Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Stil in bed blijven liggen omdat je anders weet dat het verkeerd gaat.Van te voren water drinken ja, maar dat vergeet je meestal als je knetterzat bent.Maar als ik niet te zat ben, savonds voor het slapen wat drinken en eten, lang uitslapen, een douche nemen en weer eten en drinken en dan is het meestal wel over, dat gare gevoel doe je egt weinig aan behalve intensief sporten ofzo.Eerder als ik moest voetballen ging het voetballen kut maar was ik daarna wel weer oke.
|
Verwijderd
|
veel water drinken 'savonds.. (duh!)
sommige mensen zeggen dat vitamine c helpt tegen een kater, vitamine c zorgt er in ieder geval voor dat 'slechte' stoffen als nicotine en alcohol sneller afgebroken worden............SOMMIGE MENSEN DUS! De dag erna veel koude drank met veel suiker drinken (cola, 7-up, whatever) Een douche helpt niet echt, maar je wordt er wel meer wakker van... ![]() niet doorzuipen, krijg je een dubbele kater de dag daarop......kater op kater voelt alsof iemand met een hamer op je hoofd heeft lopen rammen (zelf maar 1x gehad eigenlijk) wat ook helpt is gewoon wat gaan doen, dan gaat het vazelf over of heb je er minder last van. |
![]() |
|
- Wat de symptonen zijn
Duizelig, soms hoofdpijn, raar gevoel in maag. - Waardoor de kater is gekomen Alcohol. - Wat doe je eraan om er vanaf te komen Voor het slapen gaan veel water drinken, slapen met raam open (kan koppijn voorkomen) en als het even kan uitslapen. Volgende ochtend werkt een ontbijt met hamburgers, gebakken op het nog smeulende kampvuur het beste. Plus twee biertjes. Aspirine liever niet.
||
Citaat:
![]() hehe Dat is pas genieten
|
Voordat ik ga slapen, veeeel water drinken.
Als je wakker wordt een asperientje nemen en nog meer water drinken, ge kunt dan ook al wel wat eten, maar doe ik dan nog niet. Dan ga ik weer verder slapen. Als ik wakker word heb ik nergens meer last van, en dan ga ik wat ontbijten en het liefst een gebakken ei. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij zijn je katers zo erg dat je niet eens doorhebt dat je last van een kater hebt ![]() |
![]() |
|
Bij mij helpt lang uitslapen (2 t/m 5 uur s'middags) niet echt. Dan heb ik alleen echt hoofdpijn als de tyfus, kappen dat is echt serieus erg soms.
Beter is voor mij de kater niet volledig uitslapen en gewoon te vroeg iets gaan doen, zodat ik de hele dag wel slaperig ben, maar meestal minder hoofdpijn en s'avonds zo moe als de tering zodat ik gewoon moet pitten. Beetje maf misschien, maar is tenminste een ander verhaal dan van bijna iedereen
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 10:16. |
![]() |
|
De antikaterpil natuurlijk
![]() |
![]() |
|
![]() |
Grönnens Laid
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad, Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad. Ain pronkjewail in golden raand Is Grönnen, Stad en Ommelaand; Ain pronkjewail in golden raand Is Stad en Ommelaand! Doar broest de zee, doar hoelt de wind, Doar soest 't aan diek en wad, Moar rustig waarkt en wuilt het volk, Het volk van Loug en Stad. Ain pronkjewail in golden raand Is Grönnen, Stad en Ommelaand; Ain pronkjewail in golden raand Is Stad en Ommelaand! Doar woont de dege degelkhaaid, De wille, vast as stoal, Doar vuilt het haart, de tonge sprekt, In richt- en slichte toal. Ain pronkjewail in golden raand Is Grönnen, Stad en Ommelaand; Ain pronkjewail in golden raand Is Stad en Ommelaand! uit volle borst dit zingen werkt altijd de trots die em dan vervult verdrijft ieder naar gevoel ![]() ![]() |
![]() |
|
- als je thuiskomt tijd nemen om al een tweetal liter water te drinken ( die dr dan ook al direct weer uit loopt)
- douchen voor je gaat slapen en je stinkende kleren niet op je kamer leggen - zeker geen pijnstillers nemen voor je gaat slapen -lekker slapen en je wekker op tijd zetten, van in je bed te blijven liggen word je alleen maar slechter -gezond ontbijten als je opstaat (fruit, brood, veel water!) - naar buiten gaan en een frisse neus halen -dnb muziekje opzetten en dansje doen ----> weg kater! en als dat niet lukt : kotsen, water drinken, kotsen , water drinken, iets gezonds eten en je benen omhoog leggen om niet flauw te vallen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals iedereen al opmerkte, water drinken voor het slapen, of beter nog, tussen de alcoholische consumpties door. Ik hou altijd als maat aan voor elke twee alcoholische consumpties 1 glas water. 's ochtends water drinken, paracetamol slikken en warme douche (vooral je hoofd goed onder de hete kraan, ik heb het idee dat dat de doorbloeding stimuleert). Als het bijzonder heftig uitvalt maak dan een wandeling of iets in de buitenlucht.
Kheb al met al zelden last van een kater zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die blijkt dus niet te werken stond vandaag in de krant het magische antwoord is: gewoon vaker veel drinken zodat je meer weerstand op kunt bouwen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het magische antwoord is: een/meerdere biertje(s) drinken wanneer je een kater hebt |
![]() |
||
Citaat:
nee, als je doet wat ik zeg heb je (vrijwel) nooit katers en hoef je dus de volgende dag ook geen bier te drinken wanneer je een kater hebt
||
Citaat:
ik zou nog een geintje met je uithalen...maarja... ook maar niet gedaan |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|