Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, ik weet niet wat er tussen je moeder en jou gebeurd is, maar je had haar natuurlijk wel kunnen opzoeken. Ik denk dat die vriend niet helemaal ongelijk heeft en dat je dat zelf ook wel weet. Maar het hangt er ook heel erg vanaf op welke manier die vriend dat tegen jou gezegd heeft.
Over het geld: volgens mij moet je moeder je volgens de wet onderhouden, aangezien je nog minderjarig bent. De precieze regels weet ik niet, maar het lijkt me wel dat je moeder dat verplicht is. Bovendien, als er tussen jou en je moeder dingen zijn gebeurd waar je moeder spijt van heeft, kan het ook zijn dat ze haar schuldgevoel afkoopt door voor je te betalen. Dus zal ze daar niet zo snel mee stoppen. Succes! songeur
|
Als je haar echt wilt zeggen dat je geen contact meer met haar wilt... (bedenk goed wat je doet) ...Dan kan je misschien een brief schrijven, waarin je zet wat er allemaal gebeurd is en wat je daarvan vindt...
Maar toch... het is wel je moeder, bedenk goed wat je doet... Ik begrijp ok wel dat niet iedereen dezelfde relatie heeft met zn moeder (ik heb btw wel een goede relatie) maar bedenk ook dat je er maar 1 hebt.... Je hoeft ook niet allerbeste vriendinnen of vrienden te zijn en ook niet verplicht 1 keer per week op visite te gaan, maar probeer vrede te sluiten, of een ruzie uit te praten en zeggen dat je niet meer met dr om wilt gaan ofzo... Dit klonk waarschijnlijk supervaag, maar ik heb mn best gedaan!! Succes iig!! veel liefs, steefjuh
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn vader is een slachtoffer, contact verbreken? annoniem9648 | 3 | 16-03-2015 23:13 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mijn moeder xwebelieve | 5 | 17-07-2012 04:22 | |
Psychologie |
Eenzaam gevoel door vertrek van mijn moeder Mariposa | 5 | 12-11-2005 13:31 | |
Psychologie |
m'n moeder smilegirl | 18 | 24-10-2002 15:50 | |
Liefde & Relatie |
relatie met je ouders na scheiding heavinly | 10 | 02-10-2002 16:17 |