Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jullie werkelijk goed genoeg op elkaar aansluiten om een relatie te vormen zal het tegen haar opkijken langzaam wegebben. Geef het een kans en kijk hoe het loopt.
Ik ben ook ooit verliefd geweest op een meisje waar ik heel erg tegenop keek en bewonderde als geen ander.. maar als ze me verkering had gevraagd (wat niet zou gebeuren omdat zij wel inzag dat ik gewoon nog te kinderlijk voor haar was op dat moment) had ik geweigerd. Ik zou het niet aangekund hebben en ik zou niet geweten hebben wat ik nou eigenlijk moest doen. De zenuwen zouden me dusdanig parten spelen dat ik van de relatie zelf niet meer zou kunnen genieten.
||
Citaat:
tis niet eenvoudig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben ook 2 jaartjes ouder dan mijn vriend, op zich niks mis mee. Qua ervaring waren we beiden zowat op dezelfde hoogte maareuhm het was voor hem ook de eerste keer dat het 'serieus' werd. Alls begin is moeilijk maar je kan het in ieder geval proberen. Ik raad je het wel af als je met die ongemakkelijke gevoelens blijft lopen, verliefd zijn betekent een goed gevoel vanbinnen, de drempel van angst kan je overschrijden door er met haar over te babbelen maar als het echt zo erg is dat je je niet op je gemak voelt met haar omdat je het gevoel hebt dat jullie beiden op verschillende golflengte zitten qua ervaringen, dan zou ik het rustig aan doen en vooral niks overhaasten.
|
![]() |
|
![]() |
hallo !!!!!!!!!!!! wat is the problem..........je vind dr zo n lange tijd leuk!!!!!!! KOM OP GO FOR IT!!!jah nou dan is z geen maagd meer.......da wil toch neit zeggen dat jij meteen whupp al the way moet gaan.......Ze gewoon beetje waar je mee zit *maar niet whguppa big problem maken* eerste tijd van je verkjering moet gewoon heeeeeeeerlijk en ongecompliceerd zijn!! Geniet ervan en zeg er wat van als je iets niet wil.......wantte je moet t wel leuk houden...nix gaan doen wat je nie wil he
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog, soms weet ik mezelf geen houding te geven. Dat weet ze maar dan zegt wel dat het haar niets uitmaakt, maar ze kan moeilijk zeggen dat ze het niet leuk vind. Soms heb ik het gevoel dat ik geen uitdaging voor haar ben. Ik vrees ook dat ze te snel op me uitgekeken raakt. Oké, tuurlijk moet ik het proberen, maar hoe meer ik ervoor ja, hoe meer pijn het doet als ik op mn bek ga... ja, beetje bindingsangst. maar hoe je daar het beste mee om kan gaan ![]() |
![]() |
|
He, ik heb zelf wel aardig wat *ervaring* (wat klinkt dat stom)
Het lijkt mij juist ontzettend leuk, om iemand te ontmoeten die nog best groen is, zoals jij het omschrijft. Ik zou dat ontzettend lief vinden, want dat is ook een beetje een teken van respect, dat je niet zomaar met jan en alleman het bed deelt, maar dat jij het ook speciaal vindt. Daar hecht ik veel meer waarde aan, dan aan de hoeveelheid *ervaring*.
|
Met haar erover praten kan altijd heel goed werken en moet er ook zeker niet bang voor zijn.
Daarbij kan je van jezelf ook niet verwachten dat je meteen de beste op het gebied van relaties en seks bent ![]() Succes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Over liefde en de wanhoop Diary of Dreams | 3 | 29-12-2004 09:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegel je in je wanhoop Zepp | 6 | 08-12-2004 17:34 | |
Psychologie |
Hopeloos, Wanhopig... ? Verwijderd | 27 | 31-05-2004 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop om meisjesliefde. Scatterheart | 12 | 13-12-2003 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop Eightball GOD | 2 | 20-10-2003 19:42 |