Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 11:02
Savagé
Savagé is offline
ben je ooit zo erg verliefd op iemand geweest,
dat je bij elk lief liedje aan diegene moest denke, elke keer als je diegene ziet hem/haar zo perfect vind dat je dr helemaal stil van word, en aan niemand anders meer kan/wil denke, bij niemand anders meer willen zijn.. omdat iedereen zo min lijkt vergeleken met haar/hem ,
en helemaal maande met een vette glimlach rond heb gelopen omdat het wederzijdsblijkt te zijn..
, en dat dan 3 jaar lang..
dat is echt houden van toch
..
..
..
maar mij vraag nu dus ,
is het niet al te vroeg (ik ben nog maar 17).. moet ik niet eerst nog leven ofzo ?,..
ik wil serieus alleen nog maar bij haar blijven, maar iedereen verteld me dat ik me eerst nog helemaal los moet laten gaan, en moet "leven" (zonder een vaste vriendin) ..
maar voor mij is DIT het leven.. (met haar te zijn) ..
is dit nou zo belachelijk ?!.. wie is het ermee eenz ?
Oud 23-02-2004, 11:20
Verwijderd
Je moet doen wat je zelf wilt.. als jij de behoefte hebt om vrij te zijn en "verder te kijken", dan is het misschien wel beter om dat te doen.
Maar je geeft zelf al aan dat je dat niet wilt.. je wilt bij haar blijven. Dan ga je natuurlijk niet bij haar weg om wat anderen ervan vinden, dat zou stom zijn.

Het klinkt trouwens erg lief wat je over haar vertelt..

Maar je kunt toch ook gewoon uitgaan en alles als je een vriendin hebt? Dan mis je toch helemaal niets? Dan heb je echt wel een leven hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 11:30
Verwijderd
volgens mij zijn het juist gasten die geen vaste vriendin kunnen krijgen die vinden dat een vaste vriendin niet leuk kan zijn

blijf gewoon bij haar, misschien is het wel de liefde van je leven en.. je kunt ook leuke dingen dingen doen waar zij bij is.. het is juist super lief en luister niet naar wat andere zeggen, als jij vindt dat je leven op deze manier perfect is, is die perfect
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 11:32
Verwijderd
Ik ben het met jullie eens, maar ik ben zelf ook van mening dat je er in zo'n situatie voor moet zorgen dat je niet te afhankelijk wordt van de ander.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 12:17
miekmuis
miekmuis is offline
Als het wederzijds is mag je wel vreselijk dankbaar zijn dat je diegene bent tegen gekomen en dat daar niet allemaal gebroken harten aan vooraf hoeven gaan.
Je klinkt gelukkig, waarom zou je dat willen opgeven?
Oud 23-02-2004, 12:29
Last Resort
Last Resort is offline
je moet het niet uitmaken omdat anderen dat vinden, dat is wel het stomste wat je kunt doen.
Oud 23-02-2004, 13:36
Sade
Sade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 23-02-2004 @ 13:17:
Als het wederzijds is mag je wel vreselijk dankbaar zijn dat je diegene bent tegen gekomen en dat daar niet allemaal gebroken harten aan vooraf hoeven gaan.
Je klinkt gelukkig, waarom zou je dat willen opgeven?
Dat zou mijn eerste reactie ook zijn. Al geloof ik niet in 1 'ware', ik denk dat er voor iedereen meerdere personen rond lopen waarvan jij heel erg van kunt houden, en een lange relatie mee kunt hebben, tot dat om welke reden dan ook eindigt.

Je vrienden hebben het over meerdere dingen gezien en gedaan hebben, meer ervaring opdoen dus. Ik vind dat in principe geen vereiste, zeker niet als je nu zo gelukkig bent met wat je hebt!

Ik denk dat meerdere mensen van onze leeftijd daar wel eens over denken, ik in ieder geval wel. Ik denk dat je niet teveel naar je vrienden moet luisteren, gewoon per dag moet leven en daarvan genieten. Je ziet vanzelf wel wat er op je pad komt, met wat geven en nemen

Amen
Oud 23-02-2004, 13:45
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik hou van mijn moeder
ik hou van mijn broertje
en ik hou van van mijn vriendje

Ik heb nu anderhalf jaar met hem en sinds een jaar zeg ik 'ik hou van je' En dat omdat het echt zo voelt! Hij hoort in mijn leventje thuis.....op dit moment!
Oud 23-02-2004, 14:10
Charlottetje
Charlottetje is offline
Je laat de liefde van je leven toch niet lopen?
Oud 23-02-2004, 14:13
Avondel
Avondel is offline
Ja je bent echt verliefd.. Je meot dus ook echt voor haar gaan. Dit zal echter wel overgaan hoor en dan zal het houden van worden ! Als je er dan nog precies hetzelfde over denkt namelijk dat je voor altijd bij haar wilt zijn is dat prima als zij dat ook wil, maar misshcien wil je dan wel iets anders.
Nu zou ik er gewoon voor gaan, je voelt toch dat je dat wilt..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:00
Verwijderd
Als jullie hier gelukkig mee zijn, dan moet je dit vooral doen.
Als je het zelf niet leuk meer vindt, dan niet.

Het zou nogal stom zijn om het uit te maken met het meisje waar je van houdt, alleen omdat de 'algemene opvatting' is dat een jongen van 17 elke maand een ander meisje hoort te zoenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten