|
|
Bekijk resultaten poll: hoe denk jij over de prijsverhoging van de sigaretten? | |||
ik vind het onzin |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 35.07% |
ik ben het er mee eens |
83 | 61.94% |
ik ben mede hierdoor gestopt met roken of ik ga stoppen |
10 | 7.46% |
anders namelijk.... (beantwoorden in een bericht) |
14 | 10.45% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 134. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ze echt willen dat mensen gaan stoppen met roken moeten ze gewoon sigaretten helemaal afschaffen. Of 50 euro per pakje maken. Zul je zien hoeveel mensen alle moeite gaan doen om te stoppen.
Zelf rook ik ook, ik vind het niet leuk dat ze duurder worden, maar kan het enigzins ook wel begrijpen.
|
![]() |
Ik ben het er mee eens. Het geld kan natuurlijk altijd goed gebruikt worden en het stimuleert mensen om te stoppen, en dat is ok fijn voor huisgenoten enz. van die persoon, dus eignelijk heeft het geen nadelen, het is alleen wel een beetje balen voor de roker maar die meot dan maar stoppen
||
Citaat:
![]() Ik vind de verhogingen prima, ik rook zelf niet. Maar er zal wel blijken of het echt effect heeft gehad (meer opbrengsten en minder rokers).
|
ik ben het er niet echt mee eens...
aan de ene kant snap ik het wel maar aan de andere kant zoeken ze altijd wel weer een groep om geld uit te trekken of dat nou automobilisten zijn of rokers... Ik denk niet dat het veel uitmaakt alleen maar dat mensen nu overstappen op een *zo mogelijk* goedkoper merk of dat er mensen gewoon in gaan handelen als in zo groot mogelijk inkopen int buitenland en dan hier weer verkopen.... oftewel gewoon illegale praktijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhm.. neehoor.. Ik ben je vijand niet. Ik vind dat iedereen een eigen mening heeft en dat je die moet respecteren.. Hoe erg jij het er ook niet mee eens bent. Anyway: nee.. niet met de verhoging eens. |
![]() |
|
ik rook wel dus het komt me niet uit, maar dasarbij komt dat ik het wel kan begrijpen. longkanker komt wel steeds meer en meer en is gewoon eeen enorme kostenpost in de zieenzorg (nu weet ik alleen niet of het extra geld ook daaraan zal wprden besteed)
alleen dan zou je op elke chocoladereep en zak friet en alle andere ongezonde zooi ook accijnzen moeten leggen want dat is ook schadelijk en zo kan je doorgaan... dus waar ligt de grens! voor nu heb ik alleen nog maar 'goedkope' pakjes gehad en ik rook 1 pakje per week, dus geen grote gevolgen
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind het goed dat de prijzen verhoogd zijn |
![]() |
|
Ik ben het er mee eens omdat ik denk dat het aantal rokers daardoor zal verminderen. Als er bijvoorbeeld sommige jongeren zijn die niet zoveel geld hebben willen ze zichzelf niet verslaafd maken aan roken en beginnen er dus niet mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik leef langer met meer geld straks ben een echte liberaal ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquête wiskunde Chris-Verhoeckx | 23 | 08-04-2008 09:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Beschouwing Erikb | 1 | 08-05-2006 20:24 | |
Drugs & Alcohol |
Jeugd drinkt meer ondanks campagnes Co | 67 | 20-08-2005 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EG wil roken in alle openbare gebouwen verbieden little nemo | 144 | 02-02-2004 13:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Accijns sigaretten fors hoger Atje85 | 110 | 23-08-2003 22:49 | |
Drugs & Alcohol |
waarschuwing op alcohol flessen??? lian | 12 | 25-10-2002 00:49 |