Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
EQ en IQ zijn niet volledig bullshit, en kunnen nuttig zijn, mits goed en deskundig toegepast.
Dit vind ik werkelijk bullshit. Wat ga je nou doen als je niet compatibel met iemand bent? Ga je dan je relatie verbreken? Of leg je op dat moment die test domweg naast je neer. met andere woorden: wat moet je er in godsnaam mee de enige die er iets mee kan is de uitgever, hij verdient geld aan al die stumpers die dit soort boekjes nodig hebben om bevestiging te zoeken in een relatie
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik hebben tot nu toe twee testjes uit tijdschriften van mijn moeder gedaan, dat was gratis, enkele internettestjes, die waren ook gratis, en we hebbe TMF gesmst, dat was 140 ct, en de scores varieerden van 'heel redelijk' tot 'helemaal fantastisch'. Daarbij wisten we dat ook al wel zonder testjes. Ik ga er dus echt geen 12,50 aan uitgeven.
|
![]() |
|
Er stond ook zoiets over in het AD magazine van 14 februari.
In ieder geval, het is niet zo moeilijk als Syphon het uitlegt. Er zijn 25 vragen met 5 verschillende antwoorden die jullie beiden beantwoorden. Hebben jullie hetzelfde antwoord krijgen jullie 5 punten. Verschilt jullie antwoord 1 t/m 4 antwoorden (bv jij hebt het bovenste antwoord en hij de onderste) dan krijg je 5 min het aantal punten dat je verschilt (dus 5 min 4 = 1 punt). Tel alle punten bij elkaar op en kijk hoe compatible je bent. Minimaal te behalen punten: 25 Maximaal te behalen punten: 125 25 - 70 = probably incompatible 70 - 85 = possible incompatible 85 - 100 = less than averagely compatible 100 - 105 = at least averagely compatible 105 - 110 = fairly compatible 110 - 120 = very compatible 120 or over = highly compatible De 25 vragen zijn te vinden op http://www.cybersuitors.com/ als je je inschrijft ![]() Ik heb ze ook in een Word bestandje ![]() Hoef je dus geen 12.50 aan uit te geven ![]()
|
Kom er net achter dat op www.matchyourfriends.com het allemaal veel simpeler kan
![]() Daar staan ook de vragen op. Hoef je je dus helemaal niet te registreren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Verbied gestoorden om kinderen te krijgen' Love & Peace | 172 | 10-01-2007 13:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat ga jij stemmen in November remy476 | 500 | 20-08-2006 21:10 | |
De Kantine |
Ervaring met IQ-test? Hawahaai | 49 | 28-09-2004 11:52 | |
Software & Hardware |
[MP3]het grote mp3 vs origineel topic ratsja | 80 | 31-07-2002 15:54 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Psychologie |
Het niet/moeilijk uiten van gevoelens Femme-Fatale | 32 | 16-01-2002 12:09 |