Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat denkt hij wel niet! ![]() ![]() Ten eerste: Je zelfvertrouwen gaat eraan! Omdat ze mij dit geflikt hebben ben ik totaal me zelfvertrouwen kwijt, omdat ik nou denk dat alle mannen vreemdgaan. Ten tweede: Ontwijk hem... Hij is het je niet waard!
||
Citaat:
als iemand d'r tong in jouw mond steekt en jij gaat d'r in mee, dan kun je d'r wel degelijk wat aan doen! duw je diegene direct weg, dan is het een heel ander verhaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet wat ik in jouw geval zou doen, ik heb het wel meegemaakt, maar toen hebben we het gelijk uit gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dumpen! Hoe leuk hij ook kan zijn, hij is niet geheel trouw tegenover jou.
Hij heeft het al eerder gedaan, en hij denkt nu dat jij het wel weer accepteert dat hij het voor de 2e x heeft gedaan, omdat hij het gelijk zegt enzo. Je moet niet over je heen laten lopen. Als hij je echt zo leuk vind, zou hij dat meisje hebben weggeduwd. En zn vrienden hebben hem dus gewaarschuwd.. en toch gebeurd het, hij geilde dus gwoon op de aandacht. Opdonderen die gozer ![]() |
![]() |
|
Heel simpel: Dumpen..... Ik snap dat nooit he, als iem is vreemdgegaan dat je die dan terug zou nemen.. Kijk als diegene is vreemd gegaan onder invloed of onder andere barre omstandigheden ok dan is t n andere zaak, maar alst om de lust is: dumpen... ckers te weten..
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ja, eerlijk van hem, maar daar heb je niets aan.. Citaat:
Dat noemen we onzin Citaat:
Kijk, trok hij toen terug, ofn iet? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Not to mention dat ze dat al gezegd heeft dat hij niet terugtrok ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zijn schuld niet?
Had hij een aanval van selectieve lamheid dan??? Ineens was hij niet meer in staat om dat meisje weg te duwen??? Slappe sukkel Maar aan de andere kant, jij moet voor jezelf uitmaken of zoenen een reden is om het uit te maken. En zo nee, hoe je weer vertrouwwen in hem kunt krijgen, wat hij daar allemaal voor moet doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders denkt hij straks dat hij zoiets gewoon bij jou kan flikken. Meid je hebt ook gevoelens en op dit moment maakt hij het er blijkbaar niet beter op. Dump hem. Als hij echt van je houd komt hij ooit wel weer bij je terug. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dit klinken als: Zo je bent dus vreemd gegaan? -Jah, het spijt me zo. Maar het was niet mijn schuld, echt niet. Wie dan wel? -Dat meisje pakte mij zo maar op mijn bek, echt waar. maar ik duwde haar niet weg of stopte met zoenen Slap verhaal dus!
||
![]() |
Citaat:
![]() NIet alles is zo makkelijk als het altijd lijkt! maar idd het lijkt me ook het beste om het uit te maken. Hoe moeilijk dat ook is. |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik zelf een vriend kreeg en hij 1 keer vreemd ging voelde ik pas hoe het is om voor het blok gezet te worden. Ik wilde die keuze gewoon niet maken, wilde ervoor weglopen. Toch heb ik hem een kans gegeven, en daar heb ik nooit spijt van gehad, ik wist gewoon dat wat hij voor mij voelde echt was. Mensen kunnen nou eenmaal fouten maken. Als zoiets een tweede keer zou gebeuren is het natuurlijk over en uit, dan heeft iemand zn kans verspeeld.
||
Citaat:
|
Kijk; zoenen doe je samen lijkt mij.....
Als je niet wil zoenen hou je je lippen stijf op elkaar of trek je je hoofd weg.... Het excus dat het dus niet zijn fout is, is onzin! Hij had het gewoon moeten afkappen dan was haar tiong nog niet eens in mijn mond geweest! Hij geeft dus een heel erg slap excus.....conmplete onzin! Je verdient beter!
|
Verwijderd
|
Kijk, dat een meisje hem zoent en dat hij dan van de weeromstuit een seconde terugzoent voordat-ie nadenkt en het meisje wegduwt en schreeuwt 'wat doe je nou, ik heb een vriendin en die wil ik echt niet kwijt!' dat kan ik begrijpen, maar het lijkt me minder waarschijnlijk dat 't zo is gegaan. Bovendien, als hij zegt dat het 'zijn schuld niet is', dan heeft hij het ook niet echt begrepen volgens mij.
Maar het is aan jou. Als jij hem nu nog vertrouwt en je houdt nog steeds van hem en/of bent nog steeds verliefd op hem, dan kun je het net zo goed niet uitmaken, natuurlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals alles is het gewoon een afweging die je zelf moet maken. Vind jij de ellende die zijn gedrag met zich meebrengt, opwegen tegen de pijn die uitmaken zal veroorzaken? Wat is de kans dat je spijt krijgt als je hem dumpt? Wat was de toedracht? Betuigt hij spijt? Heeft hij nog contact met haar? Etc.
Net als in het recht geloof ik ook in de liefde in tweede kansen. Die mensen die heel stoer en principiëel roepen dat ze hem moet dumpen hebben makkelijk praten, nu het niet over hun eigen relatie gaat. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dat 'hij is je niet waard ' zo kansloos klinken, we kennen haar niet dus hebben geen idee oftie haar waard is!
verder is het kut dat hij is vreemdgegaan maar ik vind alleen de 2e keer vreemdgaan, want ze zegt zelf dat ze de eerste keer 'on a break' waren. als hij idd terug heeft gezoend dan heb je iig een goede reden om hem te dumpen, maar je moet voor jezelf uitzoeken hoeveel hij jou waard is! |
![]() |
|
Ik vind het allemaal heel moeilijk. Ik twijfel ook heel erg.
Hij heeft me gezegd dat hij er erg veel spijt van had. Hij had drank op, maar dat is geen excuus. Hij kan zichzelf nu wel voor ze'n kop slaan. En nu moet ik een keuze maken, wel of niet doorgaan? Jullie zeggen allemaal DUMPEN, maar zo makkelijk is dat soms niet. Ik zou hem best een tweede kans willen geven, maar ben bang dat hij zo weer vreemd gaat. Het vertrouwen is dus weg. Ik heb het ook zo tegen hem gezegd. Hij wil me graag terug, en vraagt hoe ik zijn vertrouwen weer kan krijgen. Maar dat kan toch niet 1..2..3.. ? Moelijke situatie dit, Ik wil hem niet kwijt. Hij moet natuurlijk niet denken dat ik gewoon te gebruiken ben, want dat ben ik niet. Ik was vroeger degene die vreemdging, voordat ik met hem wat kreeg, en hij was er zo verschrikkelijk tegen.. en nu doet ie het zelf ![]() ook tegen hem gezegd. Nu komt hij morgenavond om te praten, maar wat in godsnaam moet ik nu doen?? Kwijt wil ik hem niet, ik hou gewoon veel te veel van hem. Ik kan hem dit ook best wel vergeven, maar dan ben ik nog bang uit reacties uit de omgeving. Ik weet het echt niet meer....
|
Ik snap ook niet hoe je iemand terug kunt nemen, of bij iemand kan blijven die je bedrogen heeft.
Als ik een relatie met iemand heb, heb ik die op basis van een bepaald beeld dat ik van hem heb. Bij dat beeld hoort vertrouwing en enige vorm van toewijding. Als mijn vriendje dan vreemdgaat voldoet hij niet meer aan dat beeld. Dan is hij gewoon niet de jongen van wie ik dacht te houden. Daarnaast zou ik hem gewoon ook niet meer kunnen vertrouwen. Ik vind dus dat je het gewoon echt uit moet maken. Je gaf zelf al aan dat het vertrouwen al enigsinds beschadigd was, nou dan is het nu helemaal hopeloos. Ik snap dat het heel moeilijk moet zijn om de jongen van wie je houdt op te moeten geven, maar eigenlijk is hij dat dus gewoon al niet. Eigenlijk bestaat die jongen niet.
||
Citaat:
wel zetten kan ?? Ik zou het niet weten...
|
hoe moeilijk het ook is.. als ie dat nou al twee keer gedaan heeft: DUMPEN! want 1x vind ik heel erg maar kan gebeuren, maar 2x... neej, dit mag niet kunnen... zo denkt ie dat je wel makkelijk bent te houden...!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wraakacties tegen je ex Stefanie | 44 | 29-05-2004 19:43 | |