Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omzetten naar wav (zorg dat je minimaal 800MB vrij hebt). En dan branden met nero als audio cd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maareuhm.. Als je een audio cd hebt, en je wilt die weer fikkena sl audio cd, ben je wel erg gek dat je het om gaat zetten naar mp2.. Dit heeft meer geluidskwaliteitverlies dan wav (als wav uberhaupt wel verlies heeft) en het rippen kost ook nog eens tijd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eh allemaal downloaden kost me teveel tijd ja en ik heb de laatste tijd wel heel vaak dat ik liedjes download, met zo'n rotpiepje.. Maar niemand weet me nou uit te leggen hoe ik die liedjes erop krijg of wel?...
||
Verwijderd
|
Citaat:
wav is een muziek bestandsformaat.. Je moet zorgen dat het betreffende nummer omgezet worden in een wav file. Dit kan Winamp door bij de geavanceerde opties de output in te stellen als "File Writer".. De muziekbestand word dan tijdens het afspelen opgeslagen als wav bestand. Als je er genoeg hebt, brand je ze als audio cd... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een beetje moeite doen amg wel.. www.google.com en dan had je www.winamp.com wel gevonden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kazaa? ![]() Er zijn express verminkte mp3tjes in de verspreiding via kazaa ![]()
|
Als je een cd wil rippen, kan je verschillende programma's gebruiken. Je kan dus winamp, maar ook windac, dbpoweramp, enz.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hij gaf net die programma's om dat te doen.. Probeer eens eerst iets voordat je verder zeurt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee nee iemand anders heeft mij als de geniale oplossing verteld.. Gewoon branden bij windows media player.. jahaa!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En iemand anders hier had ook al Windows Media Player gezegd, maar goed.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|