Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet niet wat dat meisje leuk vindt, persoonlijk vind ik een paar stoppeltjes wel leuk staan, maar langer dan 2 dagen moet het er niet zitten, dat ziet er onverzorgd uit vind ik. maar ja... dat is MIJN mening. ik denk dat je als je voor safe wilt spelen toch beter maar het scheermes ter hand moet nemen...
SUCCES!
|
Verwijderd
|
Sommige jongens MOETEN zich gewoon een paar dagen niet scheren, zoals mijn vriend! Die is zo mooi als ie een beetje een baardje heeft. Maar sommige jongens kunnen het gewoon niet hebben..
Maar dan nog, je moet blijven zoals jij je fijn voelt, toch? Zolang het er wel een beetje verzorgd uitziet.. |
![]() |
||
![]() |
Hieronder een stukje uit een Spits uit de week voor Valentijnsdag:
Citaat:
Mijn ex had er ook geen probleem mee dat ik een baard had, ze vond het zelfs wel prettig, ze kon er namelijk fijn in kroelen omdat ik erg zachte baardhaartjes heb. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind een klein beetje stoppeltjew wel gaaf staan, dat je kin iets donkerder word zeg maar, maar je moet geen haartjes kunnen zien.
Als ik een afspraakje heb, met iemand die ik leuk vind, dan scheer ik me meestal wel van te voren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schaamhaar Verwijderd | 21 | 03-04-2014 20:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haren onder je oksels Jolt | 40 | 20-06-2006 21:33 | |
Lichaam & Gezondheid |