Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 16:24
Kimmi3girl
Kimmi3girl is offline
Hallo,
mijn vriend is gister vreemd geweest, ik weet nie wat ik nu doen
moet. Hij heeft het me eerlijk verteld, maar zei dat het zijn schuld niet was. Zij had hem zomaar op de bek gepakt toen ze aan het ouwehoeren waren. Ik weet niet als ik hem nu wel terug moet nemen, want hij heeft me ook al een x eeerder laten zitten. Iemand tips?? Ik voel me best kut
Oud 22-02-2004, 16:32
stout!
stout! is offline
Een keer iemand anders zoenen zou voor mij tot daar aan toe zijn. Maar een vriendje dat niet zelf verantwoordelijkheid neemt voor zijn fouten en me meerdere keren laat zitten (wat bedoel je hier precies mee?), zou ik heel snel aan de kant zetten.
Je moet zelf weten wat je prioriteiten zijn en of je hem nog kunt en wilt vertrouwen.
Oud 22-02-2004, 16:34
Kimmi3girl
Kimmi3girl is offline
Citaat:
stout! schreef op 22-02-2004 @ 17:32:
Een keer iemand anders zoenen zou voor mij tot daar aan toe zijn. Maar een vriendje dat niet zelf verantwoordelijkheid neemt voor zijn fouten en me meerdere keren laat zitten (wat bedoel je hier precies mee?), zou ik heel snel aan de kant zetten.
Je moet zelf weten wat je prioriteiten zijn en of je hem nog kunt en wilt vertrouwen.
Het is een x uit geweest, maar ik ging nog wel gewoon met hem. Toen is hij met een ander geweest (een meisje uit me'n klas die ik al niet mocht) en heeft niet eens wat gezegd. Nu is ie vannacht weer met 1 geweest, ik denk ook niet dat ik hem weer vertrouwen kan, want het vertrouwen was er niet helemaal meer, maar kwijt wil ik hem ook niet. In totaal hebben we al 2 jaar wat, maar soms is het beter om te stoppen, en ik weet niet als dit het geval is om te stoppen of niet...
Oud 22-02-2004, 16:36
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Lovekim schreef op 22-02-2004 @ 17:24:
Hallo,
moet. Hij heeft het me eerlijk verteld, maar zei dat het zijn schuld niet was. Zij had hem zomaar op de bek gepakt toen ze aan het ouwehoeren waren. Ik weet niet als ik hem nu wel terug moet nemen, want hij heeft me ook al een x eeerder laten zitten. Iemand tips?? Ik voel me best kut
Uitmaken!!! Nooit meer zien!!! Hij heeft je bedrogen!! Hoe lief hij ook kan zijn.. verlaat hem! Mijn vriend (Nu mijn ex) was toen ook vreemdgegaan... En nog steeds haat ik hem... Gisteren wou hij dat ik hem ging bellen ... maar nou ontkent hij het weer..
Wat denkt hij wel niet! Meid, beloof me 1 ding, neem nooit weer met die jongen, hij laat jou alleen maar barsten en daar heb ik ervaring mee gehad

Ten eerste: Je zelfvertrouwen gaat eraan! Omdat ze mij dit geflikt hebben ben ik totaal me zelfvertrouwen kwijt, omdat ik nou denk dat alle mannen vreemdgaan.

Ten tweede: Ontwijk hem... Hij is het je niet waard!
Oud 22-02-2004, 16:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
er zit een reuzeverschil in:
- vrouwtje smakte hem ineens vol op zijn mond en hij duwde haar daarna direct weg en ging er dus niet op in. (kan hij niks aan doen)
- vrouwtje smakte hem ineens vol op zijn mond en hij beantwoorde de zoen. (afvoeren)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 16:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-02-2004 @ 17:39:
- vrouwtje smakte hem ineens vol op zijn mond en hij duwde haar daarna direct weg en ging er dus niet op in. (kan hij niks aan doen)
- vrouwtje smakte hem ineens vol op zijn mond en hij beantwoorde de zoen. (afvoeren)
ik wilde echt exact hetzelfde zeggen!
als iemand d'r tong in jouw mond steekt en jij gaat d'r in mee, dan kun je d'r wel degelijk wat aan doen!
duw je diegene direct weg, dan is het een heel ander verhaal.
Oud 22-02-2004, 16:44
Kimmi3girl
Kimmi3girl is offline
Hij heeft dus wel teruggezoend, en al zijn vrienden hadden hem gewaarschuwd, maja
Oud 22-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Lovekim schreef op 22-02-2004 @ 17:44:
Hij heeft dus wel teruggezoend, en al zijn vrienden hadden hem gewaarschuwd, maja
dumpen, geen medelijden mee hebben,schijnbaar vind ie je niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 17:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 22-02-2004 @ 18:05:
dumpen, geen medelijden mee hebben,schijnbaar vind ie je niet leuk genoeg.
Mwah, ik ben in mijn vorige relatie ook een keertje vreemd gegaan, en dat had niks te maken met het feit dat ik mijn vriend niet leuk genoeg vond.

Ik weet niet wat ik in jouw geval zou doen, ik heb het wel meegemaakt, maar toen hebben we het gelijk uit gemaakt.
Oud 22-02-2004, 17:08
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Exactly
Oud 22-02-2004, 17:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Dumpen en vergeten. Ga alsjeblieft op zoek naar een jongen die jou wel waard is.
Oud 22-02-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 22-02-2004 @ 18:08:
Mwah, ik ben in mijn vorige relatie ook een keertje vreemd gegaan, en dat had niks te maken met het feit dat ik mijn vriend niet leuk genoeg vond.

Ik weet niet wat ik in jouw geval zou doen, ik heb het wel meegemaakt, maar toen hebben we het gelijk uit gemaakt.
ligt er natuurlijk aan de situatie ik heb altijd gezegt dat ik t hem zou vergeven, maar als daar een probleem van gemaakt word dat t in de weg staat moet je t gewoon uit maken klaar.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:35
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Als het de 2e keer is zou ik het mijn vriendin niet vergeven. De eerste keer zou ik heel erg boos op d'r worden.
Maar de keuze is aan jou natuurlijk.
Oud 22-02-2004, 18:41
Mish
Mish is offline
Dumpen! Hoe leuk hij ook kan zijn, hij is niet geheel trouw tegenover jou.

Hij heeft het al eerder gedaan, en hij denkt nu dat jij het wel weer accepteert dat hij het voor de 2e x heeft gedaan, omdat hij het gelijk zegt enzo.
Je moet niet over je heen laten lopen. Als hij je echt zo leuk vind, zou hij dat meisje hebben weggeduwd. En zn vrienden hebben hem dus gewaarschuwd.. en toch gebeurd het, hij geilde dus gwoon op de aandacht.

Opdonderen die gozer
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:50
DutchGirl
DutchGirl is offline
Dumpen, oprotten.
Oud 22-02-2004, 20:14
Fine
Fine is offline
Heel simpel: Dumpen..... Ik snap dat nooit he, als iem is vreemdgegaan dat je die dan terug zou nemen.. Kijk als diegene is vreemd gegaan onder invloed of onder andere barre omstandigheden ok dan is t n andere zaak, maar alst om de lust is: dumpen... ckers te weten..
Oud 22-02-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Lovekim schreef op 22-02-2004 @ 17:24:
Hallo,
moet.
Uitmaken

Citaat:
Hij heeft het me eerlijk verteld,

Ja, eerlijk van hem, maar daar heb je niets aan..

Citaat:
maar zei dat het zijn schuld niet was.

Dat noemen we onzin

Citaat:
Zij had hem zomaar op de bek gepakt toen ze aan het ouwehoeren waren.

Kijk, trok hij toen terug, ofn iet?

Citaat:

Ik weet niet als ik hem nu wel terug moet nemen, want hij heeft me ook al een x eeerder laten zitten. Iemand tips?? Ik voel me best kut
Hmm, hij komt niet echt over... alsof hij jou wel waard is..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:38
zwart_roosje
zwart_roosje is offline
Dumpen!

Sukkel
Oud 22-02-2004, 21:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ridder schreef op 22-02-2004 @ 21:15:
Uitmaken

Ja, eerlijk van hem, maar daar heb je niets aan..

[/b]
Dat noemen we onzin

[/b]
Kijk, trok hij toen terug, ofn iet?

Hmm, hij komt niet echt over... alsof hij jou wel waard is.. [/B]
hmm eerst zeg je uitmaken, dan vraag je of hij terugtrok of niet. hypocriet of onnodig.

Not to mention dat ze dat al gezegd heeft dat hij niet terugtrok
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 21:29
Verwijderd
zijn schuld niet?

Had hij een aanval van selectieve lamheid dan??? Ineens was hij niet meer in staat om dat meisje weg te duwen???
Slappe sukkel

Maar aan de andere kant, jij moet voor jezelf uitmaken of zoenen een reden is om het uit te maken. En zo nee, hoe je weer vertrouwwen in hem kunt krijgen, wat hij daar allemaal voor moet doen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 23:18
kayce
kayce is offline
Citaat:
Lovekim schreef op 22-02-2004 @ 17:34:
In totaal hebben we al 2 jaar wat, maar soms is het beter om te stoppen, en ik weet niet als dit het geval is om te stoppen of niet...
Ik zou zeggen dat het tijd is om te stoppen. En hoe langer je wacht hoe moeilijker je het jezelf maakt.
Anders denkt hij straks dat hij zoiets gewoon bij jou kan flikken. Meid je hebt ook gevoelens en op dit moment maakt hij het er blijkbaar niet beter op. Dump hem. Als hij echt van je houd komt hij ooit wel weer bij je terug.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 09:51
Verwijderd
zijn er mensen die erbij waren? misschien kunnen zij vertellen of het zijn schuld was of niet

eigenlijk vind ik het maar een slap verhaal... uitmaken met die hap
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 10:09
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
per piacere schreef op 23-02-2004 @ 10:51:
zijn er mensen die erbij waren? misschien kunnen zij vertellen of het zijn schuld was of niet

eigenlijk vind ik het maar een slap verhaal... uitmaken met die hap
ben ik het mee eens!

Ik vind dit klinken als:

Zo je bent dus vreemd gegaan?
-Jah, het spijt me zo. Maar het was niet mijn schuld, echt niet.
Wie dan wel?
-Dat meisje pakte mij zo maar op mijn bek, echt waar.
maar ik duwde haar niet weg of stopte met zoenen

Slap verhaal dus!
Oud 23-02-2004, 10:15
Prune
Prune is offline
ik heb er 1 woord voor:

DUMPEN
Oud 23-02-2004, 10:22
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 22-02-2004 @ 21:14:
Heel simpel: Dumpen..... Ik snap dat nooit he, als iem is vreemdgegaan dat je die dan terug zou nemen.. Kijk als diegene is vreemd gegaan onder invloed of onder andere barre omstandigheden ok dan is t n andere zaak, maar alst om de lust is: dumpen... ckers te weten..
Misschien heb je dan nog nooit een relatie gehad van 2 jaar, of zelfs maar een relatie met iemand waar je zielsveel van hield
NIet alles is zo makkelijk als het altijd lijkt!

maar idd het lijkt me ook het beste om het uit te maken. Hoe moeilijk dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 13:24
Luna
Luna is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 22-02-2004 @ 21:14:
zo dacht ik er ook altijd over, ik vond mensen die hun vreind(in) vergaven maar dom en naïef.
Toen ik zelf een vriend kreeg en hij 1 keer vreemd ging voelde ik pas hoe het is om voor het blok gezet te worden. Ik wilde die keuze gewoon niet maken, wilde ervoor weglopen. Toch heb ik hem een kans gegeven, en daar heb ik nooit spijt van gehad, ik wist gewoon dat wat hij voor mij voelde echt was. Mensen kunnen nou eenmaal fouten maken. Als zoiets een tweede keer zou gebeuren is het natuurlijk over en uit, dan heeft iemand zn kans verspeeld.
Oud 23-02-2004, 13:29
Sade
Sade is offline
Citaat:
Oud 23-02-2004, 13:37
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Kijk; zoenen doe je samen lijkt mij.....
Als je niet wil zoenen hou je je lippen stijf op elkaar of trek je je hoofd weg....
Het excus dat het dus niet zijn fout is, is onzin! Hij had het gewoon moeten afkappen dan was haar tiong nog niet eens in mijn mond geweest!
Hij geeft dus een heel erg slap excus.....conmplete onzin! Je verdient beter!
Oud 23-02-2004, 17:27
Verwijderd
Kijk, dat een meisje hem zoent en dat hij dan van de weeromstuit een seconde terugzoent voordat-ie nadenkt en het meisje wegduwt en schreeuwt 'wat doe je nou, ik heb een vriendin en die wil ik echt niet kwijt!' dat kan ik begrijpen, maar het lijkt me minder waarschijnlijk dat 't zo is gegaan. Bovendien, als hij zegt dat het 'zijn schuld niet is', dan heeft hij het ook niet echt begrepen volgens mij.

Maar het is aan jou. Als jij hem nu nog vertrouwt en je houdt nog steeds van hem en/of bent nog steeds verliefd op hem, dan kun je het net zo goed niet uitmaken, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:38
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Hij is je gewoon niet waard, en die slappe 'excusen" die hij noemt vind ik ook belachelijk, laat hem lekker zitten (ookal is het waarnschijnlijk moeilijk) als hij dit soort dingen doet geeft hij niet om je of niet genoeg,, en leid 9/10 keer op herhaling..

suc6
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:45
Verwijderd
Zoals alles is het gewoon een afweging die je zelf moet maken. Vind jij de ellende die zijn gedrag met zich meebrengt, opwegen tegen de pijn die uitmaken zal veroorzaken? Wat is de kans dat je spijt krijgt als je hem dumpt? Wat was de toedracht? Betuigt hij spijt? Heeft hij nog contact met haar? Etc.

Net als in het recht geloof ik ook in de liefde in tweede kansen. Die mensen die heel stoer en principiëel roepen dat ze hem moet dumpen hebben makkelijk praten, nu het niet over hun eigen relatie gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:50
Verwijderd
ik vind dat 'hij is je niet waard ' zo kansloos klinken, we kennen haar niet dus hebben geen idee oftie haar waard is!

verder is het kut dat hij is vreemdgegaan maar ik vind alleen de 2e keer vreemdgaan, want ze zegt zelf dat ze de eerste keer 'on a break' waren.

als hij idd terug heeft gezoend dan heb je iig een goede reden om hem te dumpen, maar je moet voor jezelf uitzoeken hoeveel hij jou waard is!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:00
borrel
borrel is offline
Dumpen.

Ik denk niet dat wanneer iemand vreemd gaat het altijd het beste is om te dumpen, het hangt enorm van de situatie af.

Maar met de (beperkte) informatie die ik tot nu toe hierover gelezen heb is het voor mij duidelijk: Dumpen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:42
Kimmi3girl
Kimmi3girl is offline
Ik vind het allemaal heel moeilijk. Ik twijfel ook heel erg.
Hij heeft me gezegd dat hij er erg veel spijt van had.
Hij had drank op, maar dat is geen excuus.
Hij kan zichzelf nu wel voor ze'n kop slaan.
En nu moet ik een keuze maken, wel of niet doorgaan?
Jullie zeggen allemaal DUMPEN, maar zo makkelijk is dat
soms niet. Ik zou hem best een tweede kans willen geven,
maar ben bang dat hij zo weer vreemd gaat. Het vertrouwen
is dus weg. Ik heb het ook zo tegen hem gezegd. Hij wil
me graag terug, en vraagt hoe ik zijn vertrouwen weer kan
krijgen. Maar dat kan toch niet 1..2..3.. ? Moelijke situatie
dit, Ik wil hem niet kwijt.
Hij moet natuurlijk niet denken dat ik gewoon te gebruiken
ben, want dat ben ik niet. Ik was vroeger degene die vreemdging,
voordat ik met hem wat kreeg, en hij was er zo verschrikkelijk
tegen.. en nu doet ie het zelf Dat heb ik natuurlijk allemaal
ook tegen hem gezegd. Nu komt hij morgenavond om te praten,
maar wat in godsnaam moet ik nu doen?? Kwijt wil ik hem niet,
ik hou gewoon veel te veel van hem. Ik kan hem dit ook best
wel vergeven, maar dan ben ik nog bang uit reacties uit de
omgeving. Ik weet het echt niet meer....
Oud 23-02-2004, 21:39
miekmuis
miekmuis is offline
Ik snap ook niet hoe je iemand terug kunt nemen, of bij iemand kan blijven die je bedrogen heeft.
Als ik een relatie met iemand heb, heb ik die op basis van een bepaald beeld dat ik van hem heb. Bij dat beeld hoort vertrouwing en enige vorm van toewijding. Als mijn vriendje dan vreemdgaat voldoet hij niet meer aan dat beeld. Dan is hij gewoon niet de jongen van wie ik dacht te houden.
Daarnaast zou ik hem gewoon ook niet meer kunnen vertrouwen.

Ik vind dus dat je het gewoon echt uit moet maken. Je gaf zelf al aan dat het vertrouwen al enigsinds beschadigd was, nou dan is het nu helemaal hopeloos. Ik snap dat het heel moeilijk moet zijn om de jongen van wie je houdt op te moeten geven, maar eigenlijk is hij dat dus gewoon al niet. Eigenlijk bestaat die jongen niet.
Oud 23-02-2004, 23:10
Verwijderd
Nederlanders, varieren kun je leren..

Of te wel, het wordt tijd voor een nieuw vriendje... 2 jaar een relatie is leuk, maar je wil toch niet bedrogen worden?.. soms is het einde van een relatie aangebroken ondanks dat je toch heelveel om de ander geeft.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:16
Kimmi3girl
Kimmi3girl is offline
Citaat:
Ridder schreef op 24-02-2004 @ 00:10:
Nederlanders, varieren kun je leren..

Of te wel, het wordt tijd voor een nieuw vriendje... 2 jaar een relatie is leuk, maar je wil toch niet bedrogen worden?.. soms is het einde van een relatie aangebroken ondanks dat je toch heelveel om de ander geeft.
jullie hebben allemaal harstikke gelijk, maar als ik die stap
wel zetten kan ?? Ik zou het niet weten...
Oud 24-02-2004, 13:01
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Dumpen!!!
Klinkt hard maar je vriend hoort je niet zo te behandelen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:07
miekmuis
miekmuis is offline
Ken je het woord "of"?
Oud 25-02-2004, 10:39
duvelke21
duvelke21 is offline
ik zou zeggen dumpen die hap maar ik ben zelf vreemdgegaan en me vriend heeft me niet gedumpt omdat we van elkaar houden

(K)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:44
ilse
ilse is offline
hoe moeilijk het ook is.. als ie dat nou al twee keer gedaan heeft: DUMPEN! want 1x vind ik heel erg maar kan gebeuren, maar 2x... neej, dit mag niet kunnen... zo denkt ie dat je wel makkelijk bent te houden...!!
Oud 27-02-2004, 09:40
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
duvelke21 schreef op 25-02-2004 @ 11:39:
ik zou zeggen dumpen die hap maar ik ben zelf vreemdgegaan en me vriend heeft me niet gedumpt omdat we van elkaar houden

(K)
ga ergens anders nuttig zijn!
Reageren

Regels voor berichten