Advertentie | |
|
![]() |
|
en hiermee concluderent dat het wat boeit dat je niet blowt ?? kom nou als het van dat soort jongens zijn wat boeien ze jou dan ?? trieste lui lijkt me, k bedoel blowen is geheel niets mis mee maar als jij dat niet wil om daar nou moeilijk over te gaan doen mja triest.
|
tss nou sorry hoor ik vind niet dat je stoer bent als je blowt ik doe het zelf ook wel maar ik heb liever niet dat mensen dat van me weten ik schaam me er niet voor ofzo maar het is gewoon iets dat ik met mijn vrienden of alleen doe en verder vind ik niet dat iemand het hoeft te weten ofzo wat sommige wijven inderdaad wel doen die doen net alsof ze opeens een heel ander mens zijn en laten je constant weten hoe stoned ze wel niet zijn van 1 suck zulke meisjes heb ik inderdaad ook een hekel aan. Kan me er zelfs super kwaad om maken
![]()
||
![]() |
Citaat:
blowen vind ok .. waarom zouden meisjes niet kunnen blowen , het is niet zo dat ze het doen om aandacht te krijgen van jongens (tenminste ik en de meiden die ik ken niet ) .. jah tuurlijk zijn er een paar trieste figuren die het doen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn ...jah dat heb je met drank ook natuurlijk.... maar ik vind niet terecht als je alle meisjes in een hok propt met zulke gevallen ..en waarom zou je jaloers zijn op meisjes die zoiets doen om aandacht te krijgen ... heb zelfrespect en zink niet zo laag .. om ook maar aandacht te krijgen van een stelletje idioten .. als je wil blowen moet je het doen omdat je het zelf wil doen niet om een paar jongens
||
![]() |
Citaat:
compleet mee eens !
||
Citaat:
|
Ik vind het zeker leuk als meisjes blowen, en nog leuker om met ze te blowen. Niet omdat ze dan stoerder zijn maar omdat ik zelf ook blow zijn de mensen zowieso meer in de richting van mijn pesoonlijkheid zegmaar. Als iemand een afkeer tegen blowen heeft zal ik waarschijnelijk niet zo snel op er vallen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() sorry ken de uitspraken van een aantal jongens.... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
betrapt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *wat heb ik toch een mensenkennis ![]() ![]()
|
![]() |
Nou weetje het is meer zo dat wij "jongens" Heel erg vaak de gedachte sex in ons hoofd hebben. En als je dan met een meisje bent dan ligt die gedacht bijna altijd (onbewust) ergens in je gedachten.. en als je blowd dan laat je jezelf wat meer los en geef je meer toe aan je emoties..
||
Citaat:
ja dat bedoelde ik ... maar was lui om uit te legguh ![]() ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmmm nee
![]() wat een onzin, ik blow niet om indruk te maken en ga ook niet met dat soort mensen om. Als we gaan blowen wordt daar niet moeilijk over gedaan door de mensen die niet blowen, en de relatie tussen de mensen die wel blowen verandert ook niet.. Het is net al iemand een wijntje neemt--> daar komt toch ook geen ophef over of meer aandacht of weet ik veel wat
||
Citaat:
![]() ![]() tis nou eenmaal et geval dat meisjes niet blowe om stoer te doen *op uitzonderingen na natuurlijk ![]() ![]() ![]() zoo klaar..wat is discussie voere met jezelf toch makkelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Is niet ziek .... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij mn eigen vrienden is het meer een gewoonte, niks bijzonders aan. Van mij weten de meeste mensen wel dat ik blow, maar dat is niet omdat IK het ze vertel, want ik zou liever hebben dat zo min mogelijk mensen het wisten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() laat et ff wete dan als je er bent ![]()
|
![]() |
|
|