Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 19:04
Martijngr
Martijngr is offline
Hey

Ik wou even weten of het volgende normaal is..

Mijn vriendin, ik weet dat ze nog erg verliefd op me is en ik heb het daarom ook erg moeilijk gehad om het uit te maken.

Ik heb er afgelopen vrijdag een punt achter gezet. Opzich ving ze dit redelijk goed op..We zijn nog uit geweest, maar toen ze thuis kwam, vertelde ze me, heeft ze wel hoop gehuild.

Ze is vandaag wezen snowboarden en is nu zwemmen... Ik kreeg toen ik dat hoorde een soort van jaloers gevoel.. ik weet niet wat het was... echt n appart gevoel... Ik denk dat het erop neer kwam zoiets als.. "Ik hoop dat ze geen andere jongen ontmoet"

Want ik krijg wel n raar gevoel bij het idee ze eerdaags n jongen zoent... Dat zou ik niet echt kunnen waarderen en het zou me ook best wat doen...

Alvast bedankt

grtz, Martijn
Is dat normaal dat ik zo'n gevoel heb???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 19:06
Last Resort
Last Resort is offline
ik heb er nog geen ervaring mee gehad, maar ik kan me voorstellen van wel ja. Het is nog maar net uit, en misschien moet je gevoel daar nog even aan wennen.
Oud 24-02-2004, 19:52
Jeopardize
Jeopardize is offline
het zou ook niet tof zijn wanneer zulke dingen je niets zouden doen, dan was je toch wel een beetje laat met dat dumpen.
Oud 24-02-2004, 20:11
Verwijderd
Dit hoor je wel vaker, en dat is denk ik ook wel gezond. Het is immers wel iemand waar je een speciale tijd mee hebt gehad (neem ik dan maar even aan), een vriendin is dan ook meer dan zomaar een vriendin. Dus logisch dat het je wat doet.

Je zal er wel over nagedacht hebben voordat je het uit maakte, dus waarschijnlijk is dat wel het beste. Ik denk dat dat jaloerse gevoel vanzelf wel minder word. Je moet haar wel vrij laten, en niet dingen verbieden ofzo, zij mag ook gewoon verder met haar leventje .

Ik denk dat het wel went. Een vriendin van mij kon er ook niet tegen toen haar exvriendje met een ander meisje omging en er iets mee kreeg, maar ja nu ze er eenmaal aan gewend is vindt ze het wel leuk voor hem!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:06
Martijngr
Martijngr is offline
okay blij baar is het goed/gezond..

Maar toch raar vine je niet... Je zou eerder denken over is over... Pasta.

Echt heel raar vind ik het. Sommige momenten dan wil ik haar weer terug en het andere moment ben ik blij dat het uit is.

Echt zo stom, vinden jullie ook niet?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:12
juno
juno is offline
Als je nog zoveel voelt, waarom heb je het dan uitgemaakt inplaats van je schouders eronder te zetten?

In het kader van deze is het toch niet, weg ermee, op naar de volgende? Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:51
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
juno schreef op 24-02-2004 @ 23:12:
Als je nog zoveel voelt, waarom heb je het dan uitgemaakt inplaats van je schouders eronder te zetten?

In het kader van deze is het toch niet, weg ermee, op naar de volgende? Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Omdat ik er wel het gevoel erbij heb dat ik de goede keus heb gemaakt.. Daarom.

En van ziezo dat was dat, nu de volgende, zo zit ik niet in elkaar... Zal nog wel poosje duren voordat ik weer aan wat nieuws begin
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:00
Sade
Sade is offline
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 24-02-2004 @ 23:06:
Maar toch raar vine je niet... Je zou eerder denken over is over... Pasta.
Het gezegde is 'Basta', niet Pasta

En het is normaal ja, ik ken je situatie. Ergens onderbewust hoop je dat je ex eerst een tijd om je gaat huilen, en zijn/haar leventje dus even op standby komt te staan. Wat jouw ex doet, is meteen actie ondernemen, in plaats van zielig thuis te zitten met een romantische film en een pak tissues op schoot.
En omdat ze juist heel ondernemend wordt, ben jij bang dat ze meteen alweer een nieuwe jongen ontmoet. En die kans is best groot. De kans is ook best groot dat ze een nieuwe jongen ontmoet, en er vrij snel een relatie onstaat.

Dat kan. Maar the thing is: jij kunt er niets aan doen. Ze is nu vrij om te doen en laten wat ze wil, want jullie zitten niet meer aan elkaar 'vast'. Loslaten is altijd moeilijk, of jij nou degene bent geweest die het heeft uitgemaakt, of de ander. Maar je went er vanzelf aan, echt
Oud 25-02-2004, 10:47
ilse
ilse is offline
ik dnek dat het heel normaal is. Ik heb dat ook gehad, maar werd vanzelf minder en nu doet het me niets meer (paar maanden terug). Het is echt een kwestie van wennen!!
Oud 25-02-2004, 11:04
beija_flor
beija_flor is offline
Komt erg bekend voor, ik heb een maand een relatie met iemand gehad en het is nu bijna twee maanden uit. In heb begin dacht ik er nog zo over en als iemand veel voor je betekent heeft kun je die gene niet zo makkelijk uit je hoofd krijgen. Ik zal ook altijd een zwak voor hem blijven houden maar dat wilt niet zeggen dat ik nog verliefd op hem ben.
Oud 25-02-2004, 11:10
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Een typisch geval van You don't know what you've got till it's gone.

Ik ken het. Het is vervelend. Je hebt noueenmaal veel met haar gedeeld en alles waarschijnlijk, en nu is dat allemaal weg. En dat is kut. Je houd altijd wel wat gevoelens voor haar waarschijnlijk.

Figure out what you really want.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:41
Qimm
Qimm is offline
vrij normaal hoop ik, ander ben ik ook een freak
Reageren

Regels voor berichten