Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wil je dit laten zien aan serieuze dtp/mmv/webdesign-bedrijven?
Dan zou ik toch een aantal dingen (her-)overwegen. 1. Het intro; dit getuigt niet 100% van de door jou beweerde kennis van Flash 5/6/MX(2004). Dat hoeft niet per definitie, een intro kan door eenvoud stijlvol zijn, maar deze is vrij overbodig. Bovendien maakt het de navigatie moeilijk; als je navigeert naar een sub en terug wil zal je het intro opnieuw te zien krijgen. 2. De stop-knop op dat irritante playertje/preloader is pas actief bij het afspelen van de muziek. Op deze manier zul je moeten wachten tot hij klaas is met laden waarop je pas op de "stop" kan klikken. 3. De 360 graden draaiende knopjes zijn slecht getweent. Gewoon een tween en dan 360 graden draaien. Op deze manier is de laatste keyframe identiek aan de eerste keyframe. Druk op F6 als je op de een-a-laatste keyframe staat en verwijder de laatste, dan is de animatie soepel. 4. In de portfolio zelf is zou je een stop(); action op de laatste frame van de rollover kunnen zetten. Anders zou ik er persoonlijk niet graag op klikken. 5. Maak een tabel, zet deze hor. en vert. op 100% en zet dan pas je interface daarin. Nu kun je de inhoud van de buitenste tabel hor. en vert. gecentreerd laten zien en zal jouw interface altijd precies in het midden van de browser staan. 6. Laat jouw interface uit één tabel bestaan. Dan krijg je ook niet die problemen dat de onderste en bovenste balk bij een hoge resulutie breder zijn dan de 'body' en bij een lage resolutie smaller. 7. Een download-pagina, gegenereerd door apache ziet niemand geloof ik echt zitten. Maak er eentje met een functie om terug te navigeren hetelfde stramien van jouw pagina. 8. Die foto's zijn imo niet relevant aan de portfolio en helemaal niet representatief ten tijde van eventuele solicitatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is niet echt proffesionele site ofzo ![]() ik kan wel beter en de foto's is meer voor vrienden enzo en de download voor mezelf en vrienden.. Maar toch bedankt! PS doe de groeten aan je zus
|
het is erg onaardig om dingen voor te schotelen zonder te zeggen wat het is, en of hoe groot het is...
Dat wil zeggen dat je in je portfolio linkt naar sites, die jouw site weg doen (of iig dat deunt en navigatie) ipv een nieuw venster en mij zegt indesign wel wat, maar een ik denk dat het veel mensen niks zegt... maar er wordt dus een pdf=je geopend bij de mensen die pdf integratie hebben, en dat staat nergens vermeld net als de grote... sommige computer trekken dat heel slecht... en persoonlijk heb ik pdf-jes liever met een save as mogelijkheid...
|
simpel... daar hou ik van... maar niet op deze manier met die boomerang shaped knopjes bovenaan
waar is een menu? of navigatie? ooooh nu zie ik het die kogelgaten... en waarom staat er nog steeds (1 item over) bezig met het laden van pagina www.hipheid.nl? ik zal wel ergens verkeerd op hebben gedrukt ofzo... waarom maak je je flash ook zo groot? maak 'm standaard 550*400 das groot genoeg en lichter...
|
![]() |
|
|