Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maarre ik ben een meisje en het is zo vet pijnlijk om een arm in je borsten te krijgen en ook niet bepaald fijn om te vallen midden in een pit
|
Standaard. Vanalles wel gehad, gekneusde vingers en polsen, k heb een gat in mn schee, zit er al jaren, ooit bij een of ander punk concertje ofzo erin geschopt door een of andere lompe boer, tja. Eigenlijk altijd wel iets. Hbe neit echt specifieke dingen
![]() Ja, eerste keer death by stereo, gekneusde rib ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wie ben jij trouwens
|
![]() |
||
Citaat:
heb je een foto? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat is dat toch met Heideroosjes concerten, vallen wel een hoop gewonden als je dat zo leest |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
My axe iz my buddy, I bring him when I walk me and my axe will leave your head outlined in chalk My axe is my buddy, he always makes me laugh me and my axe cut bigot spinal chords in half My axe is my buddy, and when I wind him back me and my axe will give your forehead a buttcrack my axe is my buddy, I never leave without him me and my axe will leave your neck a bloody fountain
|
Verwijderd
|
een heel pijnlijk paar testikels bij muse in belgie vorig jaar,ik was aan het crowdsurfen en een of andere kutbelg leek het nodig zijn vuist met aanzienlijke snelheid in mijn mannelijkheid te laten neerkomen,gelukkig zag ik wie het was,hij stond me uit te lachen en in een reflex heb ik hem een kopstoot gegeven...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zelf alleen wat schrammen en blauwe plekken, niks bijzonders dus
||
Citaat:
(2002)
|
|