Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat niet echt homo-achtg wle als het bijvoorbeeld met meisjes-opdrukken zijn, of in meisjes-kleuren. bertbart schreef p 11-02-2004 @ 14:11: -------------------------------------------------------------------------------- goedkope herenmode... vrouwen hebben kledingzaken zoals vera moda, only, mango, benneton... maar er zijn heel weinig van dat soort winkels voor mannen waardoor mannen gelijk genoodzaakt zijn om dure merkkleding te kopen om er een beetje fatsoenlijk uit te zien... ________________ Ja, dat vind ik dus ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
zara-mode. die broeken vind ik een beetje verwijfd, tweede broek vind ik wel leuk. {mannen hea
![]() ik vind het ook allemaal beetje luxe uitzien! |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: herenkleding in het algemeen is vaak vrij fantasieloos en weinig afwisselend. Om de een of andere reden is ook vaak de damesafdeling van een kledingzaak groter dan de herenafdeling (met als een van de weinige uizonderingen WE, waar ze ongeveer even groot zijn).
|
Wat ik mis zijn leuke haarbanden of doeken of mutsen voor m'n dreads. .... Ik moet ze altijd in van die krappe mutsjes proppen... Ze zijn er wel, maar erg weinig. En doeken voor je haar zijn helemaal lastig te vinden, altijd van die ouwe wijfen doeken hebben ze, maar echt mooie niet.
![]() |
![]() |
|
Normale broeken die lang genoeg zijn (lengte 35) en blousjes voor mensen die meer een 'zandloperfiguur' hebben (ik pas nooit blousjes).
Maar een artikel mis ik niet echt (wel eens dat ik iets specifieks zoek maar het natuurlijk niet kan vinden).
|
![]() |
Ik zou juist afwijken van wat er nu op de markt is, laten zien dat je een visionair bent, ect ect, in iedergeval geen gothic of alto iets gaan maken. C & A heeft dat ook liggen.
Bertbarts idee van de herenmode vind ik inderdaad wel goed, zeker omdat de mannen H & M s schaars zijn. Hier in haarlem heb je ze niet, moet je naar amsterdam. Reken in iedergeval maar dat je markt hebt voor zo iets. Je kunt ook natuurlijk naar amerikaanse mode kijken, en je daar op inspireren. Alles is daar toch eerder. Of iets doen met de emo die over gewaait is... |
![]() |
|
Volgens mij valt het nog redelijk mee met de schaarste aan heren h-en-m's. Ik ben iig nog geen plaats tegen gekomen waar wel een dames-H&M was, maar niet één voor heren.
wat niet wegneemt dat de damesafdeling toch altijd groter is
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Betaalbare herenmode is volgens mij zeker wel vraag naar ja..
En verder zou ik graag wat meer "alternatieve" kleren willen zien, maar dan niet zo standaard. Dus geen wijde overseas broek met een giga merk overal op, maar wat mooiere dingen. Mooie alternatieve kleren. Mooie wijde broeken. Ze zijn daar echt niet orgineel in, vind ik. Produceer vooral miljoen dezelfde broeken, want mensen kopen het toch wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 21:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets waar je zelf accesoires kan ontwerpen. Zo heb je bijvoorbeeld een site waar je je eigen schoenen kan ontwerpen, zoiets maar dan voor andere accesoires.
Ik mis van winkels websites waarop gewoon alles staat wat ze hebben. (niet wat plaatjes maar echt ieder kledingstuk) Er zijn ook veels te weinig winkels waar ze herenschoenen en riemen in dezelfde kleur verkopen. Zeer irritant, bij iedere vrouwenschoen hebben ze een bijpassende riem en voor heren helemaal niets. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je maakt een grapje, hoop ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik quote bertbart hierbij, een Zara/Mango voor mannen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik mis een instelling die mij kan vertellen waar mijn kleding precies vandaan komt en of die een beetje ethisch verantwoord geproduceerd wordt....
ik denk dat hier op zich misschien nog wel een gaat je in de markt zit, een soort van keurmerk. wat kan je me daarover vertellen pooh_pcr? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er uit wat ik ga doen.
Ik heb op verschillende forums gevraagt wat ze wilden en ik ben er dus achter dat er veel vraag is naar: Betaalbare herenkleding en Trendy kleding voor dikkere jonge mensen. Ik ga dus voor de Betaalbare herenkleding. De doelgroep daarvan is veel groter. Ik kan veel kanten op. Bij dikkere mensen kleding zit je toch weer aan veel eisen. De doelgroep die ik kies is 16 tot 25 jaar. Bedankt!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|