Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is normaal ja, ik ken je situatie. Ergens onderbewust hoop je dat je ex eerst een tijd om je gaat huilen, en zijn/haar leventje dus even op standby komt te staan. Wat jouw ex doet, is meteen actie ondernemen, in plaats van zielig thuis te zitten met een romantische film en een pak tissues op schoot. En omdat ze juist heel ondernemend wordt, ben jij bang dat ze meteen alweer een nieuwe jongen ontmoet. En die kans is best groot. De kans is ook best groot dat ze een nieuwe jongen ontmoet, en er vrij snel een relatie onstaat. Dat kan. Maar the thing is: jij kunt er niets aan doen. Ze is nu vrij om te doen en laten wat ze wil, want jullie zitten niet meer aan elkaar 'vast'. Loslaten is altijd moeilijk, of jij nou degene bent geweest die het heeft uitgemaakt, of de ander. Maar je went er vanzelf aan, echt ![]()
|
ik dnek dat het heel normaal is. Ik heb dat ook gehad, maar werd vanzelf minder en nu doet het me niets meer (paar maanden terug). Het is echt een kwestie van wennen!!
|
Komt erg bekend voor, ik heb een maand een relatie met iemand gehad en het is nu bijna twee maanden uit. In heb begin dacht ik er nog zo over en als iemand veel voor je betekent heeft kun je die gene niet zo makkelijk uit je hoofd krijgen. Ik zal ook altijd een zwak voor hem blijven houden maar dat wilt niet zeggen dat ik nog verliefd op hem ben.
![]()
|
Een typisch geval van You don't know what you've got till it's gone.
Ik ken het. Het is vervelend. Je hebt noueenmaal veel met haar gedeeld en alles waarschijnlijk, en nu is dat allemaal weg. En dat is kut. Je houd altijd wel wat gevoelens voor haar waarschijnlijk. Figure out what you really want. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin verblijft tijdelijk bij haar ex - Hoe hiermee om te gaan? FT | 30 | 20-06-2007 23:27 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Loezzel | 35 | 28-05-2005 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie en feest met ex...hints of..? Gast | 11 | 22-05-2004 12:40 |