Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Welke uitkeringsgerechtigde heeft dat???
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder is dit weer typisch een voorbeeld van geblaat. Er wordt een 'rekenfoutje' gemaakt door Zalm c.s. waardoor het begrotingstekort 10% hoger uitvalt dan verwacht en er hoogstwaarschijnlijk 1.2 miljard euro (twaalfhonderd miljoen euro!) extra bezuinigd moet worden. En dan gaan mensen miepen over 19.2 miljoen euro die uitgegeven is aan de inrichting van éen kantoorpand? Oh, die goddelijke Hollandse hypocrisie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Er kan best getwist worden over het nut van deze bestedingen, maar dan wel naar rato van de impact ervan op de totale overheidsfinanciën en in elk geval niet vanuit het debiele standpunt dat de dienst die uitkeringen verstrekt 'zelf ook maar in een pand van de sociale woningbouw kantoor moet houden'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het gehele ZSb-systeem is mij bekend. Ik ben er een groot tegenstander van omdat de centrale overheid zo minimale grip heeft op zich zelf verrijkende managertjes. 19,2 miljoen is een enorm bedrag als je bekijkt hoeveel mensen die op een sociaal minimum moeten rondkomen daarvan moeten leven. Rekenfoutjes van Zalm doen hier niet ter zake.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Fraude bij de UWV? Gatara | 15 | 11-08-2009 10:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Het UWV wil me niet kwijt, eh. Broeder | 24 | 06-03-2008 10:51 | |
Werk, Geld & Recht |
vraagje uwv pillbox tales | 1 | 14-11-2005 13:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Zijn er meerdere mensen die 'lijden' onder het UWV? Eend | 13 | 06-02-2005 22:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Ook problemen met UWV ? lord of matar | 1 | 26-01-2005 11:41 |