![]() |
|
Verwijderd
|
New England 1953. Katherine Watson (Julia Roberts) gaat geschiedenisles geven op de meisjesschool Wellesley College. Ze heeft het idee dat haar leerlingen – de beste en slimste meisjes van het land - goed gebruik maken van de kansen die zij krijgen aangeboden. Maar al snel blijkt dat zij een verlovingsring aan de vinger belangrijker vinden dan een goed afgeronde opleiding. In haar strijd om de meisjes aan te moedigen om voor zichzelf te denken schopt Katherine tegen de schenen van de conservatieve schoolleiding. De meisjes raken geinspireerd door haar woorden, maar of dat genoeg is om het maatschappelijke denken te veranderen?
Vrouwenrollen te over in 'Mona Lisa Smile'. Veterane Julia Roberts staat aan het hoofd van een cast vol jong talent zoals Kirsten Dunst ('Spider-Man') Julia Stiles ('Save the Last Dance') en Maggie Gyllenhaal ('Donnie Darko'). Het komische drama werd geregisseerd door Mike Newell, bekend van de romantische komedie 'Four Weddings and a Funeral' en de misdaadthriller 'Donnie Brasco'. © filmfocus.nl http://www.apple.com/trailers/sony_p...na_lisa_smile/ De 22e gaat ie in Premiere.. Ga er vrijdag heen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehehe ok, veel plezier als je de film gaat kijken. |
![]() |
|
ohw, das waar ook. Die staat al een tijdje op mijn pc. Helemaal vergeten
![]() ![]()
|
![]() |
ik vond em niet denderend, maar wel aardig
dat iedereen die film met Dead poets society vergelijkt slaat mi niet echt ergens op. de bijnaam "dead painters society" is wel grappig, maar er zit genoeg verschil tussen de films en Kirsten Dunst is natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Ik was naar Ladies Night gegaan, en dat betekende dus alleen maar dat de vrouwen naar binnen mogen voor 5 euro (ipv 8.60), ze een echte chick-flick laten zien, en je soms een beautypakketje krijgt (althans, kreeg ik laatst) die voor vrouwen gemaakt is. Ik had toen tijdens die film ook 2 mannen gespot ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic lijkt me dit een enorm slechte film, aangezien ik alle drie de dames hoofdrolspelers (Julia Roberts, Julia Stiles en Kirsten Dunst) gruwelijk irritant vind. de enige reden om te gaan kijken lijkt me Maggie Gyllenhaal, aangezien zij in secretary, en even in donnie darko vrij goed was. maar nee, ik hoor wel of ze 't goed gedaan heeft of niet, daar ga ik dus echt niet heen |
![]() |
|
Nou, ik heb em vanavond gezien en het is echt een super film hoor!!!
![]() Ja het is geen meesterwerk natuurlijk maar dat hoeft ook helemaal niet voor een leuke film. Sja....Julia Roberts is zoals ze altijd acteert. Opzich is ze ook niet zo'n veelzijdige actrice. Maar als je haar goed vind in wat ze doet dan vind je haar hier ook goed. Ik vind haar iig heel sterk en ze zet haar rol goed neer. Maar vooral Kirsten Dunst vind ik in deze film echt onwijs goed!. Ze speelt zo'n goeie bitch van het verhaal ![]() en ja...Maggie Gyllenhaal had ik sowieso wel van verwacht dat die het goed zou doen. De enige waar ik niet zo over te spreken was, is Julia Stiles. Ik ergerde mij niet aan haar hoor. Maar ze hadden zo honderd andere voor die rol kunnen vinden. Ze sprong er niet echt uit zeg maar. Het verhaal vindt ik een beetje te standaard. Het is daardoor wel zo'n film waar je makkelijk in komt maar ik had gehoopt dat het wat meer dan dat zou zijn. Desondanks is het een leuk geheel, een leuk thema en goed acteer werk. Misschien een heel klein beetje "over the top" met de happy ending maar ik heb ook nog 2 keer mijn tranen weg moeten vegen dus dan is het voor mij toch wel een teken dat ik genoten heb van de film. Al met al....zeker de moeite waard om een keer te kijken. Alleen vind ik dit persoonlijk meer een film die ik niet in de bios zou willen zien maar tegen de tijd dat ie te huur of te koop is gezellig met je vriend of vriendin, thuis op de bank.
||
![]() |
Citaat:
"spice girls the movie" dat is girl power, maar MLS valt heel erg mee
|
Ik heb hem vanmiddag gezien. Ik had hem beter verwacht, maar nog steeds niet slecht. Erg leuk zelfs. Alleen jammer dat Julia Stiles zo'n braaf personage speelde, zo ken ik haar helemaal niet. Kirsten Dunst & Maggie Gyllenhaal waren goed.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
newbie met een gedicht ;) Amowiel | 6 | 10-06-2005 15:55 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
A&N Meeting Februari Verwijderd | 500 | 18-02-2004 14:09 | |
Films, TV & Radio |
Texas chainsaw massacre (2003) The Crash Bash | 50 | 07-02-2004 17:00 | |
Films, TV & Radio |
op welke films verheug jij je in 2004 Ketjing | 79 | 14-01-2004 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mona Lisa AnTaRTiCa | 4 | 23-05-2002 17:04 |