Advertentie | |
|
![]() |
|
Er staan altijd met carnaval in alle kroegen mensen te zoenen.
Tja bier doet wonderen ![]() Het kan heel soms zo zijn dat mensen mekaar leuk vinden ook als ze nuchter zijn en dus een relatie opbouwen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hier hebben mensen weddenschappen en maken ze het uit om met carnaval vrijgezel te zijn. Dus als je het in de Lindeboom komt vieren, reken er maar niet op dat iemand het serieus meent.
(als je iemand met een aantal streepjes op zijn overal ziet, vergeet t dan al maar helemaal). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vorig jaar heb ik carnaval gevierd samen met mijn vriend en op dat moment was onze liefde niet serieuzer of minder serieus dan een paar maanden eerder of nu.
Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je ladderzat in iemands armen valt en van de weeromstuit maar gaat zoenen enzo; dat zou ik nou geen 'serieuze liefde' noemen. |
![]() |
|
tja... ik denk dat het er aan ligt of je die andere daar leert kennen of niet
![]() bedoel... als je een meisje al een tijdje leuk vind ofzo... en haar dan met carnaval tegenkomt en er gebeurt wat en je wilt allebei dat het niet alleen voor carnaval is... tja dan heeft carnaval er eigenlijk niets meer mee te maken... hahaha nou ja... duidelijke reply ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wat een dom topic! Carnaval is niet iets om serieus te nemen, dus liefdes op zo'n moment al helemaal niet. Van liefdes kun je dus al helemaal niet spreken... Kom op je kan zelf toch ook nadenken?
|
Een vriendin van me heeft haar vriend leren kennen met carnaval en ze zijn nog steeds samen.
Mijn ouders hebben elkaar leren kennen met carnaval, ze zijn niet meer samen, maar dat doet er niet toe! Mijn vader en zijn nieuwe vrouw hebben zich leren kennen met Carnaval en ook mijn moeder heeft haar verloofde (al 9 jaar haar vriend) ontmoet met carnaval! Dus nee het hoeft niet kansloos te zijn! Zeker niet. |
![]() |
|
Op carnaval kunnen best serieuse relaties ontstaan net als op elke ander dag van het jaar. Alleen ontstaan er bij carnaval heel veel relaties die toch een stuk minder serieus genomen moeten worden. Mensen zijn nogal veel toegankelijker enzo (oa door alcohol) waardoor sneller bepaalde dingen gebeuren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Vrije tijd |
Het grote WK topic DJ Incompetent | 525 | 04-07-2002 21:40 |