Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 23:17
p-chez
p-chez is offline
Heb ff de tekening van mijn toelatingsexamen voor school ingescanned.. is dus uit 2001 ipv 2002 (wat er onder staat, vergiste me in jaar.. gewoonte om 2002 te scrijven )

De opdracht was om een onderwater scene weer te geven..

Wat do you think of it ?
Oud 12-02-2002, 23:23
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind m heel vet doe je een grafische opleiding? en ben je aangenomen hiermee?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 00:04
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
ik vind m heel vet doe je een grafische opleiding? en ben je aangenomen hiermee?

Hehe, thnx..
Ja ik doe Reclam, Presentatie & Communicatie in Zwolle
En ja, dit was een onderdeel van het toelatingsexamen, en ik ben toegelaten

Oud 13-02-2002, 08:00
Drizzt
Drizzt is offline
Vet mooi!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:04
psilo
psilo is offline
wreed
Oud 13-02-2002, 09:38
GeritoDM
GeritoDM is offline

Oke, ik heb er ff wat werk van gemaakt en wat minpuntjes uit je tekening gehaald.

[*]1: Die lijn loopt niet evenwijdig met de boven- en onderliggende lijnen. Hoewel de romp misschien wat afbuigt, is deze lijn toch wat té krom. (Waar de romp wordt "afgesneden" ziet er ook een beetje vreemd uit.)[*]2: Die vissen zijn wel een beetje standaard, vind je niet? Nou goed, vind ik iig wel, ze zien er niet echt realistisch uit (staartje lijfje oogje --> waar zijn de schubben?) en er zijn af en toe wat zwabberige lijnen.[*]3: Is dat een staart van een haai? Toch wel een beetje vreemd, deze staart zit bijna diagonaal aan zijn lijf vast. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe een haaienstaart er wél uitziet, maar dit klopt niet helemaal. Mogen iig wel wat scherpere lijnen, niet zo afgerond. [*]4 en 6: Tja, het ís een onderzeeplant oid, maar die "bladeren" aan de bovenkant, die lijken wel uit één stuk te bestaan, ipv losse bladeren. Het doet ook wat rommelig en slordig aan, kan best wat scherper en precieser. (schrijf je dat zo?:confused [*]5: Au, ben ik even blij dat ik die vis niet ben. Wat heeft ie joh? De baard in de keel? Beetje vreemde bobbel iig.[*]7: De palen die ik zie, zijn bijna altijd recht, en zit er niet zo'n bolling aan de zijkant... Tis ongeveer eenzelfde fout als bij de vis van nr.5. Er zit gewoon een gekke bolling. Oja, de bovenkant van de paal, dat vlak, dat zit een beetje scheef ten opzichte van de paal. Misschien was dat je bedoeling, maar in mijn ogen ziet het er vreemd uit. [*]8: Mmm... dit is niet zo'n bijster slechte fout, maar die bladeren zijn wat onregelmatig. Dan is ie weer dik, dan komt er weer een dunne plek en wordt ie vervolgens weer dik. Dat kan opzich best, maar dan moet je wat met die schaduwen spelen zodat het blaadje kronkelt.

Nou, ik hoop dat ik je niet in de grond heb gestampt, ik bedoel het allemaal positief. Ik vind het echt een mooie tekening, maarja, dr zitten wel wat foutjes in. En daar kan ik niet zo goed tegen. ( ik = perfectionistisch wat betreft tekeningen ed )

Als ik een van die examinatoren(vaag woord eigenlijk, examinatoren ) was, had ik je ook wel toegelaten.

------------------
Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge

[Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (13-02-2002).]

[Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (13-02-2002).]
Oud 13-02-2002, 10:00
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik vinnum mooi! Haha persoontje hier boven mij ziet al die dingen, echt knap,ik zie dat echt niet. Ev kritiek is om van te leren toch? Het geheel is positief dus .
Oud 13-02-2002, 11:53
aquafemme
aquafemme is offline
Ik vindt hem in Zwolle? is dat een kunstacademie?

ik ben bezig met de toelating in Utrecht!
Oud 13-02-2002, 13:39
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

Oke, ik heb er ff wat werk van gemaakt en wat minpuntjes uit je tekening gehaald.

[*]1: Die lijn loopt niet evenwijdig met de boven- en onderliggende lijnen. Hoewel de romp misschien wat afbuigt, is deze lijn toch wat té krom. (Waar de romp wordt "afgesneden" ziet er ook een beetje vreemd uit.)

>> Ja, eh ik die die tekening in 2 dagen gemaakt, dus vrij snel..

[*]2: Die vissen zijn wel een beetje standaard, vind je niet? Nou goed, vind ik iig wel, ze zien er niet echt realistisch uit (staartje lijfje oogje --> waar zijn de schubben?) en er zijn af en toe wat zwabberige lijnen.

>> Zie mijn vorige antwoord.. ik heb die tekening mad snel gemaakt, dus geen zin/tijd om die visjes helemaal inclusief schubben te gaan tekening.. en dat is ook niet belangrijk.. want.. ook jij ziet dat het vissen zijn.. en dan nog, je hebt bij circel 2 de visjes op de achtergrond omcirkelt.. ik weet niet of jij tekenen hebt gehad/hebt, maar dan hoor je te weten dat je dingen op de achtergrond/in de verte niet gedetailleert teken, dit omdat het de ruimtesuggestie versterkt..
[*]3: Is dat een staart van een haai? Toch wel een beetje vreemd, deze staart zit bijna diagonaal aan zijn lijf vast. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe een haaienstaart er wél uitziet, maar dit klopt niet helemaal. Mogen iig wel wat scherpere lijnen, niet zo afgerond.

>> Je weet niet hoe de staart van een haai eruit ziet, maar toch is deze volgens jou verkeerd.. beetje tegenstrijdig.. maareh, ook jij zag dat het een haai was, nou ?
[*]4 en 6: Tja, het ís een onderzeeplant oid, maar die "bladeren" aan de bovenkant, die lijken wel uit één stuk te bestaan, ipv losse bladeren. Het doet ook wat rommelig en slordig aan, kan best wat scherper en precieser. (schrijf je dat zo?:confused

>> Ik heb die dingen 'nagetekent' ofwel eerst gekeken hoe die eruit zien, en dat zijn geen bladeren.. maar meer een soort sliertjes.. en het is niet mooi (en onnodig) om allemaal potloodlijntjes neer te gaan zetten als die sliertjes.. En het is de stijl waarin ik heb het getekent..
[*]5: Au, ben ik even blij dat ik die vis niet ben. Wat heeft ie joh? De baard in de keel? Beetje vreemde bobbel iig.

>> Tsja, ik heb geen robotarm die lijnen kan zetten alsof ie nooit fouten maakt..
[*]7: De palen die ik zie, zijn bijna altijd recht, en zit er niet zo'n bolling aan dezijkant... Tis ongeveer eenzelfde fout als bij de vis van nr.5. Er zit gewoon een gekke bolling. Oja, de bovenkant van de paal, dat vlak, dat zit een beetje scheef ten opzichte van de paal. Misschien was dat je bedoeling, maar in mijn ogen ziet het er vreemd uit.

>> Ten 1e.. weet jij hoe lang die paal wel niet onder water heeft gelegen ? Dat ding is zo verrot en verropt als de tering.. en dus zo scheef en weetik wat allemaal van hier tot tokyo..
Ten 2e, is er maar een paal, en nee, geen bolling, omdat het geen ronde paal is.

[*]8: Mmm... dit is niet zo'n bijster slechte fout, maar die bladeren zijn wat onregelmatig. Dan is ie weer dik, dan komt er weer een dunne plek en wordt ie vervolgens weer dik. Dat kan opzich best, maar dan moet je wat met die schaduwen spelen zodat het blaadje kronkelt.

>> Het is een plant, en dan zelfs een zeeplant.. denk je dat die regelmatig zijn.. ?

Nou, ik hoop dat ik je niet in de grond heb gestampt, ik bedoel het allemaal positief. Ik vind het echt een mooie tekening, maarja, dr zitten wel wat foutjes in. En daar kan ik niet zo goed tegen. ( ik = perfectionistisch wat betreft tekeningen ed )

Als ik een van die examinatoren(vaag woord eigenlijk, examinatoren ) was, had ik je ook wel toegelaten.

Zie mijn punten IN de quote in italic..
En je bent perfectionistisch zeg je.. volgens mij kan ik wel een beetje voorstellen wat voor tekenstijl jij hebt.. maar zo werk ik niet, een tekening moet niet bestaan uit allemaal nette lijntjes en shit, maar meer een beetje ruig, dan gaat het pas leven, dan worden oppervlakken en objecten pas interessant om naar te kijken.

En wat ik ook vind, is dat jij zegt dat het 'fouten' zijn.. alsof die punten per definitie fout zijn.. alleen vind je ook niet dat je een post als de jouwe moet baseren op je eigen mening, en niet brengen alsof het feiten zijn ?
Je moet altijd subjectief blijven.. dus altijd 'Ik vind' gebruiken.

Verder waardeer ik je kritiek, daar kan ik heel gerust tegen, alleen de manier waarop iemand dat brengt kan mij erg storen..

En.. laat jij ook eens wat tekenwerk zien dan ?
Oud 13-02-2002, 14:44
stroopwafel
stroopwafel is offline
wat je nou zegt is:
hij hoeft niet mooi/goed te zijn als je maar ziet wat het is
Oud 13-02-2002, 14:56
Remqo
Remqo is offline
Ik vind hem ook leuk geworden. En die kleine dingetjes die Gerito-Di-Mare gaf, daar heb ik gewoon overheen gekeken. Echt leuk gedaan en ik zou wel wat meer van je tekenwerk willen zien.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
vind m niet mooi sorry, veel te simpel en te standaard. maar nog gefeliciteerd met je toelating
Oud 13-02-2002, 15:11
poepchinees
poepchinees is offline
[QUOTE]aquafemme schreef:
[B]Ik vindt hem in Zwolle? is dat een kunstacademie?

ja, wat is dat dan voor'n opleiding? HBO?

[Dit bericht is aangepast door poepchinees (13-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:37
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
p-chez schreef iets over mijn kritiek:
[*]1: Ja, eh ik die die tekening in 2 dagen gemaakt, dus vrij snel...

Okok, maar dan is het nog wel fout. Onee, dan vind ik het nog wel fout.
[*]2: Zie mijn vorige antwoord.. ik heb die tekening mad snel gemaakt, dus geen zin/tijd om die visjes helemaal inclusief schubben te gaan tekening.. en dat is ook niet belangrijk.. want.. ook jij ziet dat het vissen zijn.. en dan nog, je hebt bij circel 2 de visjes op de achtergrond omcirkelt.. ik weet niet of jij tekenen hebt gehad/hebt, maar dan hoor je te weten dat je dingen op de achtergrond/in de verte niet gedetailleert teken, dit omdat het de ruimtesuggestie versterkt..

Nee, ik heb geen tekenen jammer genoeg... ben maar amateurtje
Kijk, als ik een mannetje teken als een streepje met vier harken draan en een rondje met twee stipjes dr bovenop zie jij ook wel dat een mannetje is... maar dan klopt het niet met de werkelijkheid... Dát is mijn punt, je ziet wel dat het vissen zijn, maar in werkelijkheid zien ze dr niet zo uit.

[*]3: Je weet niet hoe de staart van een haai eruit ziet, maar toch is deze volgens jou verkeerd.. beetje tegenstrijdig.. maareh, ook jij zag dat het een haai was, nou?

Zie mijn comment bij 2... Enne, ik kan nog wel zien dat die staart niet met de werkelijkheid klopt, en tegelijk niet precies[/i] weten hoe zo'n staart er in de werkelijkheid wél uitziet.[/i]
[*] Ik heb die dingen 'nagetekent' ofwel eerst gekeken hoe die eruit zien, en dat zijn geen bladeren.. maar meer een soort sliertjes.. en het is niet mooi (en onnodig) om allemaal potloodlijntjes neer te gaan zetten als die sliertjes.. En het is de stijl waarin ik heb het getekent...

Oke, heb jij een punt.
[*]5: Tsja, ik heb geen robotarm die lijnen kan zetten alsof ie nooit fouten maakt...

Nee, als ik over elk uitgeschoten lijntje zou zeuren had ik nog wel wat meer cirkeltjes neergezet. Maar deze is toch wel errug raar. Deze had je ook zo kunnen verbeteren.
[*]7: Ten 1e.. weet jij hoe lang die paal wel niet onder water heeft gelegen ? Dat ding is zo verrot en verropt als de tering.. en dus zo scheef en weetik wat allemaal van hier tot tokyo..
Ten 2e, is er maar een paal, en nee, geen bolling, omdat het geen ronde paal is.

[i]Ten 1e: nee jij? (Wat heeft dat te maken met een bolling in een stuk hout?)
Ten 2e: zei ik dat er meerdere palen waren? Ik heb iig nog nooit zó'n paal gezien. Wel es eentje met een halfafgebroken stuk hout, maar dat was ook recht... Nouja, als jij een bolling in je paal wil, best hoor, ga je gang
[*]8: Het is een plant, en dan zelfs een zeeplant.. denk je dat die regelmatig zijn.. ?

Nee, maar ze zijn wel logisch opgebouwd, in de zin van: ze gaan van dik naar dun, of omgekeerd, maar niet van dik naar dun naar dik naar dun enz. (en dan ook onregelmatig en niet in een vaste volgorde)

Nog eens:

Zie mijn punten IN de quote in italic..
En je bent perfectionistisch zeg je.. volgens mij kan ik wel een beetje voorstellen wat voor tekenstijl jij hebt.. maar zo werk ik niet, een tekening moet niet bestaan uit allemaal nette lijntjes en shit, maar meer een beetje ruig, dan gaat het pas leven, dan worden oppervlakken en objecten pas interessant om naar te kijken.

En wat ik ook vind, is dat jij zegt dat het 'fouten' zijn.. alsof die punten per definitie fout zijn.. alleen vind je ook niet dat je een post als de jouwe moet baseren op je eigen mening, en niet brengen alsof het feiten zijn ?
Je moet altijd subjectief blijven.. dus altijd 'Ik vind' gebruiken.

Verder waardeer ik je kritiek, daar kan ik heel gerust tegen, alleen de manier waarop iemand dat brengt kan mij erg storen..

En.. laat jij ook eens wat tekenwerk zien dan?

Ik bedoelde alles positief . Ik zag wat foutjes, nl. dingen die niet overeenkomen met de werkelijkheid. En aangezien dit een realistische tekening is, zijn dat foutjes. Misschien had ik alles wat "subjectiever" moeten neerzetten, maar goed, dat heb ik niet gedaan, bij deze mijn excuses als het wat ruw oid is overgekomen.
Oja, hier is een tekening van mij. En hier ook. (Verder heb ik nog niet zoveel tekeningen op i-net staan...)

[edit]Wat UBB-foutjes...[/edit]
Oud 13-02-2002, 15:55
drama
drama is offline
wel mooi, maar niet zo boeiend.
Oud 13-02-2002, 17:10
tampaszta
tampaszta is offline
Op zich best mooi gedaan, maar ik vind het erg onorigineel. Dit lijkt mij te voordehandliggend (één woord?) wanneer je een onderwateropdracht krijgt.
Oud 13-02-2002, 18:10
Remqo
Remqo is offline
Zullen we samen voor kinderboekkies tekenen?

Ik vind jou tekening ook erg in een prentenboekkie passen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:22
ekki
ekki is offline
ik vinnum cool... zou het je niet zo snel nadoen!

gefeliciteerd met je toelating!
Oud 13-02-2002, 19:47
Moederbord
Moederbord is offline
toelating-sex? da zou ik ook wel willen hebben
Oud 13-02-2002, 19:58
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Moederbord schreef:
toelating-sex? da zou ik ook wel willen hebben
frustratie

maarre gerito zeurt teveel :]

tis goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:09
Aurora
Aurora is offline
Hij is wel mooiig ja, maar ik weet niet..een beetje simpel ofzow. Gefeliciteerd iig met je toelating
Oud 13-02-2002, 22:42
p-chez
p-chez is offline
DAT is het nou juist dat 'standaard' heb ik expres gedaan
Ik wilde een idyllisch, stereotype onderwaterscene neerzetten..

Ik vind zelf dat me dat gelukt is, en aan jullie reacties te zien, klopt dat

En kom nu niet aan met 'ja dat zeg je nu wel', ik had het ff bij mijn 1e post moeten melden.
Oud 13-02-2002, 22:43
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
GRRR schreef:
frustratie

maarre gerito zeurt teveel :]

tis goed genoeg
juh, agreed.

Oud 13-02-2002, 22:44
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
Ik bedoelde alles positief . Ik zag wat foutjes, nl. dingen die niet overeenkomen met de werkelijkheid. En aangezien dit een realistische tekening is, zijn dat foutjes. Misschien had ik alles wat "subjectiever" moeten neerzetten, maar goed, dat heb ik niet gedaan, bij deze mijn excuses als het wat ruw oid is overgekomen.
Oja, hier is een tekening van mij. En hier ook. (Verder heb ik nog niet zoveel tekeningen op i-net staan...)

[edit]Wat UBB-foutjes...[/edit]

Ik begrijp ook wel dat je het goed bedoelde, alleen wat ik wilde zeggen is.. dat je zo geen feedback geeft aan een persoon..

Enne, die tekeningen.. je was toch zo perfectionistisch ? :/
Oud 13-02-2002, 22:45
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
wat je nou zegt is:
hij hoeft niet mooi/goed te zijn als je maar ziet wat het is

Nee, wat is bedoel is, dat ik die visjes gewoon niet gedetailleerd heb gemaakt, ik vind het niet nodig.
En daar komt bij dat ik weinig tijd had.. zoals ik al zei..
Oud 13-02-2002, 22:49
p-chez
p-chez is offline
Laatste post..

Ik zie dat mijn tekening niet bepaald word gewaardeerd.. ofzo..

En dat sommige dingen gedetailleerder moeten volgens jullie..
maar hou even in je achterhoofd dat het op een bepaalde stijl is getekent..

Laat eens zien wat jullie kunnen dan.. gaan we die ook even kritisch bekijken, ok ?
Oud 13-02-2002, 22:52
Remqo
Remqo is offline
Ik waardeer je tekeningen wel, gewoon leuk gedaan!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 07:36
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Draakiej schreef:
Ik waardeer je tekeningen wel, gewoon leuk gedaan!
Hehe, ok
Oud 14-02-2002, 13:15
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Laatste post..

Ik zie dat mijn tekening niet bepaald word gewaardeerd.. ofzo..

dat zeg ik niet
Laat eens zien wat jullie kunnen dan.. gaan we die ook even kritisch bekijken, ok ?
ik kan niet tekenen
Oud 14-02-2002, 15:50
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
ik vind um nie bijster origineel, en het is eerder een tekening (niet qua inkleuring dan) van een lagere schoolkind dan een 17-jarige...
je had er iets origineels van kunnen maken, al geef ik wel toe dat het een opdracht is die tot niet veel verbeelding spreekt
Oud 14-02-2002, 16:18
Nanaki
Nanaki is offline
ik vind het zoon kapitein koek tekening en hijs koel alleen die haai klopt nie helemaal ;P verder errug mooi
Oud 14-02-2002, 20:59
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Hehe, thnx..
Ja ik doe Reclam, Presentatie & Communicatie in Zwolle
En ja, dit was een onderdeel van het toelatingsexamen, en ik ben toegelaten

Deltion College ?
Oud 14-02-2002, 21:14
Verwijderd
je tekent me toch iets te schematisch vind ik maar hij is wel mooi
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:20
Verwijderd
Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen

Supermooi!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:32
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Deltion College ?

Cibap

Oud 14-02-2002, 22:33
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
je tekent me toch iets te schematisch vind ik maar hij is wel mooi

schematisch ? :> ik heb zelfs de fucking nerven in het hout getekent man.. schematisch ?? :/
Oud 14-02-2002, 23:54
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
p-chez schreef:
schematisch ? :> ik heb zelfs de fucking nerven in het hout getekent man.. schematisch ?? :/

ik denk dat ze bedoelt dat je alles plaatst waar je zou verwachten waar het geplaatst word in een tekening... snap?
Oud 15-02-2002, 10:23
Not for Sale
Not for Sale is offline
errug mooi maar errug weinig fantasie...
Oud 15-02-2002, 12:20
Herbz
Herbz is offline
Yo P-chez, ken je Jeroen Groen misschien van je school? Je pic is wel vet, alleen had ik meer aandacht aan de vissen besteed. Keep up the good work.
Oud 15-02-2002, 16:29
KazzZ
KazzZ is offline
leuk maar mocht wel wat meer donkere schaduwen.
Oud 15-02-2002, 20:05
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef:
ik denk dat ze bedoelt dat je alles plaatst waar je zou verwachten waar het geplaatst word in een tekening... snap?
uhhuh.. ben blij dat jullie DAT iig zien.. aangezien dat namelijk mijn bedoeling was..

Zoals ik eerder zei: een stereotype onderwaterscene..

Oud 15-02-2002, 20:07
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Herbz schreef:
Yo P-chez, ken je Jeroen Groen misschien van je school?
Nee

en about the good work.. ik zal wel moeten.. :/
Oud 17-02-2002, 20:20
vogeltje
vogeltje is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Ik vindt hem in Zwolle? is dat een kunstacademie?

ik ben bezig met de toelating in Utrecht!
welke school zit je nu dan? in zwolle op het deltion of cibap?? ik zit nu in de 4e klas en ga dan naar detlion namelijk! (als ik jou zow hoor zit je op cibap? heb ik dat goed?)

kuzziezz marieke

Oud 18-02-2002, 00:41
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
vogeltje schreef:
welke school zit je nu dan? in zwolle op het deltion of cibap?? ik zit nu in de 4e klas en ga dan naar detlion namelijk! (als ik jou zow hoor zit je op cibap? heb ik dat goed?)

kuzziezz marieke

Ja, ik zit op het Cibap

Oud 18-02-2002, 10:41
vogeltje
vogeltje is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Ja, ik zit op het Cibap

ooh jah, dan heb je ook zekers les van mijn neef?? minze leistra?? ik wou me eerst ook aanmelden bij die school, maar ik tog maar niet, ik wil graag naar deltion, omdat ik daar alleen maar tekenen heb, en niet van alles en nog wat... (dat wil ik namelijk niet).

kuzziezzzzz marieke

Oud 18-02-2002, 14:40
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
vogeltje schreef:

ooh jah, dan heb je ook zekers les van mijn neef?? minze leistra?? ik wou me eerst ook aanmelden bij die school, maar ik tog maar niet, ik wil graag naar deltion, omdat ik daar alleen maar tekenen heb, en niet van alles en nog wat... (dat wil ik namelijk niet).

kuzziezzzzz marieke

Dan moet je idd absoluut niet naar het Cibap gaan..
En nee, ik heb geen les van je neef

Oud 18-02-2002, 14:59
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef:
ik denk dat -->ZE<-- bedoelt dat je alles plaatst waar je zou verwachten waar het geplaatst word in een tekening... snap?
Dat zal die leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 14:59
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Btw.. mooiiiee tekening
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 03:15
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
Btw.. mooiiiee tekening

Thnx!

Oud 19-02-2002, 11:14
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef:

Het is alsof je meteen bent begonnen met contouren, en dan in een harde lijn. Met één soort potlood. Schetsen overgeslagen.

Maar kan aan mij liggen hoor

Maar deze tekening verschafte je dus toegang op het cibap (ofzowiets?) Wat moest je nog meer doen? (wil ook graag naar toe ooit )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten