Yo, yo, dis-yo-kee, geef me een ander plaat dan Frans Bouwer,/ enne miss, steek je handen eens uit je mouwen./ Ik help je niet met je kuterfenis sjouwen/ door de bergen en tussen de geiten grauwen/ op iedereen en alles./ Op mij kun je niet meer bouwen./ Met mij kun je niet meer door grauw en snauw op je ding kauwen./
Ik verkoop geen shit onder de franje./ Je kunt haar zuigen in de smaken banan, yo! / aardbei, perzik, ananas, yo!/ Het is pas mijn derde glas, yo!/ Het is pas mijn eerste trek, yo!/ Ze pakt je zo op je bek , yo!/ Je kunt haar zuigen./ Ze heeft alleen verstand van ouwe landbouwwerktuigen.
/ Haakmes en ploeg zonder paarden/ toen ik haar vroeg en haar antwoord verklaarde/ alles, waarom me hart nu kaal is,/ waarom haar gezicht zo fuckin’ schraal is,/ waarom ik altijd alles mis,/ go fuck around ,miss./
Ze zuigt, dis!/ Oh sorry, miss!/ Ik dacht dat je in het water was een gouden vis./
Zachte geklater van een lauwe sloot water./ Morgen ochtend heb je een flinke kater./ Want ze zuigt ook onder het water./ Haha , later!/