Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[Wat heb je een geweldige topic-maak-bui.
![]() Ik hou van sjaals, ik verstop me dagelijks in sjaals, of het nu hele lange gebreide sjaals of iets-minder-praktische, ik draag ze allemaal. ![]() Ik heb geweldig tuttige donkerblauwe nepleren handschoentjes, maar ze kleuren perfect bij mijn jas dus die draag ik ook wel. Vroeger liep ik altijd met mutsen op maar al mijn favorieten ben ik kwijt en nu staan ze me ook minderr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
sjaal, altijd handschoenen, vaak wanten (als ik handschoenen kwijt ben)
aan beide heb ik touwtjes gemaakt (zoals kleine kinderen hebben) want ik raak ze altijd kwijt ![]() muts, ja ook vaak omdat mn haar nooit wil zitten, en het is warm en ik ben een koukleum
|
Ik heb het vrij snel koud, heb meestal wel genoeg aan, maar heb het nog steeds koud.
Gisteren had ik 2 maillots, een lange ribrok, een hemdje, een lang t-shirt en een wollen trui aan met laarsjes eronder. Maar nog had ik het koud. ![]() Op de fiets doe ik iig handschoenen en een sjaal om en vaak ook nog een muts ('s ochtends). Thuis doe ik nog sloffen aan en een zeer dikke trui.
|
Verwijderd
|
Altijd een fleece sjaal. Heb ook standaard handschoenen in mn tas zitten, maar die zijn felrood dus die draag ik niet zo gauw. M'n zwarte heb ik zoals altijd weer eens verloren.
Ik heb ook 2 beanies en een gebreide muts met oorflappen. Die beanies draag ik nog weleens als ik lang in de kou moet lopen of moet fietsen, die met die flappen had ik zomaar gekocht voor de lol, draag ik niet echt vaak. Mijn jas is trouwens niet echt dik, maar ik blijf hem dragen, doe er wel vaak een fleecevestje onder, dat scheelt. |
![]() |
|
Ik ben niet echt dik, dus ik heb het snel koud. Dat betekent dat ik onder mijn lange broek een legging aan heb, en eigenlijk altijd twee wollen truien over elkaar.
Buiten ook nog een sjaal en handschoenen en een hele dikke jas. En mijn vriend loopt zomer en winter in een t shirtje en heeft nooit koude handen of voeten. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
*steeds koud,overal en nergens...* Janet | 17 | 07-12-2002 09:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
koud van binnen TefnachT | 0 | 15-06-2002 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Koud.... Secreet | 6 | 05-12-2001 14:13 | |