Heb net m'n digitale camera dus eerste fototjes ermee
De laatste 2 zijn met echt een shitty cam genomen, vandaar de kwaliteit, maarja het gaat om de foto he [=
Ik vind de eerste twee wel cool, dat komt door de kleurstelling denk ik...Wat betreft die laatste twee.....Die vink nie echt geweldig, maar dat is een kwestie van smaak......Voor de rest Keep On The Good Work
Vind die eerste wel cool. Beetje futuristisch met die kleuren zo. 'k Zou hem zelf nog een beetje aanpassen in PS om die kleuren nóg meer naar voren te laten komen en om de levels etc aan te passen.
'k Vind het wel jammer dat hij niet helemaal scherp is.
Eerste vind ik ook erg leuk. Of je die kleuren nou zelf hebt aangebracht of dat ze er al waren, maakt me niet zo bijster veel uit. De tweede snap ik niet en vind ik maar saai, en de andere twee zijn prut. Die nieuwe is dan weer best goed.
GeritoDM schreef op 26-02-2004 @ 21:51: Eerste vind ik ook erg leuk. Of je die kleuren nou zelf hebt aangebracht of dat ze er al waren, maakt me niet zo bijster veel uit. De tweede snap ik niet en vind ik maar saai, en de andere twee zijn prut. Die nieuwe is dan weer best goed.
dat je hem niet snapt , komt door uhm je gebrek aan kennis!
(het zijn die lampen van de eerste foto, close-up)