Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 09:48
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
kben er nog meer bezig

hipheid.nl

maar kom maar op met dat kritiek
Oud 16-02-2004, 10:13
Verwijderd
het is "sjors 18th birthday"
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:18
dipshit
dipshit is offline
beetje simpele site
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:36
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Roxane schreef op 16-02-2004 @ 11:13:
hehe hoe kom ik nou were bij 18's
Oud 16-02-2004, 11:01
Expanium
Expanium is offline
ik vind 'm best tof, makkelijk en overzichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 11:22
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Expanium schreef op 16-02-2004 @ 12:01:
ik vind 'm best tof, makkelijk en overzichtelijk.
dankje
Oud 16-02-2004, 12:03
Verwijderd
Niet echt indrukwekkende portfolio :]

Het menu op de site spreekt me verder niet aan...en het is irritant dat alles waar je op klikt in hetzelfde venster opent, waardoor je elke keer op back moet klikken om terug te gaan naar het menu (wat dan steeds opnieuw opgebouwd wordt).
Maargoed...als melige homepage is het wel ok, maar een portfolio zou ik het niet noemen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 16-02-2004 @ 11:13:
Zou het dan nog niet " Sjors' 18th birthday " zijn?

Over de site - meteen weer weggeklikt toen het een of andere irritante melodietje dwars door mijn geliefde mp3-tjes heen klonk. *rilt* Alsjeblieft geen muziek op een site.
De eerste glimps die ik opving zag er verder wel grappig uit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 16-02-2004 @ 16:11:
ook nog eens
Citaat:
Over de site - meteen weer weggeklikt toen het een of andere irritante melodietje dwars door mijn geliefde mp3-tjes heen klonk. *rilt* Alsjeblieft geen muziek op een site.
ja
Citaat:
nee
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:11
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 16-02-2004 @ 13:03:
Niet echt indrukwekkende portfolio :]

Het menu op de site spreekt me verder niet aan...en het is irritant dat alles waar je op klikt in hetzelfde venster opent, waardoor je elke keer op back moet klikken om terug te gaan naar het menu (wat dan steeds opnieuw opgebouwd wordt).
Maargoed...als melige homepage is het wel ok, maar een portfolio zou ik het niet noemen.
haha okay dus je vind het irritant dat het menu elke keer opnieuw geladen word?
Oud 16-02-2004, 18:11
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:

haha je kan hem uitzetten
Oud 17-02-2004, 02:07
walter
walter is offline
ik ben echt een geruime 23 minuten bezig geweest te ontraadselen waaar de fok ik heen moest, niet negatief bedoeld verder
Oud 17-02-2004, 07:25
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
walter schreef op 17-02-2004 @ 03:07:
ik ben echt een geruime 23 minuten bezig geweest te ontraadselen waaar de fok ik heen moest, niet negatief bedoeld verder
*grin* zo moeilijk is het toch niet
Oud 17-02-2004, 14:26
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:

bedankt he.. niks mis met mijn muziekjes
Oud 17-02-2004, 16:07
Verwijderd
Wil je dit laten zien aan serieuze dtp/mmv/webdesign-bedrijven?

Dan zou ik toch een aantal dingen (her-)overwegen.

1. Het intro; dit getuigt niet 100% van de door jou beweerde kennis van Flash 5/6/MX(2004). Dat hoeft niet per definitie, een intro kan door eenvoud stijlvol zijn, maar deze is vrij overbodig. Bovendien maakt het de navigatie moeilijk; als je navigeert naar een sub en terug wil zal je het intro opnieuw te zien krijgen.

2. De stop-knop op dat irritante playertje/preloader is pas actief bij het afspelen van de muziek. Op deze manier zul je moeten wachten tot hij klaas is met laden waarop je pas op de "stop" kan klikken.

3. De 360 graden draaiende knopjes zijn slecht getweent. Gewoon een tween en dan 360 graden draaien. Op deze manier is de laatste keyframe identiek aan de eerste keyframe. Druk op F6 als je op de een-a-laatste keyframe staat en verwijder de laatste, dan is de animatie soepel.

4. In de portfolio zelf is zou je een stop(); action op de laatste frame van de rollover kunnen zetten. Anders zou ik er persoonlijk niet graag op klikken.

5. Maak een tabel, zet deze hor. en vert. op 100% en zet dan pas je interface daarin. Nu kun je de inhoud van de buitenste tabel hor. en vert. gecentreerd laten zien en zal jouw interface altijd precies in het midden van de browser staan.

6. Laat jouw interface uit één tabel bestaan. Dan krijg je ook niet die problemen dat de onderste en bovenste balk bij een hoge resulutie breder zijn dan de 'body' en bij een lage resolutie smaller.

7. Een download-pagina, gegenereerd door apache ziet niemand geloof ik echt zitten. Maak er eentje met een functie om terug te navigeren hetelfde stramien van jouw pagina.

8. Die foto's zijn imo niet relevant aan de portfolio en helemaal niet representatief ten tijde van eventuele solicitatie.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:16
telluriet
telluriet is offline
H0RS3X0RS

ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 17-02-2004 @ 17:16:
H0RS3X0RS

ofzo
HAHA
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:15
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 17-02-2004 @ 17:07:
Wil je dit laten zien aan serieuze dtp/mmv/webdesign-bedrijven?

Dan zou ik toch een aantal dingen (her-)overwegen.

1. Het intro; dit getuigt niet 100% van de door jou beweerde kennis van Flash 5/6/MX(2004). Dat hoeft niet per definitie, een intro kan door eenvoud stijlvol zijn, maar deze is vrij overbodig. Bovendien maakt het de navigatie moeilijk; als je navigeert naar een sub en terug wil zal je het intro opnieuw te zien krijgen.

2. De stop-knop op dat irritante playertje/preloader is pas actief bij het afspelen van de muziek. Op deze manier zul je moeten wachten tot hij klaas is met laden waarop je pas op de "stop" kan klikken.

3. De 360 graden draaiende knopjes zijn slecht getweent. Gewoon een tween en dan 360 graden draaien. Op deze manier is de laatste keyframe identiek aan de eerste keyframe. Druk op F6 als je op de een-a-laatste keyframe staat en verwijder de laatste, dan is de animatie soepel.

4. In de portfolio zelf is zou je een stop(); action op de laatste frame van de rollover kunnen zetten. Anders zou ik er persoonlijk niet graag op klikken.

5. Maak een tabel, zet deze hor. en vert. op 100% en zet dan pas je interface daarin. Nu kun je de inhoud van de buitenste tabel hor. en vert. gecentreerd laten zien en zal jouw interface altijd precies in het midden van de browser staan.

6. Laat jouw interface uit één tabel bestaan. Dan krijg je ook niet die problemen dat de onderste en bovenste balk bij een hoge resulutie breder zijn dan de 'body' en bij een lage resolutie smaller.

7. Een download-pagina, gegenereerd door apache ziet niemand geloof ik echt zitten. Maak er eentje met een functie om terug te navigeren hetelfde stramien van jouw pagina.

8. Die foto's zijn imo niet relevant aan de portfolio en helemaal niet representatief ten tijde van eventuele solicitatie.
dankjewel

maar het is niet echt proffesionele site ofzo
ik kan wel beter en de foto's is meer voor vrienden enzo en de download voor mezelf en vrienden..

Maar toch bedankt!

PS doe de groeten aan je zus
Oud 23-02-2004, 19:14
Fine
Fine is offline
Het duurde mij ook nog even om te weten waar ik heen moest op je site, * bleken dus die kogelgaten te zijn *, maar verder wel n toffe site!!!!!
Oud 23-02-2004, 19:43
JUH
JUH is offline
het is erg onaardig om dingen voor te schotelen zonder te zeggen wat het is, en of hoe groot het is...
Dat wil zeggen dat je in je portfolio linkt naar sites, die jouw site weg doen (of iig dat deunt en navigatie) ipv een nieuw venster
en mij zegt indesign wel wat, maar een ik denk dat het veel mensen niks zegt... maar er wordt dus een pdf=je geopend bij de mensen die pdf integratie hebben, en dat staat nergens vermeld net als de grote...
sommige computer trekken dat heel slecht... en persoonlijk heb ik pdf-jes liever met een save as mogelijkheid...
Oud 23-02-2004, 20:13
Verwijderd
je hardware erbij zetten is ECHT gay
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:55
Pay Per View
Pay Per View is offline
simpel... daar hou ik van... maar niet op deze manier met die boomerang shaped knopjes bovenaan

waar is een menu? of navigatie? ooooh nu zie ik het die kogelgaten...

en waarom staat er nog steeds (1 item over) bezig met het laden van pagina www.hipheid.nl? ik zal wel ergens verkeerd op hebben gedrukt ofzo...

waarom maak je je flash ook zo groot? maak 'm standaard 550*400 das groot genoeg en lichter...
Reageren

Regels voor berichten