellen mee wordt gespeeld.
Oud 08-03-2004, 23:03
no pain n death
no pain n death is offline
Nee hoor, het is niet illegaal. Ze worden gewoon verkocht op normale websites. (www.gbashop.nl).

En ja het is een soort van reclame: reclame om mijn spullen die ik kwijt wil te verkopen. De link gaat naar ebay, omdat ik daar toch al een advertentie had geplaatst, leek het me makkelijker voor diegene die er in geinteresseerd zijn en er dus 1 willen kopen om dat dan gelijk via ebay te doen.

En het betreft niet een apparaat dat de gameboy advance op wat voor manier dan ook verandert. Je stopt er namelijk gewoon een spelcartridge in. En met de bijgeleverde software, kabel en linker kun je dus op die spelcartridge video's, mp3's, afbeeldingen en games plaatsen. Ook zelfontwikkelde games.
Oud 09-03-2004, 00:14
AJMouse
AJMouse is offline
100 jaar geleden had ik ook iets op ebay staan, en toen werd het hier verwijderd nadat ik een uitgebreide beschrijving gaf en een link naar ebay.

het lijkt wel of de regels slapper zijn geworden
Oud 09-03-2004, 08:05
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 09-03-2004 @ 01:14:
100 jaar geleden had ik ook iets op ebay staan, en toen werd het hier verwijderd nadat ik een uitgebreide beschrijving gaf en een link naar ebay.

het lijkt wel of de regels slapper zijn geworden
misschien, of er was indertijd een FB langsgeweest en nu niet... Bovendien is een link naar ebay niet per definitie iets waar ik tegen ben (al zou ik hem er wel uithalen). Ik zal dit topic sluiten en in discussie gaan met very drunk driver. Als uit dat overleg blijkt dat hij weer open kan zla ik hem heropenen en omhoog schoppen.

Regels voor berichten