Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 15:22
devilcat
devilcat is offline
ik zie toch best veel meisjes blowen , maar volgens mij vinden ze de aadnacht die ze krijgen van de jongens ook wel errug leuk,

Vinden jongens het stoer ofzo als meiden blowen of what ever??
Meisjes denken dan meteen dat ze de "man "[ja De vrouw what ever"] zijn.
Daar kan ik soms echt niet tegen.

Het lijkt ook net alsof het de normaalste zaak is dat je blowt , iedereen doet ook zo stoer der omheen zo van : ej man kom je mee pitje choken

denken jullie dat je gangster bent ofzo??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 15:33
psilo
psilo is offline
ja dat denken ze, ALLEMAAL!!
Oud 08-05-2002, 16:10
Locke
Locke is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ik zie toch best veel meisjes blowen , maar volgens mij vinden ze de aadnacht die ze krijgen van de jongens ook wel errug leuk,

Vinden jongens het stoer ofzo als meiden blowen of what ever??

Het lijkt ook net alsof het de normaalste zaak is dat je blowt , iedereen doet ook zo stoer der omheen zo van : ej man kom je mee pitje choken

Ik vind het wel relax als meisjes blowen maakt me niet uit als ze het niet doen maar dan moeten ze ook niet tegen me zeiken en die ventjes met stoere praat dat zijn altijd van die kneusjes die het nog stoer vinden om een joint met ze 10 te roken terwijl ik die wel in me eentje oprook en verder niet stoer over doet .. ok meeste mensen weten wel dat ik blow maarja ..
Oud 08-05-2002, 16:23
devilcat
devilcat is offline
hoezo vind je het zo relaxed dat meisjes blowen???

Soms heb ik best wel een beetje het gevoel dat ik buitengesloten wordt omdat ik niet blow..

En die kutjes maar lekker stoer doen bij de guys
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:08
AtHell
AtHell is offline
en hiermee concluderent dat het wat boeit dat je niet blowt ?? kom nou als het van dat soort jongens zijn wat boeien ze jou dan ?? trieste lui lijkt me, k bedoel blowen is geheel niets mis mee maar als jij dat niet wil om daar nou moeilijk over te gaan doen mja triest.
Oud 08-05-2002, 18:40
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
tss nou sorry hoor ik vind niet dat je stoer bent als je blowt ik doe het zelf ook wel maar ik heb liever niet dat mensen dat van me weten ik schaam me er niet voor ofzo maar het is gewoon iets dat ik met mijn vrienden of alleen doe en verder vind ik niet dat iemand het hoeft te weten ofzo wat sommige wijven inderdaad wel doen die doen net alsof ze opeens een heel ander mens zijn en laten je constant weten hoe stoned ze wel niet zijn van 1 suck zulke meisjes heb ik inderdaad ook een hekel aan. Kan me er zelfs super kwaad om maken
Oud 08-05-2002, 18:41
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
devilcat schreef:
hoezo vind je het zo relaxed dat meisjes blowen???

Soms heb ik best wel een beetje het gevoel dat ik buitengesloten wordt omdat ik niet blow..

En die kutjes maar lekker stoer doen bij de guys

blowen vind ok .. waarom zouden meisjes niet kunnen blowen , het is niet zo dat ze het doen om aandacht te krijgen van jongens (tenminste ik en de meiden die ik ken niet ) .. jah tuurlijk zijn er een paar trieste figuren die het doen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn ...jah dat heb je met drank ook natuurlijk....
maar ik vind niet terecht als je alle meisjes in een hok propt met zulke gevallen ..en waarom zou je jaloers zijn op meisjes die zoiets doen om aandacht te krijgen ...
heb zelfrespect en zink niet zo laag .. om ook maar aandacht te krijgen van een stelletje idioten ..
als je wil blowen moet je het doen omdat je het zelf wil doen niet om een paar jongens
Oud 08-05-2002, 19:24
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:

blowen vind ok .. waarom zouden meisjes niet kunnen blowen , het is niet zo dat ze het doen om aandacht te krijgen van jongens (tenminste ik en de meiden die ik ken niet ) .. jah tuurlijk zijn er een paar trieste figuren die het doen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn ...jah dat heb je met drank ook natuurlijk....
maar ik vind niet terecht als je alle meisjes in een hok propt met zulke gevallen ..en waarom zou je jaloers zijn op meisjes die zoiets doen om aandacht te krijgen ...
heb zelfrespect en zink niet zo laag .. om ook maar aandacht te krijgen van een stelletje idioten ..
als je wil blowen moet je het doen omdat je het zelf wil doen niet om een paar jongens

compleet mee eens !
Oud 08-05-2002, 19:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Vind het met drank erger moet ik zeggen. Dan staan ze altijd tegen die jongens te hangen van: neem mij.

De sletjes dan hè, die zitten hier niet.
Oud 08-05-2002, 20:12
]{ing
]{ing is offline
een heel goede vriendin van mij blowt de hele dag door, en niet omdat ze het stoer vind maar omdat ze er verslaafd aan is ... ik vind het trouwens wel fijn als meiden ook smoken, anders ben ik in me eentje stoond
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 07:44
psygnosos
psygnosos is offline
ik vind t wel grappig, maar dat komt waarschijnlijk omdat iedereen alleen maar lach-kicks krijgt...dus de halve avond lig je ergens op de grond van het lachen..dus ik merk er eigenlijk niet zoveel van wat de vrouwen doen
Oud 09-05-2002, 10:54
Verwijderd
ik ken geen meiden die blowen om indruk te maken
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:06
Griller
Griller is offline
Ik ken eigenlijk ook geen meiden die dat doen om indruk te maken ik ken er over het algemeen maar weining die dat doen en die dat doen het niet om indruk te maken in elk geval..
Oud 09-05-2002, 15:49
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
devilcat schreef:

Ik heb dat nog nooit meegemaakt... dus klinkt het me nogal vaag in de oren, in andere woorden, waar heb je het in godsnaam over?

Het lijkt ook net alsof het de normaalste zaak is dat je blowt

Voor mij is het ook de normaalste zaak van de wereld.

iedereen doet ook zo stoer der omheen zo van : ej man kom je mee pitje choken

als ik aan iemand vraag of diegene ff een joint met me rookt hoeft dat toch niet meteen te betekenen dat ik stoer wil doen, het is ten slotte een genotsmiddel (vind ik ) en niet iets om stoer mee te doen

nee, niet een ganster, een stoner...
Oud 09-05-2002, 17:41
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik vind het zeker leuk als meisjes blowen, en nog leuker om met ze te blowen. Niet omdat ze dan stoerder zijn maar omdat ik zelf ook blow zijn de mensen zowieso meer in de richting van mijn pesoonlijkheid zegmaar. Als iemand een afkeer tegen blowen heeft zal ik waarschijnelijk niet zo snel op er vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:55
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:09
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Niet omdat ze dan stoerder zijn maar omdat ik zelf ook blow zijn de mensen zowieso meer in de richting van mijn pesoonlijkheid zegmaar.
als je bedoelt dat jou persoonlijkheid overeenkomt met die van die persoon als het gaat om de houding tegenover drugs, ok... dan begrijp ik het enigzins
Oud 09-05-2002, 18:31
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:

als je bedoelt dat jou persoonlijkheid overeenkomt met die van die persoon als het gaat om de houding tegenover drugs, ok... dan begrijp ik het enigzins
lijkt me duidelijk ja
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:31
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
SaLVAD0R schreef:
:/
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:27
Griller
Griller is offline
Ik vind het geil om met een meisje te blowen
Oud 09-05-2002, 19:53
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:
Ik vind het geil om met een meisje te blowen
ik denk dat je bedoelt.. 'ik word geil na et blowe en dan ist wel handig als er een meisje in de buurt is!' haha...ja of niet natuurlijk...

sorry ken de uitspraken van een aantal jongens....
Oud 09-05-2002, 19:55
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

ik denk dat je bedoelt.. 'ik word geil na et blowe en dan ist wel handig als er een meisje in de buurt is!' haha...ja of niet natuurlijk...

sorry ken de uitspraken van een aantal jongens....

betrapt Tja dan komt de onderste geilheid opeens naarboven vooral met een waterpijp als die meid daaraan begint te zuigen...
Oud 09-05-2002, 20:06
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

betrapt Tja dan komt de onderste geilheid opeens naarboven vooral met een waterpijp als die meid daaraan begint te zuigen...
Hahaha...damn...toch begrijp ik et echt niet dat jongens er altijd geil van worden.. zal wel in hun aard ligguh

*wat heb ik toch een mensenkennis *
Oud 09-05-2002, 20:09
Griller
Griller is offline
Nou weetje het is meer zo dat wij "jongens" Heel erg vaak de gedachte sex in ons hoofd hebben. En als je dan met een meisje bent dan ligt die gedacht bijna altijd (onbewust) ergens in je gedachten.. en als je blowd dan laat je jezelf wat meer los en geef je meer toe aan je emoties..
Oud 09-05-2002, 20:16
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:
Nou weetje het is meer zo dat wij "jongens" Heel erg vaak de gedachte sex in ons hoofd hebben. En als je dan met een meisje bent dan ligt die gedacht bijna altijd (onbewust) ergens in je gedachten.. en als je blowd dan laat je jezelf wat meer los en geef je meer toe aan je emoties..

ja dat bedoelde ik ... maar was lui om uit te legguh
Oud 10-05-2002, 17:22
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik vin het zowieso mooi uitzien als een meisje een joint draait..
Oud 10-05-2002, 17:47
Griller
Griller is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
Ik vin het zowieso mooi uitzien als een meisje een joint draait..
ja en vooral als ze hem dichtlikt...
Oud 10-05-2002, 18:17
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Griller schreef:

ja en vooral als ze hem dichtlikt...
maar verder zijn wij mannen geheel niet alleen op sex gericht dus dames ; there is nothing to fear
Oud 10-05-2002, 19:50
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
AtHell schreef:

maar verder zijn wij mannen geheel niet alleen op sex gericht dus dames ; there is nothing to fear

ya right
Oud 10-05-2002, 19:59
Günther
Günther is offline
als iemand (meisje/jongen) vind ik wel ok ALS ze maar de juiste reden hebben en niet doen om stoer te zijn. als een meisje blowt vind ik wel dat ze een streepje voor heeft
Oud 10-05-2002, 21:26
Griller
Griller is offline
Citaat:
AtHell schreef:

Niet helemaal nee ... wij hebben ook nog andere dingen waar we ons op richten .. zoals uhm geld verdienen en drugs
Oud 11-05-2002, 19:47
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
AtHell schreef:

Citaat:
Griller schreef:
Niet helemaal nee ... wij hebben ook nog andere dingen waar we ons op richten .. zoals uhm geld verdienen en drugs
Hmz... *zwijgt er maar over*
Oud 11-05-2002, 19:50
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

Hmz... *zwijgt er maar over*
neeee het is de bedoeling dat we discussieren
Oud 11-05-2002, 22:02
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Ik ben dus ook een meisje die wel us blowt en dat is echt niet om stoer te doen ofzo of om indruk te maken bij jongens!! (want ik heb een vriend)

Het gaat toch om het gevoel dat je er van krijgt, of niet soms??!
Oud 12-05-2002, 11:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmmm nee
wat een onzin, ik blow niet om indruk te maken en ga ook niet met dat soort mensen om. Als we gaan blowen wordt daar niet moeilijk over gedaan door de mensen die niet blowen, en de relatie tussen de mensen die wel blowen verandert ook niet.. Het is net al iemand een wijntje neemt--> daar komt toch ook geen ophef over of meer aandacht of weet ik veel wat
Oud 12-05-2002, 11:19
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

neeee het is de bedoeling dat we discussieren
valt hier over te discussieren dan .. haha

tis nou eenmaal et geval dat meisjes niet blowe om stoer te doen *op uitzonderingen na natuurlijk* en dat jongens nou eenmaal zo ziek zijn dat ze et geil vinduh als een meisje blowt haha

zoo klaar..wat is discussie voere met jezelf toch makkelijk
Oud 12-05-2002, 19:56
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

valt hier over te discussieren dan .. haha

tis nou eenmaal et geval dat meisjes niet blowe om stoer te doen *op uitzonderingen na natuurlijk* en dat jongens nou eenmaal zo ziek zijn dat ze et geil vinduh als een meisje blowt haha

zoo klaar..wat is discussie voere met jezelf toch makkelijk

Is niet ziek ....
Oud 12-05-2002, 20:59
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

Is niet ziek ....

was un grapjuh
Oud 12-05-2002, 21:19
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

was un grapjuh
En om het goed te maken .. mag je met mij een joint roken
Oud 12-05-2002, 21:24
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

En om het goed te maken .. mag je met mij een joint roken
haha kom maar langs dan wil ik best met jou een jointje roke
Oud 13-05-2002, 20:04
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

haha kom maar langs dan wil ik best met jou een jointje roke
Gouda eh... hmm is toch wel ver eigenlijk
Oud 13-05-2002, 20:10
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

Gouda eh... hmm is toch wel ver eigenlijk
hmz neehhjoh haha kweet 't niet ....
Oud 13-05-2002, 20:17
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

hmz neehhjoh haha kweet 't niet ....
nou ik kom uit het zonnige zuiden en waarschijnlijk zou de treinreis duurder zijn dan de wiet dus laat maar hangen misschien als ik er ooit toevallig kom
Oud 13-05-2002, 20:18
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
Locke schreef:

Ik vind het wel relax als meisjes blowen maakt me niet uit als ze het niet doen maar dan moeten ze ook niet tegen me zeiken en die ventjes met stoere praat dat zijn altijd van die kneusjes die het nog stoer vinden om een joint met ze 10 te roken terwijl ik die wel in me eentje oprook en verder niet stoer over doet .. ok meeste mensen weten wel dat ik blow maarja ..
Meeste mensen die ik ken die blowen zijn idd van die sukkoltjes die het stoer vinden om een joint te roken.
Bij mn eigen vrienden is het meer een gewoonte, niks bijzonders aan.
Van mij weten de meeste mensen wel dat ik blow, maar dat is niet omdat IK het ze vertel, want ik zou liever hebben dat zo min mogelijk mensen het wisten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:19
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Griller schreef:

nou ik kom uit het zonnige zuiden en waarschijnlijk zou de treinreis duurder zijn dan de wiet dus laat maar hangen misschien als ik er ooit toevallig kom
hahaha prachtig zonnig daar *ook gewoont*

laat et ff wete dan als je er bent
Reageren

Regels voor berichten