Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het erg knap van die vriend dat ie jou daarover in vertrouwen heeft durven te nemen. Het is niet niks om zoiets tegen iemand te vertellen en ik neem aan dat ie wel bang is om 'voor gek' te worden verklaard. Goed dat je daarom d'r positief mee omgaat en zo te zien hem wil helpen
![]() Ik zou hem vooral proberen te steunen als hij bang is dat die persoon weer in hem op komt en toch ook op hem inpraten om een keer naar de huisarts te gaan. En mocht ie dat doen, hem ook daarin steunen, want het is een behoorlijke stap.
|
![]() |
Een jongen die ik ken heeft t ook, ik heb niet heel goed contact met hem. Maar hij wordt ook heel erg aggresief van drank, wil zelfmoord plegen en sluit zich de hele nacht op in de wc!
Die jongen is dan ook depressief dus dat kan ook de oorzaak bij hem zijn. Maar in jouw geval....adviseer die vriend om geen alcohol te drinken!!!
|
Een vriend van me vertelde een jaar geleden ongeveer hetzelfde, dat hij last had van stemmetjes die hem soms overnamen, bijvoorbeeld als hij erg boos was (heb ik 1 keer van hem meegemaakt, graag niet nog een keer), hij had t al vanaf zn 4e maar had het nooit aan iemand durven te vertellen. Nu loopt hij bij een psychiater en t gaat echt heel veel beter met hem, ik denk dat het voor jou/je vriend belangrijk is dat je er voor hem bent want het zou best wel eens kunnen dat een hoop mensen hem laten zitten omdat ie "anders" is..
||
Citaat:
|
een vriend van mij had ook van zoiets last. Namelijk woede aanvallen, maar zo ernstig dat je denk dat hij opeens bezeten is. Na jaren therapie kan hij het beheersen, maar ik durf nog geen geintje hem uit te halen. De laatste keer dat ik dat deed (voor therapie) kreeg ik een schooltafel naar me hoofd, geen geintje. Maar als hij geen aanval heeft, is hij de meest vredelievende persoon die ik ken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
iemand die ik ken die had dat ook, ze was heel onzeker en ze hoorde steeds een stem die iets zei van 'als je dit doet dan wordt je neit genegeerd, word er neti ove rje geroddeld' etc. dus deed ze dat ook omdat ze onzeker was en niet owu dat mensen over haar gingen roddelen enzo, ze is er voor naar een psychiater ofzo geweest, ik weet neit of het geholpen heeft want ik zie haar nooit meer, maar zij kreeg die stem dus omdat ze zo onzeker was.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||