Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 13:07
Verwijderd
Weet iemand of dat ergens kan ? Ik heb de site nu namelijk nog op mijn eigen linux-bak staan, maar ik wil die site eigenlijk 24 uur per dag beschikbaar houden zonder dat ik mijn eigen pc aan hoef te laten staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 13:35
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
grrr, sorry dat ik zo uitval, maar de afgelopen week is dit de 4de keer dat er deze vraag wordt gesteld

Het antwoord is dat dat bijna niet te vinden is, als je iets fatsoenlijks wil hebben moet je echt gaan betalen. En hosting kost tegenwoordig echt niets, dus een paar euro's per maand kan je denk ik wel missen Neem gewoon ergens een hosting
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 02-03-2004 @ 14:35:
grrr, sorry dat ik zo uitval, maar de afgelopen week is dit de 4de keer dat er deze vraag wordt gesteld

Het antwoord is dat dat bijna niet te vinden is, als je iets fatsoenlijks wil hebben moet je echt gaan betalen. En hosting kost tegenwoordig echt niets, dus een paar euro's per maand kan je denk ik wel missen Neem gewoon ergens een hosting
"Sorry dat ik zo uitval"? Als je ergens spijt van hebt en je het toch doet is een excuus ook niet zo veel waard... Bovendien is het wel een meisje waar je tegen uitvalt hoor!

Sorry, ik ben een beetje melig vandaag!

Als er een mogelijkheid tot (redelijke) gratis hosting is, waarom zou je er dan voor betalen?

Euhm...bij nader inzien: is Tom wel een meisje?

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 13:02
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
je hebt voor zover ik weet geen fatsoenlijke hosting die cgi ondersteunt. Dat is het probleem
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 03-03-2004 @ 14:02:
je hebt voor zover ik weet geen fatsoenlijke hosting die cgi ondersteunt. Dat is het probleem
En dat was voor hem/haar nou juist ook een probleem, waarop zij dacht dat misschien iemand anders er wel een zou weten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten