Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Oke, ik heb er ff wat werk van gemaakt ![]() [*]1: Die lijn loopt niet evenwijdig met de boven- en onderliggende lijnen. Hoewel de romp misschien wat afbuigt, is deze lijn toch wat té krom. (Waar de romp wordt "afgesneden" ziet er ook een beetje vreemd uit.)[*]2: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou, ik hoop dat ik je niet in de grond heb gestampt, ik bedoel het allemaal positief. ![]() ![]() ![]() Als ik een van die examinatoren(vaag woord eigenlijk, examinatoren ![]() ![]() ![]() ------------------ Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge [Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (13-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (13-02-2002).]
||
Citaat:
En je bent perfectionistisch zeg je.. volgens mij kan ik wel een beetje voorstellen wat voor tekenstijl jij hebt.. maar zo werk ik niet, een tekening moet niet bestaan uit allemaal nette lijntjes en shit, maar meer een beetje ruig, dan gaat het pas leven, dan worden oppervlakken en objecten pas interessant om naar te kijken. En wat ik ook vind, is dat jij zegt dat het 'fouten' zijn.. alsof die punten per definitie fout zijn.. alleen vind je ook niet dat je een post als de jouwe moet baseren op je eigen mening, en niet brengen alsof het feiten zijn ? Je moet altijd subjectief blijven.. dus altijd 'Ik vind' gebruiken. Verder waardeer ik je kritiek, daar kan ik heel gerust tegen, alleen de manier waarop iemand dat brengt kan mij erg storen.. En.. laat jij ook eens wat tekenwerk zien dan ? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oja, hier is een tekening van mij. En hier ook. ![]() [edit]Wat UBB-foutjes...[/edit]
|
DAT is het nou juist
![]() ![]() Ik wilde een idyllisch, stereotype onderwaterscene neerzetten.. Ik vind zelf dat me dat gelukt is, en aan jullie reacties te zien, klopt dat ![]() En kom nu niet aan met 'ja dat zeg je nu wel', ik had het ff bij mijn 1e post moeten melden.
||
Citaat:
Enne, die tekeningen.. je was toch zo perfectionistisch ? :/
||
Citaat:
En daar komt bij dat ik weinig tijd had.. zoals ik al zei..
|
![]() |
|
Laatste post..
Ik zie dat mijn tekening niet bepaald word gewaardeerd.. ofzo.. En dat sommige dingen gedetailleerder moeten volgens jullie.. maar hou even in je achterhoofd dat het op een bepaalde stijl is getekent.. Laat eens zien wat jullie kunnen dan.. gaan we die ook even kritisch bekijken, ok ? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind um nie bijster origineel, en het is eerder een tekening (niet qua inkleuring dan) van een lagere schoolkind dan een 17-jarige...
je had er iets origineels van kunnen maken, al geef ik wel toe dat het een opdracht is die tot niet veel verbeelding spreekt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoals ik eerder zei: een stereotype onderwaterscene..
||
![]() |
Citaat:
kuzziezz marieke
||
![]() |
Citaat:
ooh jah, dan heb je ook zekers les van mijn neef?? minze leistra?? ik wou me eerst ook aanmelden bij die school, maar ik tog maar niet, ik wil graag naar deltion, omdat ik daar alleen maar tekenen heb, en niet van alles en nog wat... (dat wil ik namelijk niet). kuzziezzzzz marieke
||
Citaat:
Dan moet je idd absoluut niet naar het Cibap gaan.. En nee, ik heb geen les van je neef ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kan aan mij liggen hoor ![]() Maar deze tekening verschafte je dus toegang op het cibap (ofzowiets?) Wat moest je nog meer doen? (wil ook graag naar toe ooit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|