Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja klopt, da's die ongelooflijk lelijke jas.
Maar hoezo, je hebt em in de winkel gezien, maar toen niet gekocht? Onbetaalbaar (tis Gsus, nogal begrijpelijk).. Ik wist niet dat Gsus trouwens aan XL deed.. Ik heb ook meestal L of XL maar Gsus-maatjes kan ik eigelijk nooit vinden. Hoe dan ook, ik heb dus geen groene jas. Sorry. ![]()
|
![]() |
![]() Deze bedoel je, maar dan de damesversie? Ik kan je er niet aan helpen... Misschien op Marktplaats of Ebay? Trouwens, bij Montana in Sneek heb ik hem in de uitverkoop twee weken geleden gezien. Géén idee welke maten ze nog hadden, misschien moet je ze even bellen...
||
Citaat:
En afgelopen weekend liep ik er toevallig tegenaan. Normaal was ie 165 euro, en nu 50 euro in de uitverkoop. Helaas hadden ze mijn maat niet meer ![]() Dus nu zoek ik winkels of mensen die de jas hebben.
|
![]() |
Ik heb even een lijstje gemaakt met winkels waar ze 'm eventueel zouden kunnen hebben:
Montana Fashion Nieuwestad 20 8911CS Leeuwarden Tel: 058 2132220 Montana Fashion Jousterkd 1a 8601BN Sneek Tel: 0515 424409 Project 43 Grote Markt 43 9711LW Groningen Tel: 050-3144358 Fifty Six Naauw 9/11 8911HW Leeuwarden Tel: 058-2160017 Ik weet zeker dat ze 'm bij de beide Montana's laatst nog hadden, maar de maat weet ik niet. Veel succes!
||
Citaat:
||
Citaat:
Een L zal ik in ieder geval niet meer vinden (de jas viel ook klein uit én was populair). Mocht iemand toch nog een adresje hebben of de jas zelf weg willen doen: lemme know ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb de hoop al opgegeven om die jas nog ooit in een winkel tegen te komen ![]()
|