Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 11:25
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Al een aantal jaar zit ik erover te denken om een tattoo te nemen. Over de afbeelding ben ik nog niet helemaal uit, en de plaats ook niet. Mijn vraag is, zijn er plaatsen waar je een tattoo beter niet kan zetten? bijvoorbeeld op je buik, omdat ie uitrekt als je zwanger bent, dat je tattoo dan ook uit gaat rekken enzo? Graag reacties!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:39
YumemI
YumemI is offline
iik ben al een jaar besug met het bedenken voor een plaats van me tattoo.. ik weet wat ik wil .. chinees/japanse tekens wat me naam voorstelt.. ik wilde het zetten op een plek die voor meself was en niet dat als ik een t-shirt aan heb die tattoo er onder vandaan knalt ... of bijvoorbeeld als ik een mooie jurk aan zou hebben ..
ik weet nu waar ik de tattoo gaat zetten alleen krijg ik alsnog opmerkingen dat ik het nniet moet doen.. ik ga uhm zetten op me heup/beuk.. dus net naast dat botje .. ze zeggen dat als ik zwanger zou worden die tattoo uitrekt .. nJj.. ik heb dan weer zoiets vna dat zien we dan wel .. ik vin het nu mooi .. en heb nu misschien nog het figuur ervoor .. later zul je het alleen zien als ik in me badpak loop .. dat is dus mijn mening..
het is ieder voorzich.. vin het van sommige mensen alleen jammer dat mensen het meteen allemaal heel groots willen .. b.v mijn nicht die is nu 17 maar toen ze 15 was heeft ze stiekem.. door vrienden met naald en inkt een stuk of 6 tattoo's laten zetten en dan op plekken waar je later spijt van zult krijgen .. (schouderbladen met namen van d'r vrienden , op d'r bovenarm heel groot haar eigen naam met duivelsoren .. )

met dit probeer ik je duidelijk te maken dat je er goed over na moet denken en niet sjomaar moet denken van ik wil er 1 en dan ook zo snel mogelijk .. dit is voor je hele leven dus denk erover na..
dan is tiej uiteindelijk veel mooier... en zal je er minder snel spijt vna krijgen denk ik dan ..
Oud 24-02-2004, 12:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan beter geen tattoo laten zetten op plaatsen in je lichaam waar een lymfeknoop voorkomt bijv. in je oksel en in je lies. De kans bestaat dan namelijk dat de inkt in je lymfestelsel terechtkomt en door je lichaam gaat zwerven en dat lijkt me niet de bedoeling.
Oud 24-02-2004, 12:10
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Eh nee dat lijkt me niet echt fijn , bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 14:58
Verwijderd
In je gezicht en hals of op je handen is ook geen goed idee, want dan daalt de kans dat je ooit nog werk krijgt drastisch .

En ja, als de huid uitgerekt wordt dan rekt de tatoeage inderdaad mee, dus als je kinderen wil is je buik ook niet zo'n goed idee. Op je billen en dijen kan een tattoo ook gaan uitrekken, omdat je op die plek het snelst aankomt (als je een meisje/vrouw bent dan, mannen komen het snelst aan op hun buik).
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:24
alwaysgood
alwaysgood is offline
je zou als de tattoo is uitgerekt, bijvoorbeeld door zwangerschap, de tattoo achteraf kunnen laten bijwerken zodat ie er weer gaaf uitziet.
Oud 24-02-2004, 20:48
Apomes
Apomes is offline
Ik ken iemand die een zon rond haar navel had, maar toen werd ze zwanger en nu is die zon precies de big bang geworden .
je kunt hem idd nog laten inkleuren!
je moet ook rekening houden met je werk later, zo mag je als leerkracht geen tattoo hebben op een plaats die een leerling kan zien...Onderarm, nek....
Oud 24-02-2004, 20:58
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Apomes schreef op 24-02-2004 @ 21:48:
zo mag je als leerkracht geen tattoo hebben op een plaats die een leerling kan zien...Onderarm, nek....
Dat verschilt echt per school daar zijn geen regels voor.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 24-02-2004 @ 21:58:
Dat verschilt echt per school daar zijn geen regels voor.
En als je lang haar hebt en lange mouwen draagt zijn je nek en onderarm niet zichbaar
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:16
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Het hangt ervan af eigenlijk, waar je beter gen tattoo kunt zetten ivm zwangerschap.

IK heb nu straie op me bovenbenen en als dat iets verder was geschoten, zat ie dwars door m'n tattoo.

Je kunt overal aankomen en straie kan ook overal komen.

Het veiligst om uitrekken etc te voorkomen is wachten tot na een zwangerschap.
Oud 26-02-2004, 23:51
Sander1982
Sander1982 is offline
Ik denk dat ze je dat bij de tattoo shop wel uit willen en kunnen leggen. Dat zal voor hun geen probleem zijn. Er goed over nadenken is natuurlijk het belangrijkst maar goed dat heb je al vaker gehoord en dat snap je zelf ook wel waarschijnlijk. Veel succes ermee i.i.g.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:26
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Sander1982 schreef op 27-02-2004 @ 00:51:
Ik denk dat ze je dat bij de tattoo shop wel uit willen en kunnen leggen. Dat zal voor hun geen probleem zijn. Er goed over nadenken is natuurlijk het belangrijkst maar goed dat heb je al vaker gehoord en dat snap je zelf ook wel waarschijnlijk. Veel succes ermee i.i.g.
Er goed over nadenken doe ik zeker wel ja!! iig bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten